Full House deel 4
dinsdag 28 juni 2011 om 15:57
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'1145157410 gr.
63,5 cmUmini
2-3-'1129805450 gr
60 cm7690 gr
68,5 cm8580
73,5
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'1145157410 gr.
63,5 cmUmini
2-3-'1129805450 gr
60 cm7690 gr
68,5 cm8580
73,5
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
woensdag 23 november 2011 om 20:14
Welke heb je rikst? Nee loopt niet uit hoor. En ze is wel een meisje, maar moet ze nu al het motto `wie mooi wilt zijn moet pijn leiden` dragen ha ha! Kan je ze niet meer terug brengen? Mss kan je ze bij de schoenmaken op rek zetten. Heb ik nu ook met de Shoesme´s van Aatje gedaan. Hopelijk helpt het bij haar. Ze gaat nu helemaal met haar voet naar binnen lopen om haar wreeft te ontzien, zielig he? Ze loopt nu niet op haar schoenen, maar als we naar buiten gaan gaat ze in de wagen, fiets of heel even op haar kaplaarsjes. Het herstelt nu wel mooi, maar ze blijft naar binnen draaien. Straks houdt ze er nog een rare voet aan over....
woensdag 23 november 2011 om 20:24
hier ook aan de sint chocolade mmmmm slecht....
rikst wat lastig van die laarsjes! Als ze zo strak zitten niet doen hoor! Het loopt wel iets uit maar je moet het natuurlijk nog wel normaal dicht kunnen doen!
Wat leuk viool dat je een lampenkap aan het haken bent foto!
gaat het allemaal nog een beetje als AM? Pittig hoor 10 dgn!
Amalia bijna jarig leuk ook een vriendinnenfeestje! Was hier heel gezellig uiteindelijk niet de film gezien we hebben alleen maar gekletst.
Ik ben moe, ik eet me vol met chocola, en ga dan maar douchen en naar bed.
Morgen werken, zaterdag de hele dag en volgende wk 34 uur werken (incl deze zaterdag)! Het moet niet gekker worden!
Amalia vertel wat meer over je werk vind je het leuk?
Ik heb J al opgegeven voor de psz, over een jaar loopt hij daar ook rond gek idee!
rikst wat lastig van die laarsjes! Als ze zo strak zitten niet doen hoor! Het loopt wel iets uit maar je moet het natuurlijk nog wel normaal dicht kunnen doen!
Wat leuk viool dat je een lampenkap aan het haken bent foto!
gaat het allemaal nog een beetje als AM? Pittig hoor 10 dgn!
Amalia bijna jarig leuk ook een vriendinnenfeestje! Was hier heel gezellig uiteindelijk niet de film gezien we hebben alleen maar gekletst.
Ik ben moe, ik eet me vol met chocola, en ga dan maar douchen en naar bed.
Morgen werken, zaterdag de hele dag en volgende wk 34 uur werken (incl deze zaterdag)! Het moet niet gekker worden!
Amalia vertel wat meer over je werk vind je het leuk?
Ik heb J al opgegeven voor de psz, over een jaar loopt hij daar ook rond gek idee!
woensdag 23 november 2011 om 20:42
Mmmm, lekker ook al dat Sintsnoep!
Klinkt als een gezellig avondje, Rs! En nu dus heel veel werken...
O, dat klinkt niet goed, Amalia, met die schoenen van Aatje.
Ik heb trouwens deze:
http://www.omoda.mobi/sho ... te-laarzen-wn110288/23490
Alleen bij een andere zaak. Die hebben em niet meer een maat groter. En ik kan ze terugbrengen en ruilen voor een ander paar of tegoedbon...
Klinkt als een gezellig avondje, Rs! En nu dus heel veel werken...
O, dat klinkt niet goed, Amalia, met die schoenen van Aatje.
Ik heb trouwens deze:
http://www.omoda.mobi/sho ... te-laarzen-wn110288/23490
Alleen bij een andere zaak. Die hebben em niet meer een maat groter. En ik kan ze terugbrengen en ruilen voor een ander paar of tegoedbon...
woensdag 23 november 2011 om 21:33
Klinkt niet goed die schoenen. Vreemd want ze staan goed bekend en aangeschreven.
Hm hier beetje irritatie moment, om half 8 begon mn vergadering, ootje onrustig, merkte dat ik bozig werd want ja ik moest online skypen voor de vergadering. Kreeg al sms : waar ben je ?
Pf pf. Maar op bed gaan liggen met ootje, camara aan en ging wel goed en ze viel in slaap. Maar ik voelde " geen geduld" werd echt beetje boos. Sneu. Maar snap mezelf wel. KOm ik 9:15 in huiskamer, jongens nog niet bed klaar, mviool document kwijt dat hij mee moest nemen morgen dus zit op nieuw te typen en kreeg ruzie over de computer met hem over hoe hij het had opgeslagen. Daarvoor had ik al de nieuwe printer geïnstalleerd met een trappelende ootje op schoot.
Hm hier beetje irritatie moment, om half 8 begon mn vergadering, ootje onrustig, merkte dat ik bozig werd want ja ik moest online skypen voor de vergadering. Kreeg al sms : waar ben je ?
Pf pf. Maar op bed gaan liggen met ootje, camara aan en ging wel goed en ze viel in slaap. Maar ik voelde " geen geduld" werd echt beetje boos. Sneu. Maar snap mezelf wel. KOm ik 9:15 in huiskamer, jongens nog niet bed klaar, mviool document kwijt dat hij mee moest nemen morgen dus zit op nieuw te typen en kreeg ruzie over de computer met hem over hoe hij het had opgeslagen. Daarvoor had ik al de nieuwe printer geïnstalleerd met een trappelende ootje op schoot.
woensdag 23 november 2011 om 22:06
Viool sterkte met het am zijn, klinkt druk en onhandig voor jou zo.
Amalia vast gefeliciteerd.
Rw succes met werk en snoep ze van de sintlekkernijen.
Rikst wat raar van die laarsjes, ik zou ze terugbrengen denk ik. Moet gewoon goed zitten, geen twijfel. Lmeisje heeft ook shoesme, maat 20, zitten gewoon goed, niet krap of ruim en gaan makkelijk aan.
Lmeisje en ik zijn ziek, alweer, koorts en oorpijn. Lag al te slapen op de bank, duik er nnu in. Wilde nog even gedag zeggen, morgen t/m zondag zijn we weg en ben ik wifiloos.
Amalia vast gefeliciteerd.
Rw succes met werk en snoep ze van de sintlekkernijen.
Rikst wat raar van die laarsjes, ik zou ze terugbrengen denk ik. Moet gewoon goed zitten, geen twijfel. Lmeisje heeft ook shoesme, maat 20, zitten gewoon goed, niet krap of ruim en gaan makkelijk aan.
Lmeisje en ik zijn ziek, alweer, koorts en oorpijn. Lag al te slapen op de bank, duik er nnu in. Wilde nog even gedag zeggen, morgen t/m zondag zijn we weg en ben ik wifiloos.
woensdag 23 november 2011 om 23:35
donderdag 24 november 2011 om 17:11
Ingeschreven bij Psz ??
Even 5 min typen. Arme ootje blèrt in box maar ben even brak. Ik wil gewoon 5 min zitten!
Nu hoor ik mviool spelen met haar. Ik wil haar wel op bed leggen maar ik wil ook dat ze nog eet. Maak stamppot en voor vanavond lekker strooigoed met warme choco en verse slagroom geklopt. Als ze nu slaapt slaapt ze misschien door.
Vandaag to do lijst afgewerkt.
Sardegna ga je weg voor iets leuks ? Beterschap voor lmeisje.
Hoi !!!! Amalia !!!
Jee doen jullie kleinsten dit nou ook ? Steeds alle boekjes uit kast trekken ?? Zo van hop, over t hoofd, hop, opzij, hop Daar gaat m'n stapel weer
Soms zo irri als je dingen staat te doen en alles ligt weer om. Dit is echt iets wat ootje doet
Mevrouw oliebol. Soms pittig ding maar vooral heel lief, vrolijk, gezellig. maar net was ik het zat, eerst m'n kast met plastic borden, toen de boeken en ik kan dan dus niet meer door de mini kamer.
Stom stom zo'n mini huis !!!!
Hè hè klaag klaag. Ik was juist erg in vrede met m'n huis ( maar dat moet wel verdringing zijn wa haahaa )
Nu Sint kadootjes neefje opsturen, pakje maken. Sint gedichten tussen door, je kan maar klaar zijn
Even 5 min typen. Arme ootje blèrt in box maar ben even brak. Ik wil gewoon 5 min zitten!
Nu hoor ik mviool spelen met haar. Ik wil haar wel op bed leggen maar ik wil ook dat ze nog eet. Maak stamppot en voor vanavond lekker strooigoed met warme choco en verse slagroom geklopt. Als ze nu slaapt slaapt ze misschien door.
Vandaag to do lijst afgewerkt.
Sardegna ga je weg voor iets leuks ? Beterschap voor lmeisje.
Hoi !!!! Amalia !!!
Jee doen jullie kleinsten dit nou ook ? Steeds alle boekjes uit kast trekken ?? Zo van hop, over t hoofd, hop, opzij, hop Daar gaat m'n stapel weer
Soms zo irri als je dingen staat te doen en alles ligt weer om. Dit is echt iets wat ootje doet
Mevrouw oliebol. Soms pittig ding maar vooral heel lief, vrolijk, gezellig. maar net was ik het zat, eerst m'n kast met plastic borden, toen de boeken en ik kan dan dus niet meer door de mini kamer.
Stom stom zo'n mini huis !!!!
Hè hè klaag klaag. Ik was juist erg in vrede met m'n huis ( maar dat moet wel verdringing zijn wa haahaa )
Nu Sint kadootjes neefje opsturen, pakje maken. Sint gedichten tussen door, je kan maar klaar zijn
donderdag 24 november 2011 om 20:37
Beterschap, Sardegna!
Ook voor lmeisje. Bah, niet leuk, dat gekwakkel.
Aatje is dus al ingeschreven voor de psz?
Ik ga R. ook zsm even inschrijven. Dan kan ze hopelijk als ze 2 wordt middelste zijn plekje overnemen. Die wordt dan 4 tegen die tijd.
Viool, je hebt het maar druk daar..
Wanneer komt man precies weer terug?
Uma??? Hoe gaat het met jou?
Bengel,
Ik zwaaaai vast naar jullie. Dit weekend een weekendje weg met gezin, ouders en zus, zwager en hun zoontje om mijn moeders 60e verjaardag te vieren.
Amalia, alvast van harte! Fijne dag morgen!!
Ook voor lmeisje. Bah, niet leuk, dat gekwakkel.
Aatje is dus al ingeschreven voor de psz?
Ik ga R. ook zsm even inschrijven. Dan kan ze hopelijk als ze 2 wordt middelste zijn plekje overnemen. Die wordt dan 4 tegen die tijd.
Viool, je hebt het maar druk daar..
Wanneer komt man precies weer terug?
Uma??? Hoe gaat het met jou?
Bengel,
Ik zwaaaai vast naar jullie. Dit weekend een weekendje weg met gezin, ouders en zus, zwager en hun zoontje om mijn moeders 60e verjaardag te vieren.
Amalia, alvast van harte! Fijne dag morgen!!
donderdag 24 november 2011 om 21:08
vrijdag 25 november 2011 om 10:16
Amalia, van harte! Al verwend door man en kinderen?
Rikst, leuk een weekendje weg. Waar gaan jullie heen?
Verder ben ik niet echt bijgelezen, ga ik zo nog even doen. Sta nu net op het station, heb een vierwijzing voor middelste naar de kno-arts, zelf mn oren laten checken want die zaten weer eens dicht, en jongste had een flinke uitslag. Dat blijkt dus krentenbaard te zijn en ze heeft nu antibiotica gekregen. Gelukkig mocht ze wel naar de creche.
Brr, er staat nu een jongetje te stuiteren op het perron, vind dat altijd zo eng. Ben altijd bang dat ze ineens het perron afrennen gelukkig zet zn vader hem nu vast.
Rikst, leuk een weekendje weg. Waar gaan jullie heen?
Verder ben ik niet echt bijgelezen, ga ik zo nog even doen. Sta nu net op het station, heb een vierwijzing voor middelste naar de kno-arts, zelf mn oren laten checken want die zaten weer eens dicht, en jongste had een flinke uitslag. Dat blijkt dus krentenbaard te zijn en ze heeft nu antibiotica gekregen. Gelukkig mocht ze wel naar de creche.
Brr, er staat nu een jongetje te stuiteren op het perron, vind dat altijd zo eng. Ben altijd bang dat ze ineens het perron afrennen gelukkig zet zn vader hem nu vast.
vrijdag 25 november 2011 om 10:28
Hier dus geen psz maar kdv. Net zo handig eigenlijk.
En ook hier veel geklets. De dierengeluiden worden steeds herkenbaarder, en hier heeft ze het al over booham voor boterham, peen, Tette voor middelste en Nijne. Er wordt naar iedereen gezwaaid alsof ze de koningin is, en kan heel erg uitdagen. Staat soms met haar armen over elkaar te wachten
En ook hier veel geklets. De dierengeluiden worden steeds herkenbaarder, en hier heeft ze het al over booham voor boterham, peen, Tette voor middelste en Nijne. Er wordt naar iedereen gezwaaid alsof ze de koningin is, en kan heel erg uitdagen. Staat soms met haar armen over elkaar te wachten
vrijdag 25 november 2011 om 20:50
Amalia gefelicteerd met je verjaardag! Hopelijk toch nog een leuk feestje ondanks de afbellers! Ben je verwend door het thuisfront?
tieger zielig van de krentenbaard! Is dat niet besmettelijk?
Spuiten ze dan je oren uit ofzo? Heb ik ook een keer gehad wat er dan uitkomt GETSIE
Wat een kletsende kindjes hier zeg! Leuk!
J zegt nog steeds niet zoveel (ten opzichte van de andere twee die konden al heel veel woordjes op die leeftijd) maar af en toe zegt hij nu wel iets na en hij is nu begonnen met heel veel brabbelen dus ik maak me geen zorgen.
Morgen de hele dag werken, man gaat met de kinderen naar sint op zijn werk. Ze waren nu al aan het stuiteren. Ze mochten vandaag ook hun schoen zetten, meestal zaterdag maar ze zijn dan zooo vroeg wakker dus we dachten dan hebben we het maar gehad
Nu proberen niet te laat naar bed te gaan...
tieger zielig van de krentenbaard! Is dat niet besmettelijk?
Spuiten ze dan je oren uit ofzo? Heb ik ook een keer gehad wat er dan uitkomt GETSIE
Wat een kletsende kindjes hier zeg! Leuk!
J zegt nog steeds niet zoveel (ten opzichte van de andere twee die konden al heel veel woordjes op die leeftijd) maar af en toe zegt hij nu wel iets na en hij is nu begonnen met heel veel brabbelen dus ik maak me geen zorgen.
Morgen de hele dag werken, man gaat met de kinderen naar sint op zijn werk. Ze waren nu al aan het stuiteren. Ze mochten vandaag ook hun schoen zetten, meestal zaterdag maar ze zijn dan zooo vroeg wakker dus we dachten dan hebben we het maar gehad
Nu proberen niet te laat naar bed te gaan...
vrijdag 25 november 2011 om 20:53
nog even verder...
sardegna knappen jullie alweer wat op? Beterschap!
Rikst je leest het niet meer maar fijn weekend!
viool als J moe is doet hij ook dat soort dingen, altijd de oven open en dicht doen, en graaien in de bestek la. Tv aan en uit dat soort grapjes...
Meestal krijgt hij dan zijn speen en knuffel (is altijd rond 17.00) en mag hij een filmpje kijken of als ik het eten al voorbereid heb zet ik hem op mijn heup en hobbelen we zo samen verder.
sardegna knappen jullie alweer wat op? Beterschap!
Rikst je leest het niet meer maar fijn weekend!
viool als J moe is doet hij ook dat soort dingen, altijd de oven open en dicht doen, en graaien in de bestek la. Tv aan en uit dat soort grapjes...
Meestal krijgt hij dan zijn speen en knuffel (is altijd rond 17.00) en mag hij een filmpje kijken of als ik het eten al voorbereid heb zet ik hem op mijn heup en hobbelen we zo samen verder.
zaterdag 26 november 2011 om 08:08
@Amalia nog gefeliciteerd !!!! Wat sneu allemaal
Afbellers
Dit is te smerig smerig smerig smerig
Ik stap de huiskamer in ... De HELE huiskamer vol veren !!! Overal, op speelgoed, op het wollen schaapsvachtje waar oorje op speelt OVERAL
De poes heeft dus een vogel geplukt ( die zal ik straks vinden ) fijn fijn fijn en NU ???
