Huidige vriend
zondag 27 november 2011 om 09:05
zondag 27 november 2011 om 09:51
Nou, tegenwoordig met alle relatiebreuken... Daar komt bij dat partners steeds minder tolerant zijn voor elkaar. Mensen gaan tegenwoordig al bij elkaar weg omdat de ander zijn/haar sokken aan houdt tijdens de sex bijvoorbeeld. Misschien een extreem voorbeeld, met het gejammer wat ik soms om mij heen hoor, krijg ik dat idee wel.
En dus ja, is het mijns inziens helemaal niet raar dat er over "huidige" vriend/vriendin gesproken. Relaties zijn tegenwoordig vaak gewoon vergankelijk.
En dus ja, is het mijns inziens helemaal niet raar dat er over "huidige" vriend/vriendin gesproken. Relaties zijn tegenwoordig vaak gewoon vergankelijk.
zondag 27 november 2011 om 10:15
zondag 27 november 2011 om 10:56
zondag 27 november 2011 om 11:17
Ik ben van 80-85, maar herken dit helemaal niet. De relaties om mij heen zijn serieus en stabiel. Ik bedoel... dan ben je toch 'al' 25-30, dat is juist een leeftijd waarop mensen wel geloven in de liefde en serieus met elkaar verder willen voor mijn idee. Ik heb meer het idee dat de oudere generatie van 40-45 jaar, die een scheiding achter de rug heeft cynisch is over de liefde en zoiets zou kunnen zeggen als 'huidige partner'.
zondag 27 november 2011 om 12:47
quote:ailien schreef op 27 november 2011 @ 11:17:
Ik ben van 80-85, maar herken dit helemaal niet. De relaties om mij heen zijn serieus en stabiel. Ik bedoel... dan ben je toch 'al' 25-30, dat is juist een leeftijd waarop mensen wel geloven in de liefde en serieus met elkaar verder willen voor mijn idee. Ik heb meer het idee dat de oudere generatie van 40-45 jaar, die een scheiding achter de rug heeft cynisch is over de liefde en zoiets zou kunnen zeggen als 'huidige partner'.
En bedankt,ben 46,voel me ineens hoogbejaard nu!
Vind zowiezo het woord partner vreemd,vroeger zeiden alleen mensen dat als ze met iemand van hetzelfde geslacht samenwoonden.
Ik zei gewoon mijn man/vriend.
Vind zowiezo het woord partner vreemd,vroeger zeiden alleen mensen dat als ze met iemand van hetzelfde geslacht samenwoonden.
zondag 27 november 2011 om 12:48
quote:ladytruckster schreef op 27 november 2011 @ 12:47:
[...]
Dan ben ik super oud met 50
Noemde mijn man toen we nog niet getrouwd waren mijn vriend.
Inmiddels alweer 10 jaar samen.
[...]
Dan ben ik super oud met 50
Noemde mijn man toen we nog niet getrouwd waren mijn vriend.
Inmiddels alweer 10 jaar samen.
zondag 27 november 2011 om 13:30
quote:ailien schreef op 27 november 2011 @ 13:21:
Ik zeg toch 'ouder' jullie zijn toch óuder dan mensen van 25 of wil je dat ontkennen. Djies, je kunt ook niks meer over leeftijd zeggen tegenwoordig, iedereen wil maar jong zijn en als je iets zegt over leeftijd wordt het gelijk opgevat als belediging.
Sluit ik mij helemaal bij aan. Je velde geen oordel over hun leeftijd.
En ik snap wat je bedoelt. De twintigers en begin dertigers zitten nog vol verwachtingen en starten hun gezamenlijke leven met vriend/man net op.
In mijn omgeving heeft ook niemand het over 'huidige vriend/man'. Maar hiet op het forum lees ik het vaak.
Ik zeg toch 'ouder' jullie zijn toch óuder dan mensen van 25 of wil je dat ontkennen. Djies, je kunt ook niks meer over leeftijd zeggen tegenwoordig, iedereen wil maar jong zijn en als je iets zegt over leeftijd wordt het gelijk opgevat als belediging.
Sluit ik mij helemaal bij aan. Je velde geen oordel over hun leeftijd.
En ik snap wat je bedoelt. De twintigers en begin dertigers zitten nog vol verwachtingen en starten hun gezamenlijke leven met vriend/man net op.
In mijn omgeving heeft ook niemand het over 'huidige vriend/man'. Maar hiet op het forum lees ik het vaak.
zondag 27 november 2011 om 14:20
quote:ailien schreef op 27 november 2011 @ 13:21:
Ik zeg toch 'ouder' jullie zijn toch óuder dan mensen van 25 of wil je dat ontkennen. Djies, je kunt ook niks meer over leeftijd zeggen tegenwoordig, iedereen wil maar jong zijn en als je iets zegt over leeftijd wordt het gelijk opgevat als belediging.Ik denk dat het sarcastisch bedoelt was alien. Die jongeren van tegenwoordig kunnen ook niet meer tegen grapjes
Ik zeg toch 'ouder' jullie zijn toch óuder dan mensen van 25 of wil je dat ontkennen. Djies, je kunt ook niks meer over leeftijd zeggen tegenwoordig, iedereen wil maar jong zijn en als je iets zegt over leeftijd wordt het gelijk opgevat als belediging.Ik denk dat het sarcastisch bedoelt was alien. Die jongeren van tegenwoordig kunnen ook niet meer tegen grapjes
zondag 27 november 2011 om 14:52
quote:kwikkwekenkwak123 schreef op 27 november 2011 @ 14:13:
[...]
haha betrapt
maar waarom?
Haha inderdaad, ik ben betrapt.
En waarom? Als ik over mijn kinderen schrijf, wacht ik geef een voorbeeld;
''Mijn oudste twee kinderen hebben geen contact met hun vader, gelukkig is mijn huidige man als een vader voor hun.''
In zo'n zin gebruik ik het bijvoorbeeld
[...]
haha betrapt
maar waarom?
Haha inderdaad, ik ben betrapt.
En waarom? Als ik over mijn kinderen schrijf, wacht ik geef een voorbeeld;
''Mijn oudste twee kinderen hebben geen contact met hun vader, gelukkig is mijn huidige man als een vader voor hun.''
In zo'n zin gebruik ik het bijvoorbeeld