Bijkomen van horror-email

22-11-2011 10:52 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aargh, ik moet dit echt even kwijt!

Na twee maanden helemaal te gekke dates, waarbij ik nogal verliefd was geworden, en zij op het laatst wat twijfels had maar me toch steeds bleef bespringen, hadden we twee weken geen contact.

Toen stuurde ik haar een mail (ik weet het, heel stom) die zo eindigde:

"Gaat 't bij jou goed allemaal? Ik moet vaak aan je denken, en ik begin onze dates wel een beetje te missen

Kus,

O."

Vervolgens krijg ik een mail terug waarin ze vertelt dat het erg goed met haar gaat, want ze is verliefd! En omdat ze graag eerlijk wil zijn, zegt ze dat ze het een leuke tijd met me vond, maar dat het gemis door haar verliefdheid niet wederzijds is.

Zo. Even mijn ego weer bij elkaar rapen :'(
anoniem_99516 wijzigde dit bericht op 22-11-2011 11:15
Reden: Copy / paste van haar email weggehaald. Was inderdaad respectloos.
% gewijzigd
Ooooh nu gaat er pas een wereld voor me open..

Whallaaaaa!

TO.. on to the next one, dust yourself off and try again enzo.
..popcorn?
quote:Murdoch schreef op 22 november 2011 @ 11:12:

[...]

Zucht... Ego en hart zijn hetzelfde, en beide betekenen eigenlijk penis. Wist je dat niet?

(sorry TO)Ahaaa..vandaar dat je vaak hoort 'Ik ben op zoek naar een man met een groot hart'..

Ego en hart zijn hetzelfde, en beide betekenen eigenlijk penis. Wist je dat niet? )LOL
quote:0L4F schreef op 22 november 2011 @ 11:06:

[...]

Het is ook de confrontatie met mijn eigen gevoel denk ik, ik voel nu ineens hoe verliefd ik eigenlijk was.

Snap dat het echt niet leuk voor je is.

Maar hé..deze vrouw is in elk geval wel duidelijk

Even uithuilen, mail van het forum weghalen * is al weg* en doorgaan met ademen.

Het gaat echt wel minder pijn doen.
@ xdienx Jij snapt het. Of moeders die zeggen 'zolang zijn hart maar op de juiste plaats zit'. En als een man zegt 'je hebt mijn hart gebroken' ben je echt te ver gegaan. Maar als je hem op z'n pik getrapt hebt is het gewoon heel zielug.

[...]

Zucht... Ego en hart zijn hetzelfde, en beide betekenen eigenlijk penis. Wist je dat niet?

(sorry TO)

Inderdaad olaf, kan me voorstellen dat je even uit het veld geslagen bent. Blijkbaar werd er simultaan gedate. Sterkte!
quote:0L4F schreef op 22 november 2011 @ 10:52:

Toen stuurde ik haar een mail (ik weet het, heel stom) die zo eindigde [..]

Helemaal niet stom. Nu heb je tenminste duidelijkheid en kun je verder.

Wel kl*te. Sterkte.
quote:emaille schreef op 22 november 2011 @ 11:18:

Blijkbaar werd er simultaan gedate.Dat denk ik eigenlijk ook. Kan haast niet anders.
quote:Murdoch schreef op 22 november 2011 @ 11:17:

@ xdienx Jij snapt het. Of moeders die zeggen 'zolang zijn hart maar op de juiste plaats zit'. En als een man zegt 'je hebt mijn hart gebroken' ben je echt te ver gegaan. Maar als je hem op z'n pik getrapt hebt is het gewoon heel zielug.De eerstvolgende keer dat ik in een liefdesbetuiging hoor 'Mijn hart klopt voor jou' trek ik alvast m'n zondagsslip aan
quote:Twinkle1001 schreef op 22 november 2011 @ 11:18:

[...]

Nu heb je tenminste duidelijkheid en kun je verderDat is ook waar.
quote:0L4F schreef op 22 november 2011 @ 11:21:

[...]

Dat denk ik eigenlijk ook. Kan haast niet anders.Ja, dacht ik ook gelijk. Temeer omdat ze 'twijfels' had en de 'verkering' opeens over was.

[...]

(sorry TO)
Lekker kut! Nou, kop op, je kan het!
Toen ik de titel las had ik een heel ander soort mail voor ogen. Een 'horrormail' zou ik dit toch niet snel genoemd hebben. Hoe dan ook is het wel vervelend voor je natuurlijk.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
En dit noem jij horror ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Oh Olaf ik lig hier helemaal dubbel om de gein die hier getrapt wordt, ik hoop jij ook hahaha!

Wel suf trouwens dat simultaan daten, net alsof je met twee tegelijk een inwerk periode voor een nieuwe baan doorloopt en dat dan de beste mag blijven.. in dit geval heeft de verliezer wel echt gewonnen denk ik dan.
..popcorn?
Balen voor je, maar ik had ook wel iets veel ergers verwacht.

Toen ik hoogzwanger was, kreeg ik een mail via hyves (van iemand die ik niet ken) dat ze uit zeer betrouwbare bron had vernomen dat mijn man vreemd ging en het kreng wilde mij dat wel even laten weten aangezien ik zwanger was.

Dat vind ik pas horrormail.

Maar goed, ik hoop dat je snel een leuker iemand vindt, die jou ook geweldig vindt!
en? stukje cake, was het waar?
..popcorn?
quote:xdienx schreef op 22 november 2011 @ 11:16:

[...]

Ahaaa..vandaar dat je vaak hoort 'Ik ben op zoek naar een man met een groot hart'..
Ieder van ons kent wel een gebeurtenis wat nog erger is, maar voor TO is dit ZIJN horror-email. En dat is subjectief, dus niet discutabel vind ik omdat hij dit zo ervaart.

Of je ex wel of niet doubledate is zuiver speculeren natuurlijk.

Maakt dit iets uit tav jouw gevoelens?
TIP VAN DE DAG:

Als je niks meer hoort: ook nooit er achter aan hollen.
AUW...Dat is naar zeg. Even slikken, kop op en weer doorgaan. Het is niet leuk maar het is gebeurd en je komt er wel weer overheen.
quote:stukje_cake schreef op 22 november 2011 @ 12:26:

Toen ik hoogzwanger was, kreeg ik een mail via hyves (van iemand die ik niet ken) dat ze uit zeer betrouwbare bron had vernomen dat mijn man vreemd ging en het kreng wilde mij dat wel even laten weten aangezien ik zwanger was.

Maar goed, ik hoop dat je snel een leuker iemand vindt, die jou ook geweldig vindt!Dat is idd horror. Is het nog goed gekomen met je man?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
[quote]stukje_cake schreef op 22 november 2011 @ 12:26:

arme jij hoe is het verder gegaan met man/jullie?
Jee zeg............nooit iets meegemaakt in je leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven