het is eindelijk duidelijk
zaterdag 26 november 2011 om 03:21
De jongen waarmee ik al 2 jaar het elke keer gezellig en goed heb, waarmee het de laatste tijd super ging dus waar wel een relatie ooit aan zat te komen, is vanavond heel erg duidelijk geweest! Ik sprak hem haast nooit tussen het uitgaan door en hij deed al best lullig en stoer vanavond, toen heb ik eruit gegooid dat ik het zat was dat er naar 2 jaar nog steeds niks in zit en dat het waarschijnlijk ook niet gaat komen vanuit zijn kant want het was duidelijk dat de dingen die hij altijd heeft gezegt tegen mij niet waar waren. Hij deed zo onbeschoft, echt respectloos, vertelde dat hij nooit een vrouw wil, dat ik beter verdien, dat ik nu de stomme was en dat hij mij niet hoeft, zo erg dat ik boos ben geworden op hem. Hij zei; ik ga nu naar de wc en daarna naar huis. Tuurlijk hoopte ik dat hij terug zou komen bij mij maar nee, hij is echt naar huis gegaan. Het is duidelijk! Hij heeft altijd gelogen, mij gebruikt en het ergste is nog dat ik weer valse hoop heb gehad! Mijn vriendinnen hebben altijd al gewaarschuwd dat ik niet achter zo'n player aan moet lopen, maar tuurlijk heb ik hem mooier gemaakt dan hij is. Zo gedraagd een man van 25 zich niet! Wat een lul! Sorry dit moest er even uit. Ik weet nu eindelijk hoe het zit, al hoopte ik op een relatie met hem want hij was altijd zo lief en ik voelde stiekem wel kriebels! Zijn praatjes dat hij het wel ziet zitten tussen ons en dat ik meer voor hem beteken mag hij ver weg stoppen! Ik kan hem niet ontlopen want hij woont in het zelfde dorp en als ik hem ken probeert hij het ooit wel weer, maar nu moet ik de slimste zijn; ik verdien 10 keer beter! En dat is mij vaak verteld!
zondag 27 november 2011 om 13:38
quote:desyyyy schreef op 27 november 2011 @ 13:04:
Ik begrijp je heel goed TO. Ik snap de personen niet die dingen zo makkelijk kunnen los laten en er zo erg makkelijk over doen. Heeft niks met drama te maken
Dat makkelijk loslaten kan omdat er aan zijn kant nooit iets is geweest.
TO had helaas een betonnen plaat voor haar hoofd, anders had ze dat wel gezien in de 2 jaar dat ze achter hem aan hobbelde.
Ik begrijp je heel goed TO. Ik snap de personen niet die dingen zo makkelijk kunnen los laten en er zo erg makkelijk over doen. Heeft niks met drama te maken
Dat makkelijk loslaten kan omdat er aan zijn kant nooit iets is geweest.
TO had helaas een betonnen plaat voor haar hoofd, anders had ze dat wel gezien in de 2 jaar dat ze achter hem aan hobbelde.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 27 november 2011 om 15:18
De vorige keer toen ik hem sprak zei die hele lieve dingen, dat hij wel klaar is voor een relatie en dat hij ook ziet dat het nu serieuzer is tussen ons en steeds heel leuk. En ik weet wel dat hij toen dronken was, maar het leek gewoon echt of hij het meende! Dus daarom is dit zo gek.. Wss kan hij goed acteren denken jullie nu
woensdag 30 november 2011 om 13:29
quote:itsssme schreef op 27 november 2011 @ 15:18:
De vorige keer toen ik hem sprak zei die hele lieve dingen, dat hij wel klaar is voor een relatie en dat hij ook ziet dat het nu serieuzer is tussen ons en steeds heel leuk. En ik weet wel dat hij toen dronken was, maar het leek gewoon echt of hij het meende! Dus daarom is dit zo gek.. Wss kan hij goed acteren denken jullie nu
Wat hang jij aan die vent, zeg. Net of heel je levensgeluk er van af hangt.
NEWSFLASH: itsssme is prima in staat om een leuk leventje te leiden op zichzelf, daar heeft ze niemand voor nodig.
Wat hang jij aan die vent, zeg. Net of heel je levensgeluk er van af hangt.
NEWSFLASH: itsssme is prima in staat om een leuk leventje te leiden op zichzelf, daar heeft ze niemand voor nodig.