Is dit gevaarlijk ? Hoe krijg ik alles schoon ?
Wat moet ik nu met m'n schapenvacht. Getsie
Wie wil er een poes ?
Straks nog die vogel en moet ootje daarin kruipen? En opzuigen ? Yekkkkk lekker wakker worden
Afbellers
Dit is te smerig smerig smerig smerig
Ik stap de huiskamer in ... De HELE huiskamer vol veren !!! Overal, op speelgoed, op het wollen schaapsvachtje waar oorje op speelt OVERAL
De poes heeft dus een vogel geplukt ( die zal ik straks vinden ) fijn fijn fijn en NU ???
Is dit gevaarlijk ? Hoe krijg ik alles schoon ?
Wat moet ik nu met m'n schapenvacht. Getsie
Wie wil er een poes ?
Straks nog die vogel en moet ootje daarin kruipen? En opzuigen ? Yekkkkk lekker wakker worden
zaterdag 26 november 2011 om 12:54
Okee. Hallo allemaal !! Joehoe
Nu kan ik een hele partij tegels kopen... Portugees. Is in een keer de beneden verdieping gelegd. En per m² scheelt het ons 70 euro. Dat zou betekenen dat we nu verder kunnen. Het is wel mooi vinden we beiden maar we hadden dit niet in gedachten hier. Het is echt nogal traditioneel, okergeel-olijfgroen met name met detail rood. Kleurrijk en klassiek Portugees.
Het Zou wel kunnen met teakhout. Maar dan krijg ik wel een warm huis qua tinten i p v de koele tinten . Maar zouden we wel beneden kunnen spelen, of slapen of wat dan ook, ookal zit de gevel nog niet erin. ( rest zit er nog niet in qua geld- maar misschien toch zelf doen )en we hebben kwaliteitsmateriaal ( waar we beiden erg van houden - je kan twisten over de uitstraling maar het materiaal is gewoon in z'n soort het best)
Lastig hè ??? Ik krijg dan het idee dat m'n huis meer klassiek zuidelijk wordt dan modern sereen.
Laat ik beide kanten nu kunnen waarderen ha, super,
Nu kan ik een hele partij tegels kopen... Portugees. Is in een keer de beneden verdieping gelegd. En per m² scheelt het ons 70 euro. Dat zou betekenen dat we nu verder kunnen. Het is wel mooi vinden we beiden maar we hadden dit niet in gedachten hier. Het is echt nogal traditioneel, okergeel-olijfgroen met name met detail rood. Kleurrijk en klassiek Portugees.
Het Zou wel kunnen met teakhout. Maar dan krijg ik wel een warm huis qua tinten i p v de koele tinten . Maar zouden we wel beneden kunnen spelen, of slapen of wat dan ook, ookal zit de gevel nog niet erin. ( rest zit er nog niet in qua geld- maar misschien toch zelf doen )en we hebben kwaliteitsmateriaal ( waar we beiden erg van houden - je kan twisten over de uitstraling maar het materiaal is gewoon in z'n soort het best)
Lastig hè ??? Ik krijg dan het idee dat m'n huis meer klassiek zuidelijk wordt dan modern sereen.
Laat ik beide kanten nu kunnen waarderen ha, super,
zaterdag 26 november 2011 om 15:14
Ben gek op
Portugeese tegels!!!!!!
Het was onwijs gezellig!! 11 dames, man kwam om half 12 nog met 3 voetbalvrienden (2 'mannen van vrouwen' die er waren en 1 man waarvan vrouw ziek af had gebeld, en een achterachterbuurman). Lag om 2 uur in bed, netjes dus maar om half 8 er weer uit Nu ben ik dus erg moe en vanavond heb ik weer een feestje. Nouja even m'n neus laten zien.
Ben lekker verwend met vrouwendingen, rituals spulletjes, oorbellen, boekjes allemaal leuk. Ik ben helemaal happy. Ga het voortaan altijd zo doen . Ik had voor het eerst sinds jaren een superrelaxte verjaardag waar ik zelf optimaal van genoot
Oh Aatje wakker!
Vogel gevonden Viool ?
Portugeese tegels!!!!!!
Het was onwijs gezellig!! 11 dames, man kwam om half 12 nog met 3 voetbalvrienden (2 'mannen van vrouwen' die er waren en 1 man waarvan vrouw ziek af had gebeld, en een achterachterbuurman). Lag om 2 uur in bed, netjes dus maar om half 8 er weer uit Nu ben ik dus erg moe en vanavond heb ik weer een feestje. Nouja even m'n neus laten zien.
Ben lekker verwend met vrouwendingen, rituals spulletjes, oorbellen, boekjes allemaal leuk. Ik ben helemaal happy. Ga het voortaan altijd zo doen . Ik had voor het eerst sinds jaren een superrelaxte verjaardag waar ik zelf optimaal van genoot
Oh Aatje wakker!
Vogel gevonden Viool ?
zaterdag 26 november 2011 om 22:12
Wat leuk Amalia !!! Oh ben ook gek van rituals !
Klinkt gezellig je feest .. Wat ik gaaf vond was met de meiden uit eten ! Maar dat klinkt heel relaxed zo. Nog een kater ? Ha ha ik heb nog...
Geen vogel omg waar is hij ???
Zat te haken maar ging niet goed pfffff straks uithalen dan maar
Ik ga het doen hoor de tegels. Weer verder met dat huis ! En ja ... Ik vind het mooi maar drukke tinten maar ik dacht weet je wat dan maak ik er echt wat vrolijks van. In het midden een patroon en dan de rest eromheen ofzo
Klinkt gezellig je feest .. Wat ik gaaf vond was met de meiden uit eten ! Maar dat klinkt heel relaxed zo. Nog een kater ? Ha ha ik heb nog...
Geen vogel omg waar is hij ???
Zat te haken maar ging niet goed pfffff straks uithalen dan maar
Ik ga het doen hoor de tegels. Weer verder met dat huis ! En ja ... Ik vind het mooi maar drukke tinten maar ik dacht weet je wat dan maak ik er echt wat vrolijks van. In het midden een patroon en dan de rest eromheen ofzo
zaterdag 26 november 2011 om 22:50
Ben klaar met dat werkproject van man, hij moet naar huis, t is mooi geweest, dit is niet gezellig. Ben week mooi rond, prima maar nu wil ik hem weer zien en voelen en van de kinderen genieten.
nu !!! Nu meteen !!! Zucht. Hoop dat de klus loopt dan is hij misschien dinsdagnacht terug?
Oh moet weer dag Bso, oppas regelen, ...
Nou ben het echt zat! De kinderen zijn lief en ootje ligt schattig bij Mij in bed ! maar nu nog m'n vioolman erbij in bed....die ergens in Frankrijk,dacht ik, zit.
Oh moet weer dag Bso, oppas regelen, ...
Nou ben het echt zat! De kinderen zijn lief en ootje ligt schattig bij Mij in bed ! maar nu nog m'n vioolman erbij in bed....die ergens in Frankrijk,dacht ik, zit.
zondag 27 november 2011 om 11:37
Oei vind het spannend. Heb de partij tegels gekocht( oker, olijfgroen en donkerrood ) moest snel kiezen en dit betekent wel heel ander interieur maar tegelijk wel stijlvol en betekent dat we de komende twee maanden weer actie hebben, kast aftimmeren en betegelen, huiskamer afwerken ( verfje ) en tegelen.
Misschien een Ikea keuken tijdelijk ??
Even bye bye strakke witte gietvloer maar ik denk dat ik de switch wel kan maken ga Portugees aardewerk in de kasten zetten met m'n tajine, samen met kip en haan. Grote vaas bloemen en misschien een mooie haard later. Plaids over de banken, in landelijke kleuren ??? Dames dit is best boffen. Ik zet op Hyves wel even foto
Misschien een Ikea keuken tijdelijk ??
Even bye bye strakke witte gietvloer maar ik denk dat ik de switch wel kan maken ga Portugees aardewerk in de kasten zetten met m'n tajine, samen met kip en haan. Grote vaas bloemen en misschien een mooie haard later. Plaids over de banken, in landelijke kleuren ??? Dames dit is best boffen. Ik zet op Hyves wel even foto