Glitterspray op de muur?
woensdag 2 februari 2011 om 15:08
Hoi hoi!
Ik ben de WC aan het opknappen en daarbij hoort ook het sauzen van de muren. Nu leek het mij leuk om het wit te maken met zilveren glitters (ja ik hou van een beetje apart ) Maar om nu zo'n dure pot Histor te halen a 30 euro voor de WC.....mwaa...heb ik niet veel zin in eigenlijk.
Nu heb ik nog een bus glitterspray staan (je weet wel, van de carnaval ) en vroeg me af of ik dat over de pas geverfde (wellicht nog natte) witte muur zou kunnen sprayen....
Wat denken jullie? Blijft het zitten? Zou het zichtbaar zijn? Iemand ervaring met glitters?
Ik ben de WC aan het opknappen en daarbij hoort ook het sauzen van de muren. Nu leek het mij leuk om het wit te maken met zilveren glitters (ja ik hou van een beetje apart ) Maar om nu zo'n dure pot Histor te halen a 30 euro voor de WC.....mwaa...heb ik niet veel zin in eigenlijk.
Nu heb ik nog een bus glitterspray staan (je weet wel, van de carnaval ) en vroeg me af of ik dat over de pas geverfde (wellicht nog natte) witte muur zou kunnen sprayen....
Wat denken jullie? Blijft het zitten? Zou het zichtbaar zijn? Iemand ervaring met glitters?
woensdag 2 februari 2011 om 15:12
woensdag 2 februari 2011 om 15:15
Heb de pot van histor gekocht voor de wc (enige plek in huis waar ik baas ben over de knalkleur) en die over donkerpaars geschilderd. Resultaat was mooi en heb nog zeker 3/2e pot over. Dun opbrengen!! Glitterspray zit lak bij en dat gaat niet goed. Beter kan je een buisje (knutsel) glitters kopen, deze over een papiertje strooien en voorzichtig blazend door een rietje over de muur sprayen. Ooit in een woonprogramma gezien en zelf uitgeprobeerd; gaat prima!
woensdag 2 februari 2011 om 15:16
Ik zou het niet doen.... kan je niet die bus glitterspray leegsprayen in de emmer latex (of daar een potje glitter van 2 euro van de hema inkiepen)? Goed roeren en gaan! En natuurlijk even foto laten zien hier.
Ik heb dat wel gedaan met die histor verf, vond het niet geweldig, ik heb er laten ravenzwart overheen gedaan, vond ik wel heel mooi!
Ik heb dat wel gedaan met die histor verf, vond het niet geweldig, ik heb er laten ravenzwart overheen gedaan, vond ik wel heel mooi!
woensdag 2 februari 2011 om 15:26
woensdag 2 februari 2011 om 15:36
woensdag 2 februari 2011 om 16:57
woensdag 23 november 2011 om 03:31
woensdag 23 november 2011 om 03:34
quote:pmjtak schreef op 23 november 2011 @ 03:31:
Een vriendin van mij heeft één wand van de babykamer in de glitters gezet, ontzettend mooi geworden, dus die moest ik ook hebben! Ze had het bij de Decorette vandaan, dus heb het via hen kunnen bestellen. "Altena Brilliant" heet het. Succes!Het topic is al 10 maanden oud dus ik denk dat ze al een beslissing heeft genomen.
Een vriendin van mij heeft één wand van de babykamer in de glitters gezet, ontzettend mooi geworden, dus die moest ik ook hebben! Ze had het bij de Decorette vandaan, dus heb het via hen kunnen bestellen. "Altena Brilliant" heet het. Succes!Het topic is al 10 maanden oud dus ik denk dat ze al een beslissing heeft genomen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven