Loopfiets? Of driewieler?
zaterdag 19 november 2011 om 15:34
Over een ruime maand wordt mijn knappe kind alweer 2! En nu zijn we aan het nadenken over wat een leuk cadeautje voor hem kan zijn. We twijfelen nu tussen een loopfietsje of een driewieler.
Welk van de twee is een leuker cadeau volgens jullie? En wat gaven jullie aan jullie kinderen toen ze 2 werden?
Welk van de twee is een leuker cadeau volgens jullie? En wat gaven jullie aan jullie kinderen toen ze 2 werden?
Today is a good day
maandag 21 november 2011 om 23:37
dinsdag 22 november 2011 om 12:05
Zeker een loopfiets. Mijn zoontje kreeg hem voor zijn verjaardag (die van Pucky, want die zijn wat kleiner te stellen) en heeft er heel veel (en hard) op gefietst. Toen hij net 3 was fietste hij zo zonder zijwieltjes weg. Bovendien gaat een loopfiets wat sneller dan een driewieler en is hij wat compacter en lichter.
Mijn dochtertje wordt in januari 2 en fietst sinds anderhalve maand op de oude loopfiets van mijn zoontje. Het gaat nog niet hard, maar ze lijkt het leuker te vinden dan een driewieler.
Ik raad echt die van Pucky aan, want die zijn van staal, waardoor je ook in de regen kunt fietsen. Ik weet niet of je dat met een houten moet doen.
Mijn dochtertje wordt in januari 2 en fietst sinds anderhalve maand op de oude loopfiets van mijn zoontje. Het gaat nog niet hard, maar ze lijkt het leuker te vinden dan een driewieler.
Ik raad echt die van Pucky aan, want die zijn van staal, waardoor je ook in de regen kunt fietsen. Ik weet niet of je dat met een houten moet doen.