Now What !?

25-11-2011 03:17 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen zijn soms zo @#$%^&*()_

Ontzettend leuk meisje, eerste weken ( 2,5 maand) gingen ontzettend goed, maar omdat ze 2 jaar terug iets naars ( als in aangifte doen) meegemaakt had met een andere vriend wou ze het rustig aan doen.

Ik knikte wel ja, maar achteraf gezien had ik hier meer rekening mee moeten houden.

Op een gegeven moment barstte de bom:

Ik wou haar steeds vaker zien en I didnt took no for an answer,

Dit deed haar denken aan haar voorval en op een avond was ik zo slim genoeg om aan te dringen dat ik naar boven meeging en toen klapte ze dicht.

Ze wou me niet meer zien en het was wat haar betreft afgelopen.

Inmiddels zijn we 7 maanden voorbij:

Na een ''pauze'' van 2 maanden begon we weer met elkaar te praten.

We gaan af en toe ( 1x per maand) wat drinken en elke keer komen op het onderwerp : hoe leuk het vroeger was, samen.

Het gaat dan op MSN door, zulke gesprekken, maar dan hoor ik weken weer niks.

En dan weer hetzelfde verhaaltje.......

3 weken terug, geweldig etentje gehad en zelfs een volgende afspraak gemaakt.

Die zegt ze af en ik belde op om een nieuwe afspraak te maken

Krijg ik te horen: ik heb het volgende week druk en de week daarop ook.

Ik heb het gevoel dat ik mezelf voor de gek houd.

Zolang ik haar hiermee niet confronteer, blijf ik worstelen met zulke gedachtes.

Wat moet ik hier in godsnaam mee ?
Niks, dit gaat 'm niet worden, zij en jij.

Ze zit blijkbaar niet (meer) te wachten op een afspraak.

Vrouwen zijn net mannen wat dat betreft. Als ze dingen uit gaan stellen, geen tijd hebben, afzeggen en vooruit schuiven zijn ze 'just not that in to you'.
Je eerste zin geeft aan dat ze het goed ziet.
Het is zo aandoenlijk als iemand heel popi-jopi Engels gebruikt in een Nederlandse tekst, maar het dan nauwelijks spreekt en fouten maakt.
Aar yu takking to mie?!
Pas op met meisjes die getraumatiseerd zijn. Dat kan zo'n warboel worden en helaas zat/zit jij daar in.

Ik vind het vrij gezond als je op den duur mee wilt met iemand, ligt er overigens wel aan hoe je dit zegt, maar zij is ook totaal niet duidelijk, zit blijkbaar nog met het voorval van vroeger.

Ik zou willen zeggen dat het allemaal goed komt etc., maar dit klinkt als gevalletje hopeloos.
You didn't take no for an answer.... En daar ga je de mist in met een vrouw met een ex waartegen ze aangifte heeft moeten doen. Dat is er duidelijk eentje geweest die over haar persoonlijke grenzen is gewalst. En dan komt er zo'n nieuwe man net kijken en na 2,5 maand accepteert ook hij naar eigen zeggen geen nee. En dan krabbelt ze terug. Blijkbaar twijfelt ze nog heel even, want ze maakt toch nog een afspraak met je. Maar als ze erover nadenkt, ziet ze voor zichzelf toch in dat jij het niet bent voor haar en zegt ze alsnog af.

En even heel eerlijk? Ik zie niet in waarom je dit zelf niet kon bedenken.
Bij zo een vrouw, gezien haar verleden, moet je meer dan geduld hebben, al haar vertrouwen kunnen winnen, eeuwenlang geduld hebben en meer dan 100% voor haar gaan en voor haar over hebben.

Kan je haar dat niet geven, gaat het over! Het is een opgave waar je aan begint!
Praat maar gewoon nederlands, dit staat een beetje dom.
quote:bluray schreef op 25 november 2011 @ 03:17:

Goh, ik denk naar aanleiding van het volgende stukje eigenlijk alleen maar het tegenovergestelde....jezus, wat een eikel, die jongen!

Dit deed haar denken aan haar voorval en op een avond was ik zo slim genoeg om aan te dringen dat ik naar boven meeging en toen klapte ze dicht.

En jij vraagt je werkelijk af of zij nog iets leuks met je wil opbouwen?

Die kans had je denk ik, voor je je aan haar opdrong
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
wat heb je hier nou zelf van geleerd?
..popcorn?
quote:

Ik knikte wel ja, maar achteraf gezien had ik hier meer rekening mee moeten houden.

op een avond was ik zo slim genoeg om aan te dringen dat ik naar boven meeging Wat een hork ben jij zeg. Van mij had je ook lekker weg kunnen blijven, zelfs als ik geen dingen had meegemaakt.
quote:nola schreef op 25 november 2011 @ 07:48:

wat heb je hier nou zelf van geleerd?

Ja! Wat heb je nou geleerd, TO?
Now What? Haar met rust laten, het in je botte hoofd stampen dat als een meisje 'nee' zegt je dus niet 'ja' moet doen, en geen onnodig en incorrect Engels gebruiken in je topics.
Ik denk niet dat Bluray hier nog terugkomt...
Pfff ik geef haar groot gelijk. Geduld is een schone zaak, kerel.
Ik denk dat ze vreselijk is afgeknapt op je en daar kan ik mij iets bij voorstellen!

Waar gaat het jou om bij een meisje?? Dat je zo snel mogelijk met haar in bed ligt of gaat het echt om haar?

...

..... en I didnt took no for an answer,

Wat ben je dan ook voor een klojo?

En kappen, blijkbaar kan jij er niet mee om gaan.
quote:Bezzzz schreef op 25 november 2011 @ 07:33:

Praat maar gewoon nederlands, dit staat een beetje dom.Ja, H.K.H. prinses .....a
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Eleonora, me no talkie talkie toe joe. Ik bedoelde het bericht van TO.
quote:Jaja007 schreef op 25 november 2011 @ 09:23:

[...]

Ja, H.K.H. prinses .....a Je gaat toch niet beweren dat je het stoer of intelligent over vind komen?
Nee, deze zin doet me denken aan iets met brief, dom, Willem Alexander.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

Ze wou me niet meer zien en het was wat haar betreft afgelopen.

Voor jouw soort heb ik een busje pepper-spray thuis staan.

Wordt het je nu een beetje duidelijk?
Huts!
She´s not that into you. (om maar even in engelse termen te blijven)
X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven