Kerstmarkt Duitsland

27-11-2011 11:24 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat en waarheen?
Joyce, het is in niets te vergelijken met de Libelle Zomerweek o.i.d. Londen met de kerstdagen, dat is opgeklopt. Daar hangt zelfs in elke lantaarnpaal een kerstboom. Een kerstmarkt is mooie verlichting, een relaxte sfeer en lekker rondkijken. Vind je reactie een beetje overtrokken als je het nog nooit meegemaakt hebt.
quote:friezinnetje schreef op 27 november 2011 @ 11:34:

[...]

Omdat je er samen met je relatie heen gaat?

Omdat je iets voor je relatie meeneemt?

Omdat je relatie over is, na het bezoek?

Ik denk optie 3; te vroege kerst-stress he....
quote:sito1970 schreef op 27 november 2011 @ 11:43:

Ik was zeker op het forum 'relaties' aan het kijken toen het ineens in me opkwam om een onderwerp te plaatsen over kerstmarkten.Je was aan het dromen over een relatie met de Kerstman?
Dusseldorf is trouwens geweldig, voor de shopliefhebbers onder ons
Dat bedoel ik. Een Duitse Kerstmarkt is gewoon gemütlich. (Behalve als laat op de avond de drank zijn werk gaat doen.) Niks 'kopen, kopen, kopen' in ieder geval.
quote:sundream schreef op 27 november 2011 @ 11:33:

Wat heeft dit topic met Relaties te maken?Relatieboost?
@princessetamtam>wel op tijd zijn,want het kan er vreselijk druk zijn!Maar als je half uurtje voor opening zorgt dat je in de rij staat,kan je alle kraampjes op je gemak bekijken,en als je dan buiten komt,zie je de rijen tot halverwege het dorp staan!Bussen vol komen er op af,maar wel errug errug gezellig!
Dit jaar Aken, vorig jaar Dusseldorf ! :-) Lang weekend met een vriendin ieder jaar: lekker shoppen, gluhwein drinken, lekker eten, kroeg in. Leuk!!!
quote:sundream schreef op 27 november 2011 @ 12:10:

[...]

Je was aan het dromen over een relatie met de Kerstman? Dat zal het zijn
quote:sito1970 schreef op 27 november 2011 @ 13:24:

[...]

Dat zal het zijn Nu maar hopen dat jij bij hem op schoot mag zitten
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Als we gaan, dan is het om te slenteren en voor gezelligheid. Kopen is natuurlijk niet verplicht. Je bepaald zelf wat je uitgeeft.

Wij kopen niets, maar eten daar wel een hapje en drankje. Geen glühwein, getver. Wel warme chocomelk.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
thanks voor de tip ladytruckster !
Vorige week vrijdag naar Düsseldorf geweest! Was alweer de 3e keer, vind het een hele gezellige markt en je komt ook nog eens door het hele centrum heen omdat de markt op verschillende pleinen is. Vind het heerlijk om over de markt te struinen en onderweg ook gewoon te kunnen shoppen in de winkels. Ben ook weer goed geslaagd en heb weer een rookmannetje meegenomen vind die zo leuk! En natuurlijk een heerlijke kop weihnachts-koffie op bij de starbucks. Hoort ervij voor mij
Ik vind het altijd weer tegenvallen die markten.... Ik vind het dan leuker om ergens te shoppen en dan gezellig ergens bij zo'n geïmproviseerde schaatsbaan een gluhwijntje te doen. Ik weet niet in welke steden dat dit jaar zal zijn hoor maar ik ga Zeker ff checken....
Essen dus. Daar kan je ook geweldig shoppen naast de Kerstmarkt!

Wij gaan de week voor Kerst, zin in!
In de grotten van Valkenburg heeft wel iets speciaals. Aken viel ook niet tegen. Gaan we vaker met vrienden heen. Gezellie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven