Bijkomen van horror-email

22-11-2011 10:52 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aargh, ik moet dit echt even kwijt!

Na twee maanden helemaal te gekke dates, waarbij ik nogal verliefd was geworden, en zij op het laatst wat twijfels had maar me toch steeds bleef bespringen, hadden we twee weken geen contact.

Toen stuurde ik haar een mail (ik weet het, heel stom) die zo eindigde:

"Gaat 't bij jou goed allemaal? Ik moet vaak aan je denken, en ik begin onze dates wel een beetje te missen

Kus,

O."

Vervolgens krijg ik een mail terug waarin ze vertelt dat het erg goed met haar gaat, want ze is verliefd! En omdat ze graag eerlijk wil zijn, zegt ze dat ze het een leuke tijd met me vond, maar dat het gemis door haar verliefdheid niet wederzijds is.

Zo. Even mijn ego weer bij elkaar rapen :'(
anoniem_99516 wijzigde dit bericht op 22-11-2011 11:15
Reden: Copy / paste van haar email weggehaald. Was inderdaad respectloos.
% gewijzigd
quote:zammm schreef op 22 november 2011 @ 13:15:

TIP VAN DE DAG:

Als je niks meer hoort: ook nooit er achteraan hollen.Amen.
Sympathieke reactie, peecee!

TO, oei.... vervelend dat je een blauwtje gelopen hebt! Gelukkig weet je nu wel waar je aan toe bent...
Allemaal heel erg bedankt voor de steun en de relativering ! Kon ik even goed gebruiken. De eerste schrik is er inmiddels vanaf, en 'horror-email' is inderdaad wel een beetje over the top.

Nu zie ik al een beetje dat ik blij mag zijn dat dit nu gebeurt, en niet na een half jaar, bijvoorbeeld. En ik begin langzaam boos te worden omdat ik vind dat ze me op een minder kwetsende manier had kunnen vertellen dat ze echt niet verder wil. Het verhaal over de nieuwe liefde had niet gehoeven, volgens mij: eerlijkheid en tact kun je ook combineren.

Ik ben ook heel blij dat ik een paar hele toffe vriend(inn)en heb waar ik even goed kon janken, dat luchtte ook op.

En deze:

quote:zammm schreef op 22 november 2011 @ 13:15:

TIP VAN DE DAG:

Als je niks meer hoort: ook nooit er achter aan hollen.

is inderdaad puur goud.

Sterker nog: ik had twee weken geleden al een klassieke LJBF (let's just be friends) over me heen gekregen. Een paar dagen later zouden we naar een concert in de HMH gaan, en dat heb ik toen afgezegd, omdat ik haar nou eenmaal als relatiemateriaal zag, en niet zomaar even een knop kon omzetten. Sindsdien had ik me koest gehouden, maar eergisteren toch deze mail eruit gegooid.

Niet handig. Een LJBF is einde verhaal als je 't het er niet allebei mee eens bent.
Joh, wind je niet op. Ze zal misschien nooit Miss Tactvol 2011 worden, maar ze was in ieder geval duidelijk. Kop op, move on.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven