het is eindelijk duidelijk

26-11-2011 03:21 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
De jongen waarmee ik al 2 jaar het elke keer gezellig en goed heb, waarmee het de laatste tijd super ging dus waar wel een relatie ooit aan zat te komen, is vanavond heel erg duidelijk geweest! Ik sprak hem haast nooit tussen het uitgaan door en hij deed al best lullig en stoer vanavond, toen heb ik eruit gegooid dat ik het zat was dat er naar 2 jaar nog steeds niks in zit en dat het waarschijnlijk ook niet gaat komen vanuit zijn kant want het was duidelijk dat de dingen die hij altijd heeft gezegt tegen mij niet waar waren. Hij deed zo onbeschoft, echt respectloos, vertelde dat hij nooit een vrouw wil, dat ik beter verdien, dat ik nu de stomme was en dat hij mij niet hoeft, zo erg dat ik boos ben geworden op hem. Hij zei; ik ga nu naar de wc en daarna naar huis. Tuurlijk hoopte ik dat hij terug zou komen bij mij maar nee, hij is echt naar huis gegaan. Het is duidelijk! Hij heeft altijd gelogen, mij gebruikt en het ergste is nog dat ik weer valse hoop heb gehad! Mijn vriendinnen hebben altijd al gewaarschuwd dat ik niet achter zo'n player aan moet lopen, maar tuurlijk heb ik hem mooier gemaakt dan hij is. Zo gedraagd een man van 25 zich niet! Wat een lul! Sorry dit moest er even uit. Ik weet nu eindelijk hoe het zit, al hoopte ik op een relatie met hem want hij was altijd zo lief en ik voelde stiekem wel kriebels! Zijn praatjes dat hij het wel ziet zitten tussen ons en dat ik meer voor hem beteken mag hij ver weg stoppen! Ik kan hem niet ontlopen want hij woont in het zelfde dorp en als ik hem ken probeert hij het ooit wel weer, maar nu moet ik de slimste zijn; ik verdien 10 keer beter! En dat is mij vaak verteld!
quote:itsssme schreef op 26 november 2011 @ 13:43:

Ik kom wel verder als zoenen hoor maar ik heb pas sex met iemand als ik er een relatie mee heb, one night stand vind ik niet kunnen en zou ik nooit doen.

Misschien ben ik wel naïef geweest ja, maar ik ben gewoon zo dat als ik iemand leuk vind ik er wel jaren op kan wachten.

Misschien moet ik daar is mee stoppen

Waarom zou je daarmee stoppen?

Echt, nu praat je nonsens hoor
quote:Aranea schreef op 26 november 2011 @ 13:45:

[...]

Ik vind er niets raadselachtigs aan en begrijp het zelfs ook nog. Ik ben namelijk een vrouw die er net zo over denkt. Jarenlang een SV. Leuk, maar verder niets. Wel de lusten niet de lasten heet zoiets.

Been there, done that. Maar dan is het wel vanaf het begin af aan duidelijk geweest dat het nooit meer wordt en enkel lust is.

TO heeft te laat in mijn optiek duidelijk gevraagd waar dit op uit gaat lopen.
quote:itsssme schreef op 26 november 2011 @ 13:43:

Ik kom wel verder als zoenen hoor maar ik heb pas sex met iemand als ik er een relatie mee heb, one night stand vind ik niet kunnen en zou ik nooit doen.

Misschien ben ik wel naïef geweest ja, maar ik ben gewoon zo dat als ik iemand leuk vind ik er wel jaren op kan wachten.

Misschien moet ik daar is mee stoppen

Dat is de juiste instelling TO. Je leeft maar 1 keer en ga dan niet zitten wachten op dingen die niet komen.

"Gelukkig" is het "maar" twee jaar. Een vriendin van mij werd pas wakker na 5 jaar.

Volgende keer als je iemand tegenkomt (en die komt er echt), niet te lang alles op zijn beloop laten. Jij mag op een gegeven moment best wel weten waar je aan toe bent.

En geloof dan ook wat zo'n persoon zegt en blijf geen hoop houden dat het wel goed zal komen.

Ik hoop dat je eerdaags de goede tegen komt.
Ik heb elke keer weer te horen gekregen, zoen nou niet met hem, doe er niks op uit. Maar daar kwam die weer hoor, met zijn praatjes en zijn lach en ik trapte er maar steeds weer in. Ik hoop ook dat ik de goede tegen kom. Het is soms moeilijk om te zien dat zo veel mensen om je heen een relatie hebben en dat je het zelf dan niet hebt..

Maar dat komt omdat ik de goede nog niet tegen ben gekomen.

Ik moet ook toegeven, ik val best op 'foute' mannen.
Om de juiste te herkennen moet je veelvuldig 'fouterds' tegenkomen
quote:Aranea schreef op 26 november 2011 @ 13:45:

[...]

Ik vind er niets raadselachtigs aan en begrijp het zelfs ook nog. Ik ben namelijk een vrouw die er net zo over denkt. Jarenlang een SV. Leuk, maar verder niets. Wel de lusten niet de lasten heet zoiets.

Toch klopt het vanuit biologisch standpunt ook niet, dus in die zin is het natuurlijk wel raadselachtig. Je gaat je namelijk autmatisch toch hechten, dat is gewoon biologisch bepaald en helemaal bij vrouwen.

Als je sex met iemand hebt en verder NIETS (oftewel iemand komt bij je, sexen en weg), tja..dan misschien begrijp ik het nog, maar dan kun je er net zo goed geld voor gaan vragen.

Als je ook leuke dingen met iemand doet, of hele avonden op de bank zit, kletst, films kijkt, ontbijtjes etc jarenlang, zeer regelmatig..sorry maar dan vind ik echt dat er een gen mist als je dan totaal maar dan ook werkelijk totaal NIETS om iemand gaat geven. Wanneer ga je dan in vredesnaam wel om iemand geven? En hoe triest ben je dan als je wel steeds met iemand afspreekt waar je dus eigenlijk echt helemaal NIETS voor voelt? Ben je dan zo vreselijk eenzaam of heb je zo'n pathetische behoefte aan sex dat je dat dus gedoogt..?
Die soort mannen hebben geen gevoel.

Hij ook niet, heeft die toegegeven
quote:itsssme schreef op 26 november 2011 @ 14:58:

Hij ook niet, heeft die toegegevenDat blijkt wel.
Ik hoop dat de mannen die geen gevoel hebben een keer zo hard geraakt worden dat ze breken!

Pff vind het nu even allemaal niet meer leuk wat er gisteren avond tussen ons gebeurde, maar het is nu tenminste duidelijk. Die mannen zonder gevoel zijn echt gewoon arrogante zakken! En maar wel jammeren laatst dat hij best jaloers kan zijn omdat zijn ex ooit is vreemdgegaan.. pff
Wat stel je je aan. Je hebt een blauwtje gelopen en schildert de man nu echt af als monster.

Accepteer dat hij je niet wil, maar ga niet zo kinderachtig denken.

Er is gezoend, dat is het. Niet zo overdrijven.

In feite is er niets dramatisch gebeurd. Je maakt het groter dan het is.
Daarom nogmaals: .. Of je moet van drama houden...
Misschien dat hij in de toekomst ook iemand gaat tegenkomen waar hij verliefd op is en dat het niet wederzijds is. En tegen die tijd heeft hij dan meer inlevingsvermogen over hoe jij je nu voelt.

Maar om hem nou meteen gevoelloos te noemen... Hoe voelt gewoon niet hetzelfde voor jou als jij voor hem. En dat doet zeer, dat snap ik, maar niet echt specifiek iemands schuld lijkt mij.
quote:itsssme schreef op 26 november 2011 @ 14:58:

Hij ook niet, heeft die toegegevenNatuurlijk heeft die jongen gevoel. Alleen niet voor jou.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik zou echt ontzettend afknappen op een vent die zichzelf zo knap vindt. Knap ja, maar met zo'n houding toch absoluut niet aantrekkelijk? Die buitenkant gaat vervelen hoor en dan heb je met die arrogante binnenkant te maken, brrrr!
Ja hoor, zat ik gisteren weer in de kroeg en meneer was er ook. Hebben niks gezegt tegen elkaar, niet eens hai. Keken elkaar wel een paar keer aan maar zonder te lachen of iets. Later ging hij ergens anders naar toe
quote:itsssme schreef op 27 november 2011 @ 11:30:

Ja hoor, zat ik gisteren weer in de kroeg en meneer was er ook. Hebben niks gezegt tegen elkaar, niet eens hai. Keken elkaar wel een paar keer aan maar zonder te lachen of iets. Later ging hij ergens anders naar toeEn wat is hier precies mis mee?
quote:itsssme schreef op 26 november 2011 @ 11:00:

Ik heb zo vaak gehoord dat het niks word maar ik dacht dat hij wel was veranderd en dat die wel voor mij ging, of tenminste ooit zou gaan. .Dan heb je een les mannencommunicatie gehad.

"Wij" zeggen wat we bedoelen en bedoelen wat

we zeggen.

Moet zeggen dat 2 jaar wel erg lang is voor een "lesje"

basiscommunicatie die je op zich al bij de seksuele

voorlichting had moeten hebben.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Dat het duidelijk is dat hij boos is want anders had hij wel hai gezegt tenminste.
TO vergeet die man. Waarom hoop je uberhaupt al 2 jaar(!!!!!!!!!!!) op een relatie? Als het erin had gezeten was het er ondertussen echt wel uitgekomen hoor!
quote:itsssme schreef op 27 november 2011 @ 11:49:

Dat het duidelijk is dat hij boos is want anders had hij wel hai gezegt tenminste.Dus?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:itsssme schreef op 27 november 2011 @ 11:49:

Dat het duidelijk is dat hij boos is want anders had hij wel hai gezegt tenminste.

Nee hoor, hij is misschien wel heel erg blij dat het hoge woord eruit is dat het tussen jullie niets wordt en laat je lekker met rust.

En nu moet ji het nog laten rusten
Drama.
Ik begrijp je heel goed TO. Ik snap de personen niet die dingen zo makkelijk kunnen los laten en er zo erg makkelijk over doen. Heeft niks met drama te maken
Ach TO, logisch dat hij geen hoi zegt en gewoon weg kan gaan. Bij hem heeft het nooit "diep' gezeten, was leuk jouw aandacht zonder verplichtingen. Jij bent iemand die dat soort dingen doet omdat je verliefd ben en denkt dat er wel wederzijds gevoel in zit, maar helaas is het voor hem enkel "leuk". Dus betrek het niet op jezelf en zie hem voor wat hij is, een player, die niet sereius is/was met jou. En snap dat je boos bent, omdat jij zo niet met een ander zou omgaan als je geen gevoelens zou hebben, daarom voel je je ook "genaait". Maar trek een les en blijf de volgende keer ni zolang hangen aan zon kerel die ni echt voor je gaat.
quote:itsssme schreef op 26 november 2011 @ 11:16:

Hij heeft niet echt duidelijk gezegt dat hij niks wil maar heeft dat duidelijk gemaakt door gekke dingen te zeggen zoals; ik hoef tot mijn 40e geen kinderen want dan zit je vast geplakt aan een vrouw, dus dan moet ik maar een keer vreemd gaan. En dat vrouwen niks zijn dus dat hij liever vrijgezel is. Ik heb ook wel gevraagt wat die nu wil, of we stoppen met dat gescharrel, of we beginnen iets. Toen draaide hij er een beetje om heen enzo. Heeft wel 10 keer gezegt dat hij o zo knap is en dat hij wel snapt waarom ik op hem val. Ik ben niks kwijt geraakt en kan ook wel veel beter krijgen. Hij kon tenminste wel op een goede manier zeggen dat hij het niet ziet zitten tussen ons. Wat ben ik 2 jaar blind geweest. Hij heeft het wel degelijk gezegd, alleen heb jij er voor gekozen om te doen alsof het niet op jou sloeg. En dat hij er om heen draait als je het rechtstreeks vraagt, is van hem uit wel logisch, dan is ie gelijk zijn vaste scharreltje kwijt en daar had ie geen zin in.

Als mensen zeggen hoe ze zijn, geloof ze dan (van de week nog bij Oprah gehoord )
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven