Vriend vertrokken :-(
zondag 27 november 2011 om 12:02
Ik voel me heel rot. Ik heb een beetje moeilijke relatie al twee jaar. Hij werkt niet, geen uitkering uit zijn huis gezet en woont weer bij zijn ouders en blowt veel. Maar goed ondanks dit hou ik toch van hem en zijn er gevoelens. Pas ben ik om dingen wel erg boos geweest door zijn soms woedeaanvallen en heb ik hem twee weken niet gezien. Daarna kwam hij bij me dat hij wou praten en me miste en serieus verder wilde bla bla bla (jullie kennen het wel). Ik heb toegestemd omdat ik het niet kon weerstaan. 4 dagen later zegt hij mag ik bij je wonen? Ik zeg sorry dit is onmogelijk ivm omstandigheden die ik zelf heb. Zegt ie dan ga ik bij me neef in Den Haag wonen!! IK vraag daar wel bijstand aan. Ik was met stomheid geslagen. Ik zeg je hebt geen geld en gaat daarheen? Zonder iets te zeggen is hij van de week vertrokken! Omdat niemand hem hier zou helpen. Ik ben er kapot van. Gisteravond ging hij stappen en ik zei en ik dan????? zegt ie je ziet me volgende week. DIt is het eerste weekend hier en me neef wil uit! Ik ben er helemaal kapot van! Voorheen fietste we binnen 10 min naar elkaar toe. Nu zit er 80 KM tussen. En de reden?? Het is gewoon vluchten. Maar het doet me heel veel zeer. Dit gaat nooit werken tussen ons. Het voelt voor mij als het einde
zondag 27 november 2011 om 12:05
zondag 27 november 2011 om 12:07
Misschien is dit wel het beste wat hij voor je heeft kunnen doen. Ja, het doet zeer, maar je weet zelf ook wel dat dit nou niet bepaalt een lot uit de loterij is. Laat hem gaan meid, richt je op jezelf en je toekomst
Oh en bel een vriendin, ga lekker bij haar uithuilen, chocola en ijs eten
Oh en bel een vriendin, ga lekker bij haar uithuilen, chocola en ijs eten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 27 november 2011 om 12:08
Tja kreeg ik het bericht me neef het wat extra geld gekregen en hij helpt me wel. EN toen zei die nog even. Heb jij ooit werk voor me gezocht? En je kocht niks meer voor me op het laatst. Stank voor dank. Ik heb em twee jaar in me huis gelaten als hij wilde komen. HIj was altijd welkom! En nu ineens heb je em nooit geholpen.
zondag 27 november 2011 om 12:09
Hoewel ik 80 km zeer overkomelijk vind (tussen man en mij zaten 700 km) klinkt dit niet als een stabiele volwassen relatie waarin jullie het beste voor elkaar willen, dus dat hij op afstand zit is waarschijnlijk goed voor jou. Neem afstand en maak je leven leuk voor jezelf. Ik wed dat je binnen de kortste keren denkt: wat deed ik met dat onvolwassen knulletje?
zondag 27 november 2011 om 12:10
zondag 27 november 2011 om 12:11
80 km, wees blij, het zou nog mer mogen zijn. En iemand die gaat stappen terwijl hij geen geld heeft?
maar iig goed dat je geweigerd hebt dat hij bij je kwam wonen, zo verstandig ben je dus nog wel. Nu dezelfde houding met de rest. Grens tussen Den Haag en jou. succes
maar iig goed dat je geweigerd hebt dat hij bij je kwam wonen, zo verstandig ben je dus nog wel. Nu dezelfde houding met de rest. Grens tussen Den Haag en jou. succes
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:fabienne801 schreef op 27 november 2011 @ 12:08:
Tja kreeg ik het bericht me neef het wat extra geld gekregen en hij helpt me wel. EN toen zei die nog even. Heb jij ooit werk voor me gezocht? En je kocht niks meer voor me op het laatst. Stank voor dank. Ik heb em twee jaar in me huis gelaten als hij wilde komen. HIj was altijd welkom! En nu ineens heb je em nooit geholpen. klinkt dit als iemand die van je houdt? Als iemand van wie jij wil houden?
Tja kreeg ik het bericht me neef het wat extra geld gekregen en hij helpt me wel. EN toen zei die nog even. Heb jij ooit werk voor me gezocht? En je kocht niks meer voor me op het laatst. Stank voor dank. Ik heb em twee jaar in me huis gelaten als hij wilde komen. HIj was altijd welkom! En nu ineens heb je em nooit geholpen. klinkt dit als iemand die van je houdt? Als iemand van wie jij wil houden?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Je geeft zelf al aan dat het niet gaat werken tussen jullie, en als ik je post zo lees dat krijg ik dat gevoel ook.
Geen werk, geen huis, veel blowen (waarvan betaalt hij dat?), geen inkomen, woedeaanvallen,
Al deze dingen samen geven niet een positief beeld van je vriend.
Hoewel je misschien wel van hem houdt, kan je beter onder ogen zien of dit een stabiele fijne relatie kan worden in plaats van de moeilijk relatie die het nu is.
Wees reëel als dit geen toekomst heeft kan je jezelf een hoop verdriet besparen door er een punt achter te zetten. hoe langer je daarmee wacht, hoe moeilijker het zal worden.
Geen werk, geen huis, veel blowen (waarvan betaalt hij dat?), geen inkomen, woedeaanvallen,
Al deze dingen samen geven niet een positief beeld van je vriend.
Hoewel je misschien wel van hem houdt, kan je beter onder ogen zien of dit een stabiele fijne relatie kan worden in plaats van de moeilijk relatie die het nu is.
Wees reëel als dit geen toekomst heeft kan je jezelf een hoop verdriet besparen door er een punt achter te zetten. hoe langer je daarmee wacht, hoe moeilijker het zal worden.
zondag 27 november 2011 om 12:13
Hij heeft hier schulden bij de gemeente openstaan. Daarom wilde hij niks meer met deze gemeente te maken hebben. En denkt hij daar wel een bijstand aan te kunnen vragen. Bij de gemeente hier zoeken ze hem al twee jaar omdat hij dus geen verblijfsplaats heeft aangegeven (spookburger). Vanwege alle schulden die hij overal heeft. Maar in Den Haag zullen ze hem vast redden ahum
zondag 27 november 2011 om 12:14
quote:fabienne801 schreef op 27 november 2011 @ 12:09:
EN ik wou dat ik het als een lot uit de loterij kon zien dat hij weg is. Ik weet het. Maar het lukt me nog niet. De pijn overheerst.. Nu met chocolade op de bank uithuilen, want liefdesverdriet doet zeer.. maar je hebt duidelijk verstandelijk al door dat het beter is dat je van dit heerschap af bent. Dus het wordt alleen maar beter vanaf nu!
EN ik wou dat ik het als een lot uit de loterij kon zien dat hij weg is. Ik weet het. Maar het lukt me nog niet. De pijn overheerst.. Nu met chocolade op de bank uithuilen, want liefdesverdriet doet zeer.. maar je hebt duidelijk verstandelijk al door dat het beter is dat je van dit heerschap af bent. Dus het wordt alleen maar beter vanaf nu!
zondag 27 november 2011 om 12:15
quote:fabienne801 schreef op 27 november 2011 @ 12:08:
Tja kreeg ik het bericht me neef het wat extra geld gekregen en hij helpt me wel. EN toen zei die nog even. Heb jij ooit werk voor me gezocht? En je kocht niks meer voor me op het laatst. Stank voor dank. Ik heb em twee jaar in me huis gelaten als hij wilde komen. HIj was altijd welkom! En nu ineens heb je em nooit geholpen.
Ben blij dat je van hem af bent zeg,wat een klaploper,altijd op andermans zakken teren en ze nog schuldgevoel aanpraten ook? Nou,klinkt echt als een lot uit de loterij deze gast!
Geen werk,blowen,stappen(waar betaald hij de wiet van?en alles en iedereen de schuld geven van je ellende...whaha..wat een loser!
Ben blij dat je van hem af bent zeg,wat een klaploper,altijd op andermans zakken teren en ze nog schuldgevoel aanpraten ook? Nou,klinkt echt als een lot uit de loterij deze gast!
Geen werk,blowen,stappen(waar betaald hij de wiet van?en alles en iedereen de schuld geven van je ellende...whaha..wat een loser!
zondag 27 november 2011 om 12:16
quote:fabienne801 schreef op 27 november 2011 @ 12:13:
Hij heeft hier schulden bij de gemeente openstaan. Daarom wilde hij niks meer met deze gemeente te maken hebben. En denkt hij daar wel een bijstand aan te kunnen vragen. Bij de gemeente hier zoeken ze hem al twee jaar omdat hij dus geen verblijfsplaats heeft aangegeven (spookburger). Vanwege alle schulden die hij overal heeft. Maar in Den Haag zullen ze hem vast redden ahumWat een droeftoeter.
Hij heeft hier schulden bij de gemeente openstaan. Daarom wilde hij niks meer met deze gemeente te maken hebben. En denkt hij daar wel een bijstand aan te kunnen vragen. Bij de gemeente hier zoeken ze hem al twee jaar omdat hij dus geen verblijfsplaats heeft aangegeven (spookburger). Vanwege alle schulden die hij overal heeft. Maar in Den Haag zullen ze hem vast redden ahumWat een droeftoeter.