just not into me?

23-11-2011 09:34 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
In mijn vorige bericht had ik het over een man die nog niet precies weet wat zijn gevoel voor mij is. Nu 2 weken verder laat zijn gedrag zien dat er weinig van zijn kant uit komt, maar als ik een sms stuur of wat vraag reageert hij wel altijd enthousiast. En wij waren uit eten geweest en hebben de rekening gesplitst. Nu vind ik dat op zich niet erg maar omdat altijd mensen zeggen dan vind hij je niet leuk dacht ik dus meteen dat. Nu zei iemand tegen mij dat dat alleen zo is bij de eerste date, en dat ik niet weet wat hij heeft meegemaakt voor mij en dat hij misschien voorzichtig is vanwege dat mensen er misbruik van kunnen maken. Nu heb ik hem gevraagd om naar een feest te gaan en omdat hij al zover zou rijden dat ik dat voor hem wou betalen. Hij vond het lief van mij maar wilde gewoon zelf betalen. Nu heb ik iig laten zien dat ik niet iemand ben die wil profiteren. Aankomend weekend zie ik hem niet hij gaat een dag weg met fam. En hij is nog wel zo dat hij elk weekend wel een dag wil stappen. Dus ik zie hem over 2 weekjes. Nu op zich geen probleem maar vanwege ik hem steeds leuker en leuker ga vinden en mij onzekerheid heel erg op komt spelen wil ik vragen aan jullie jullie meningen. hoe komt dit alles over? moet ik toch maar afwachten of iets of zeggen jullie maak er maar een einde aan voordat ik gekwetst word omdat mijn gevoel meer word.???
Tja....

Ik hou ook niet van onduidelijkheid. Als ik merk dat iemand meer voelt dan ik, dan zeg ik op een bepaald moment: "sorry, maar ik voel niet wat jij waarschijnlijk wel voelt..dus.."

Maar ja,ik ben geen man. Mannen vinden het soms wel prettig om iemand achter de hand te hebben voor de sex. Tot ze er genoeg van hebben of iemand ontmoeten waar ze wel verliefd op zijn.

Dus je kunt beter vragen hoe of wat. Je stelt je kwetsbaar op en waarschijnlijk rent ie hard weg, maar ja, je weet dan wel hoe of wat en hij was toch al niet de man voor je, dus wegrennen had ie vroeg of laat toch wel gedaan. Nu ben je er zelf meteen klaar mee, op naar de volgende...
ik denk dat ik hem morgen of maandag een sms ga sturen dat ik afstand wil nemen omdat mijn gevoel sterker word en dat ik de indruk krijg dat hij minder enthousiast over mij is dan ik over hem.

dat het me best leuk lijkt hem later pas weer te zien in januari of februari ofzo ( als mijn gevoel iets minder word anders helemaal niet) maar als hij daar de behoefte niet aan heeft dat hij dat dan eerlijk moet zeggen..

wat vinden jullie hiervan?
Het is op zich niet zo erg om iemand niet heel regelmatig te zien, maar het is wel zo leuk om tussendoor wat contact te hebben, vind ik altijd. Als er dan geen enkel sms-je of iets dergelijks af kan..tja.

Dat voelt niet leuk, als jij iemand wel graag wilt spreken en aan diegene denkt.

Is t niet beter om even te bellen? Of durf je dat niet?
quote:Marsepeintje schreef op 26 november 2011 @ 11:49:

Het is op zich niet zo erg om iemand niet heel regelmatig te zien, maar het is wel zo leuk om tussendoor wat contact te hebben, vind ik altijd. Als er dan geen enkel sms-je of iets dergelijks af kan..tja.

Dat voelt niet leuk, als jij iemand wel graag wilt spreken en aan diegene denkt.

Is t niet beter om even te bellen? Of durf je dat niet?

op zich durf ik hem best te bellen. maar dat heb ik de 14de l gedaan met de vraag of hij de tijd enz wou nemen om mij beter te leren kennen.. kreeg toen als antwoord dat hij niet precies wist hoe zn gevoel was. waarop ik vroeg betekend dat gewoon je vind me leuk maar meer is het niet ( bedoel dan was ik er gelijk al klaar mee) nee hij bedoelde echt hoe die het zei..

maar omdat ik altijd met relaties en ook met vriendschappen heel onzeker word en soms onterecht ga denken dat ze het toch allemaal negatief bedoelen. vind ik het heel moeilijk om uit gedrag conclusies te trekken omdat ik altijd na het negatieve uitwijk.(helaas maar waar)

dus om hem weer erover te bellen durf ik niet. ik had gehoopt dat hij meer toenadering zou zoeken naar mij..

ik heb ook wat ontzettends stoms gedaan in een bui had hem eerst een bericht gestuurd met wilde je niet samen gaan dan? ik ga naar een vriendin toe.. en wat ga jij nog doen?

ik kreeg dus niks terug.. en zat mij zo optefokken vannacht dat ik hem stuurde ok duidelijk.. (stom stom)

vandaag schaamde ik me rot en heb een sms gestuurd met : ik ga met een vriendin en misschien een vriend van mij gaat ook en wat mensen zijn daar al. als je vrienden en jij zin hebben om van te voren wat bij me te komen drinken laat je het maar weten dan zorg ik dat er extra bier is. trouwens had je vannacht een sms gestuurd maar die was niet voor jou bestemd sorry was dronken dus niet helemaal helder.

toen kreeg ik dus wel wat terug:

haha ok. wel gezellig gehad? ik zie hun vanavond dus ik zal even aan ze vragen en je hoort van me. veel plezier nog! X

mijn vraag hoe vind je dit over komen of zijn smsje?

ik ben wel van plan om hem van te week te sturen dat ik meer afstand wil nemen omdat mijn gevoel toeneemt en dat ik pas als hij het leuk vind met hem af wil spreken als mijn gevoel wat minder is..

wat vinden jullie hiervan??
Weet je, ik vind dit wat moeilijk in te schatten.

Natuurlijk kun je hem bellen/ sms-en en om duidelijkheid vragen, maar daarmee kom je ook al snel over als een wat gefrustreerde en zeurderige tut hola. Zeker als jullie nog maar zo kort iets hebben.

Zo vreemd vind ik het ook niet dat je geen reactie krijgt op die nachtelijke sms.

Als ik een sms krijg midden in de nacht, dan reageer ik ook niet. Tenzij er iemand dood is.

Laat het even op zijn beloop. Als er iets is waar je hem voor uit kunt nodigen, sms hem dan, en neem voor de rest wat afstand.

Ik krijg een beetje de indruk dat je hem 20 smsjes per dag stuurt over allerlei onzin, puur om te kijken of hij wel enthousiast reageert.

En dan wordt je dus teleurgesteld.

Laat hem een beetje met rust.

Als je dan echt niets van hem hoort, dan heb je je antwoord.
quote:chaosje schreef op 26 november 2011 @ 20:48:

[...]

op zich durf ik hem best te bellen. maar dat heb ik de 14de l gedaan met de vraag of hij de tijd enz wou nemen om mij beter te leren kennen.. kreeg toen als antwoord dat hij niet precies wist hoe zn gevoel was. waarop ik vroeg betekend dat gewoon je vind me leuk maar meer is het niet ( bedoel dan was ik er gelijk al klaar mee) nee hij bedoelde echt hoe die het zei..

maar omdat ik altijd met relaties en ook met vriendschappen heel onzeker word en soms onterecht ga denken dat ze het toch allemaal negatief bedoelen. vind ik het heel moeilijk om uit gedrag conclusies te trekken omdat ik altijd na het negatieve uitwijk.(helaas maar waar)

dus om hem weer erover te bellen durf ik niet. ik had gehoopt dat hij meer toenadering zou zoeken naar mij..

ik heb ook wat ontzettends stoms gedaan in een bui had hem eerst een bericht gestuurd met wilde je niet samen gaan dan? ik ga naar een vriendin toe.. en wat ga jij nog doen?

ik kreeg dus niks terug.. en zat mij zo optefokken vannacht dat ik hem stuurde ok duidelijk.. (stom stom)

vandaag schaamde ik me rot en heb een sms gestuurd met : ik ga met een vriendin en misschien een vriend van mij gaat ook en wat mensen zijn daar al. als je vrienden en jij zin hebben om van te voren wat bij me te komen drinken laat je het maar weten dan zorg ik dat er extra bier is. trouwens had je vannacht een sms gestuurd maar die was niet voor jou bestemd sorry was dronken dus niet helemaal helder.

toen kreeg ik dus wel wat terug:

haha ok. wel gezellig gehad? ik zie hun vanavond dus ik zal even aan ze vragen en je hoort van me. veel plezier nog! X

mijn vraag hoe vind je dit over komen of zijn smsje?

ik ben wel van plan om hem van te week te sturen dat ik meer afstand wil nemen omdat mijn gevoel toeneemt en dat ik pas als hij het leuk vind met hem af wil spreken als mijn gevoel wat minder is..

wat vinden jullie hiervan??Ik vind je berichtjes aan hem overbodig. Ik denk dat je ze stuurt in de hoop dat hij alsnog tot inkeer komt en je wel leuk gaat vinden. Maar hij is helemaal niet met je bezig. Hoe vervelend dat ook is. Werp je niet zo voor zijn voeten... daar word je niet aantrekkelijker door. Ik zou hem niks meer sturen, hoe moeilijk ook. Soms is de interesse niet wederzijds...
Eens met Iwannalive, want je post maakt echt overduidelijk dat het er niet inzit met deze man.
Hoeveel tijd krijgt hij van jou om als eerste contact te maken?

Voor veel mannen is de tijd dat het weer nodig is om contact te hebben langer dan voor de meeste vrouwen.

Herken dit uit mijn eigen leven: als ik iemand echt leuk vind, of in elk geval zijn aandacht wil, dan wil ik dat natuurlijk het liefst iedere dag. Maar zo werkt het niet, want voor je het weet word je gek van elkaar, als dat niet helemaal wederzijds is. Daarom houd ik me groot en laat, als ik eenmaal eens in de zoveel dagen initiatief tot contact heb genomen, eens een keer minstens een week niks van me horen. Laatst nog gedaan. Toen hij niks liet weten, belde ik hem op: "Joh, hoe is het met je? Lang niks meer gehoord zeg! Hee, omdat ik zo lang niks meer van je gehoord heb vroeg ik me af of je het nog ziet zitten om contact te houden, want als jij er geen zin meer in hebt dan is er voor mij ook niks meer aan natuurlijk"

Zo klink je niet te wanhopig/zeurderig, maar vraag je wel om duidelijkheid. Is bij mij tot nu toe nog een redelijk gouden regel geweest.
quote:tape_ schreef op 26 november 2011 @ 22:31:

Hoeveel tijd krijgt hij van jou om als eerste contact te maken?

Voor veel mannen is de tijd dat het weer nodig is om contact te hebben langer dan voor de meeste vrouwen.

Herken dit uit mijn eigen leven: als ik iemand echt leuk vind, of in elk geval zijn aandacht wil, dan wil ik dat natuurlijk het liefst iedere dag. Maar zo werkt het niet, want voor je het weet word je gek van elkaar, als dat niet helemaal wederzijds is. Daarom houd ik me groot en laat, als ik eenmaal eens in de zoveel dagen initiatief tot contact heb genomen, eens een keer minstens een week niks van me horen. Laatst nog gedaan. Toen hij niks liet weten, belde ik hem op: "Joh, hoe is het met je? Lang niks meer gehoord zeg! Hee, omdat ik zo lang niks meer van je gehoord heb vroeg ik me af of je het nog ziet zitten om contact te houden, want als jij er geen zin meer in hebt dan is er voor mij ook niks meer aan natuurlijk"

Zo klink je niet te wanhopig/zeurderig, maar vraag je wel om duidelijkheid. Is bij mij tot nu toe nog een redelijk gouden regel geweest.

Dat is echt niet zo hoor. Als een man je leuk vindt, dan wil hij je ook graag snel weer spreken. En daarnaast is hij maar al te bang dat hij de boot mist.

Ik zou zelf geen opheldering vragen. Het is namelijk al helder. Kijk naar zijn daden. Dat is wat telt.

Eerlijk gezegd denk ik dat je het zelf ook niet echt handig aanpakt met mannen. Als je ze na moet gaan bellen "hey lang niets meer van je gehoord..." en vragen of hij nog zin heeft om contact te houden... dan weet je toch al hoe laat het is. Als hij zin heeft om contact te houden doet hij dat namelijk wel... dat hoef je hem echt niet te vragen. Daarnaast, waarom laat je het van hem afhangen of je zo doorgaat. Hij laat niks van zich horen, maar je vraagt aan hem of hij nog door wil gaan want als hij dat niet wil houdt het voor jou op. Ben je zelf dan al niet klaar met hem als hij zo weinig interesse in je toont...
weet je ik ben er gewoon veel te veel mee bezig.. net alsof ik me gedachtes niet kan stoppen erover.. heel hindelijk..

en idd zijn daden zeggen genoeg. had gehoopt dat ie misschien wat onzeker was of voorzichtig door zn vorige relatie..

ik ga hem dus niks meer sturen en als ik de drang voel sms ik wel een vriendin..

persoonlijk denk ik dat hij niet eens mee gaat de 3de maar goed.. dat moet ik voralsnog afwachten.. :(
His loss!!!

Sterkte Chaosje...
thanks,

het probleem is ook vaak bij mij dat ik nog liever heb dat kerels zeggen rot op wil je niet dan op zo manier..

maja leerpunt om ermee om te leren gaan..
Ik ben ook van de duidelijkheid. Maar de meeste mannen niet.

Je moet dus hun gedrag interpreteren. Als hij nooit belt/smst uit zichzelf, dan weet je eigenlijk genoeg. Beetje laf wel, maar zo gaat het vaak nu eenmaal.

Ik zou niet sms-en dat je afstand wilt nemen, want er valt geen afstand te nemen. Hij neemt immers geen contact op dus dan hoef je ook niet te zeggen dat je afstand gaat nemen. Die afstand kun je gewoon nemen door geen contact meer met hem op te nemen, zonder hem daarvoor te waarschuwen. Dat staat namelijk een beetje wanhopig.
@ marsepeintje

Zo had ik er eigenlijk niet over nagedacht maar klinkt wel logisch eigenlijk..

Ik heb snel het idee dat ik het dan ma zelf moet afsluiten door middel van dit... Ma komt wel goed...... Alleen even doorbijten en mezelf vooral niet laten kennen.. Moet maar denken het is zijn verlies..

En ja vind het zeker laf vooral toen ik vroeg als ie eigenlijk geen zin heeft dan kan die dat zeggen dan is het ook goed dat die alsnog zegt nee vind het gezellig een leuk met je bla bla bla.. Pff
ik heb hem toch een sms gestuurd met dat ik de 3de helemaal niet kan want een vriendin belde die viert haar verjaardag. en een fijne zondag verder nog..

heb zijn nummer gewist..
quote:chaosje schreef op 27 november 2011 @ 22:53:

ik heb hem toch een sms gestuurd met dat ik de 3de helemaal niet kan want een vriendin belde die viert haar verjaardag. en een fijne zondag verder nog..

heb zijn nummer gewist..En heb je zijn nr ook in al je logboeken etc gewist? Anders heeft t niet zo veel zin
@ marsepeintje

jaa ook dat

alleen het stomme is dat ik vooralsnog zit te hopen op een reactie iets van jammer of zoiets..

maar hij reageert echt helemaal niet erop..

maar dat was eigenlijk ook wel te verwachten..
tot mijn verbazing kreeg ik reactie :

Hey das wel jammer. Denk ook niet dat ik ga dan. Mijn auto moet gemaakt worden dus zit even krap bij kas. Xx

maar het berichtje wis ik weer hoor en ook uit het logboek..

het is toch een bodemloze put

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven