Ik ben Henk niet.

24-11-2011 22:11 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hé Henkie gozer, hoe is 't nu met je...?

Leuk hoor zo'n nieuwe telefoon. Direct ook maar een nieuw nummer. Ik werd een beetje gek van al die telefonische aanbieders, en ach afwisseling kan geen kwaad.

Maar nu word er dus steeds gebeld voor Henk. En ik ben Henk niet. Ik klink zelfs niet als een Henk (mag ik hopen).

Maar goed. Hoe kom ik hier nu weer vanaf?
Heb je het nummer overgenomen van Henk?
Geen idee! Maar ik houd me aanbevolen voor tips. Wij hebben ons vaste nummer nu zo'n 6 of 7 jaar. In het begin werden we meerdere keren per week gebeld voor een bepaalde familie. Dat werd langzaam aan minder maar zelfs nu, na al die jaren, worden we nog wel eens door instanties gebeld. En ook echt de raarste dingen! Niet alleen maar verkopers oid maar ook GGZ, logopedie, banken, KPN (wij hebben notabene een KPN abbonnement, zij zouden toch moeten weten wie ze bellen??), mensen over steunzolen en ik weet niet wat allemaal.
Deden wij als kind altijd, en daarna bellen: "Hallo, met Henk. Is er nog voor me gebeld?"

Wat waren wij toch lollig zeg...
Provider bellen voor een nieuw nr.

Na een tijd worden vervallen nummers Hergebruikt.

Ik heb het ook wel eens gehad. Zo vervelend
quote:Bezzzz schreef op 24 november 2011 @ 22:25:

Deden wij als kind altijd, en daarna bellen: "Hallo, met Henk. Is er nog voor me gebeld?"

Wat waren wij toch lollig zeg...
hahahah, vervelend voor jou,maar leuk opgeschreven
quote:cheerlesscard schreef op 24 november 2011 @ 22:26:

Provider bellen voor een nieuw nr.

Na een tijd worden vervallen nummers Hergebruikt.

Ik heb het ook wel eens gehad. Zo vervelendWist ik niet! Vet lullig voor de persoon die mijn oude nummer geeft, want dat geef ik nog heel erg vaak op, in de categorie: ''ik moet een telefoonnummer invullen maar ik wil helemaal niet dat jullie me bellen, hahaha ik schrijf lekker mijn ouder nummer op!''

Sorry!
Mijn man heeft dat een tijd gehad, werd minstens 2 keer per week gebeld voor de vorige eigenaar van zijn mobiele nummer. Hij heeft wel eens heel gezellig een half uur zitten kletsen met een wildvreemde die eigenlijk Henk moest hebben
Je kunt ook de volgende keer Ingrid geven als ze voor Henk bellen
quote:SeptemberGirl schreef op 24 november 2011 @ 22:28:

[...]

Wist ik niet! Vet lullig voor de persoon die mijn oude nummer geeft, want dat geef ik nog heel erg vaak op, in de categorie: ''ik moet een telefoonnummer invullen maar ik wil helemaal niet dat jullie me bellen, hahaha ik schrijf lekker mijn ouder nummer op!''

Sorry!Ben jij soms Henk?
quote:cheerlesscard schreef op 24 november 2011 @ 22:26:

Na een tijd worden vervallen nummers hergebruikt.

Dat wist ik niet, van dat hergebruiken. Als het te gek word, ga ik inderdaad maar vragen of ik weer een nieuw nummer zou kunnen krijgen. Wel jammer, want ik heb wel wat met deze. Henk dus blijkbaar ook.
quote:Bezzzz schreef op 24 november 2011 @ 22:25:

Wat waren wij toch lollig zeg...Briljant! Ow ik kon nog wel even wat lachen gebruiken na een rampendag Dank je wel.
Ons vaste nummer was hiervoor van een plaatselijk hotel waar eh.... ook andere diensten worden aangeboden. Dat leverde in het begin wel rare telefoontjes op :-)
Theo Maassen, anyone?

Alleen de echte fan legt de link, denk ik
quote:Yvonne77 schreef op 24 november 2011 @ 22:31:

[...]

Ben jij soms Henk?
Herkenbaar. Ik heb een zakelijk mobiel abonnement afgesloten (ook bij KPN trouwens, weet niet wie het nog meer noemde). Ik krijg sms'jes, WhatsApp-berichtjes en telefoontjes voor Hylke. Ik leg steeds netjes uit dat ik Hylke niet ben...

Door die WhatsApp-berichtjes krijg ik wel het vermoeden dat het nummer al erg snel weer is uitgegeven. Niet handig.
quote:Ste_ schreef op 24 november 2011 @ 22:58:

Theo Maassen, anyone?

Alleen de echte fan legt de link, denk ik

Henk van de Tillaart??

quote:SeptemberGirl schreef op 24 november 2011 @ 22:59:

[...]

Henk van de Tillaart??

[afbeelding]Nee, ik doel op een ander stukje
quote:SeptemberGirl schreef op 24 november 2011 @ 22:59:

[...]

Henk van de Tillaart??

[afbeelding]Jaaahh!! Van Mengvoeders Unitèd!
Volgens mij moet een nummer een half jaar of een jaar uit de lucht zijn en dan wordt het idd weer hergebruikt.

Providers hebben een systeem waaruit die 'oude nummers' naar verloop van tijd weer vrijkomen.
quote:Ste_ schreef op 24 november 2011 @ 23:07:

[...]

Nee, ik doel op een ander stukje Jij gaat mij er nou niet van beschuldigen dat ik geen echte fan ben hè??
En Henk van Theo is geweldig.

Moet altijd weer lachen dat ie zo jaloers is op de vrouw van Henk, want die heeft oogschaduw.

quote:gemini2011 schreef op 24 november 2011 @ 23:08:

En Henk van Theo is geweldig.

Moet altijd weer lachen dat ie zo jaloers is op de vrouw van Henk, want die heeft oogschaduw.

Maar ik zou hem ook d’r wel eens in willen flatsen bij een vrouw met oogschaduw, Henk. Zou ik ook wel eens willen: met oogschaduw en maskerade. Ik krijg het er bij onze Cor krijg ik het er niet opgesmeerd, krijg het niet vur mekaar. Henk wel, die smeert het er gewoon op. Elke ochtend weer en nog nooit één minuut te laat op zijn werk.

Aha... ''met mevrouw van Deursen!''

''Voortaan heet jij Henk!''

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven