Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
quote:germanwings schreef op 22 november 2011 @ 08:49:

Vroege vogel die a!vogel? meer:
Ik lig weer in bed. Gaat niet zo geweldig hier... Nog steeds harde buik, maar heb kleine al wel weer heel even heel licht gevoeld.

Nu maar ff slapen...
Goedemorgen!

Pfoe wat een nachten en vroege kindjes weer (en een vroege mama)

Hier was het 1.00 vanacht dat T begon te huilen mama te roepen...

Dus ik heen.. zegt ze (met ogen dicht en half slapend): mama ik ben wakker...

Even uitgelegd dat het nacht was en dat wij ook gingen slapen, en dat ze weer door mocht slapen. Vond ze wel oke.. Ben weer in bed gegaan en madame heeft geslapen tot ik haar om 7u wakker kwam maken..

Hus: aaaah, wat sneu voor I... en dan ook nog een kindje met zo'n opmerking...

Hier is man ook vrij vandaag, en hij is druk bezig schoon te maken in huis, alle meubels aan de kant, stofzuigen, afstoffen, dweilen... ...

Ik heb ondertussen de ramen binnen even gewassen, en ben met wat andere dingen bezig, dus kwam ook nog maar even buurten hier
Char: heb je S op de opvang?? Doe rustig he! Goed van je dat je op bed bent gaan liggen!!
Char, schrikken zeg! Jeetje, en dan moet je nog een poos.. Hopelijk voel je de kleine snel weer meer, toch altijd geruststellend he..

Spannend deb, hoop dat de eiwitten straks nog steeds goed zijn..

S heeft voor het eerst doorgeslapen!

Om 12 uur kwam ze voor een fles, maar drink maar 40 cc. Dacht al, kan er over een uurtje weer uit. Schrok wakker van de wekker van man, toen was het half 7! Echt super! Nog wel steeds snip verkouden, arme meid..

Vanmiddag naar het ziekenhuis, ze gaan die cyste weg snijden. Zal wel niets voorstellen, maar vind het stiekem toch een beetje eng.

En morgen spiraaltje laten plaatsen.

hus, weet niet of ik er overheen gelezen heb, maar hoe had R gedronken op het kdv?

Sneu dat ze de fles niet goed wil pakken..

Leuk, dat ziekenhuis van duplo!

Ik vind deze ook zo leuk!

Zal eens even boodschappen gaan doen. Het is nog steeds zo mistig hier, niets aan!
Ik ben pas net weer wakker. Hele tijd geslapen.

Nu eerst maar iets eten en drinken
Succes Duuv! En Deb ook succes!
Zo, even heel gauw tussen het koken door:

Alles was goed bij de vk!!!

Oh, ik ben zó blij! Wat een opluchting!

Zo, nu gauw verder met koken, vanavond nog weg, en morgenvroeg weer werken...

Fijne avond allemaal!
fijn justdeb.

kindlief bijna 4 uur geslapen vandaag! bizar. Wel irritant hoor, dat ie zo aan het hannesen is met zijn slaaptijden.
Tof Deb! Das altijd fijn dat alles goed is!!
Justdeb fijn!!!!

Char en sjaak dus bijgeslapen vandaag
Ga zo weer op bed. Heb verhoging en ben moe!
Deb, fijn dat alles goed was! Heb je nog gevraagd naar de jeuk? (Ik heb mijn schoonzusje nog gevraagd wat zij had dat was PUPP. En daar heb je dus 2 varianten in.

Duvel, heerlijk 1e doorslaap nachtje

Char, rustig aan!

*ranzige modus aan*

Jakkes j2 heeft me vanavond eerst heerlijk onder gekotst. Dronk eerst zn hele fles leeg om hem er vervolgens direct weer uit te gooien, over mijn broek heen. Alles opgeruimd. Til ik hem in zijn luier naar boven, om hem daar te verschonen en pyama aan, blijkt hij zo aan de diaree te zijn dat ik ook nog eens onder de poep zat! Net maar even snel gedoucht

*ranzige modus uit*
He getver Maya, maar goed dan heb je maar mooi alles tegelijk gehad, anders kon je 2 keer op 1 avond onder de douche

Deb fijn dat alles goed was!! Moet je nu gewoon weer volgens normaal schema op controle?

Char, balen verhoging. Hopelijk lees je dit morgenvroeg pas en gaat het dan al weer beter.

Moom A. heeft dus even slaap ingehaald vandaag. Lastig he die wisselende slaaptijden...

Duuv wat fijn dat S. heeft doorgeslapen!

R. heeft weer dramatisch gedronken op het kdv, 20cc vanmorgen... en de rest hebben ze weg moeten gooien. Waarom komen ze nou zelf niet op het idee om eerst de helft warm te maken... Het kolven gaat echt niet bepaald makkelijk en als ik dan hoor dat ze dus 140 cc hebben weggegooid...

Maar ik weet niet zo goed wat ik nu met R. aan moet, vol blijven houden dat ze overdag uit de fles moet blijven drinken heeft tot gevolg dat ze het simpelweg 's nachts inhaalt en daar krijg je zo'n omgekeerd ritme van. Maar ja, aan de andere kant ben ik toch echt 3 dagen per week aan het werk, dus zal ze die fles moeten drinken...
och husk, wat een stress om het drinken van R. Jeetje, heb je al eens in het bv topic gekeken? Of erop gegoogled. N. wilde ook een tijdje niet. Vond ik echt wel moeilijk maar op een gegeven moment deed ze het ineens.
Becky ik ben al op het bv topic geweest, op het fv topic, heb lactatiekundige die ik ken gemaild, zelfs het cb nog gevraagd (die niet verder komen als "gewoon laten huilen, ze laat zichzelf echt niet verhongeren hoor"), maar kom niet verder dan volhouden, volhouden, volhouden en alle soorten en maten flessen, spenen en bekers proberen.

Hoe lang duurde dat dat N. niet wilde?
pfff, husk, heb je de breastflowfles al geprobeerd? Die heb ik hier nog staan, die kan ik zo naar opsturen.

Bij N. heeft het een week of 4 geduurd, maar ik was nog niet aan het werk.
Wat ontzettend vervelend husk! Helemaal als ze t s nachts gaat in halen! Wil ze het uit een cupje/bekertje ook niet drinken?
en helemaal balen dat zeop het kdv niet bedenken om eerst de helft warm te maken, ze weten toch hoe moeilijk ze uit een fles drinkt
dikke kut, hus. Gelukkig heeft R'retje wat reserves, maar kan me voorstellen dat het niet de bedoeling is dat ze 's nachts gaat bijtanken!

Pff, misselijk. Vent had wraps gemaakt. Die saus was me veel te scherp, enorm maagzuur van gekregen.

Char, je gaat toch niet ziek worden?
Ik ga mn bed opzoeken. Ben moe. morgenochtend even met J2 zwemmen. Vent heeft avond dienst dus die kan j1 naar de psz brengen.
ik wil ook weer zwemmen

ik moet nog: poezenwc schoonmaken, bed verschonen (poes op gekotst) en strijken. en ik heb geen zin.
ik ga ook tukken....

En ik wil ook zwemmen, N vindt het zo leuk dat ik het binnenkort weer eens ga proberen. Buisjes zitten nog op de plaats dus dat is het niet.
Forum loopt elke keer vast hier, dus hele korte antwoorden.

Becky ik wil alles proberen, als het maar lukt uiteindelijk! Als ik die mag lenen om te proberen graag! Sms me maar even wat de verzendkosten zijn, dan maak ik dat naar je over!
Maya ze hadden op het kdv een bekertje geprobeerd, maar die wilde ze ook niet. Theelepeltje ging dus vorige week wel, maar vandaag ook niet, blijkbaar was het nieuwe er al weer vanaf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven