Entertainment alle pijlers

Film: Nova Zembla in 3D

27-11-2011 14:37 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaat het vooral niet zien!

Het 3D op zich vond ik wel cool.

Het verhaal is mager, de acteurs vreselijk vooral Derek de Lint en Doutzen,en er zitten fouten en hiaten in.

Sommige scenes zijn gewoon een giller. Een ijsbeer door de schoorsteen. Past niet, was een kleine schoorsteen en een grote ijsbeer.

En dan zijn ze ingesneeuwd in het Behouden Huys. Met man en macht wordt er tegen die deur aangedrukt, oke, deur gaat open en dan is het pad ineens sneeuwvrij

Opeens roept de commandant van het schip:

" Pen en papier!"

Mwuhahahaha!

Toen was het (ganze)veer en perkament.

Als de zon er weer is, na lange maanden, bouwen ze 2 sloepen, en daar varen ze mee weg. Ze komen aan bij een onbewoond eiland (welk is niet genoemd) en daar ligt stomtoevallig een Nederlands schip voor anker. Die overlevenden staan op een hoge rots en dat schip vaart weg. Dus hoe ze uiteindelijk weer in AMS terechtkwamen.....volgens de geschiedenis inderdaad op dat schip maar zo dom in beeld gebracht.

Terug in de Kalverstraat in AMS: Allemaal grauwe vieze mensen met juten donkere kleding, zo als dat was in die tijd.

Behalve Doutzen. Schitterende coupe soleil, gezonde huid met blosjes en een prachtig lentegroen jurkje, met uteraard die tieten eruit hangend.

Op zich had je hier een briljante film van kunnen maken, gezien de historie en de levens van Jacob van Heemskerck en Willem Barentz.

Je kon echt merken dat Reinout hier een haastklus mee had.

En Doutzen moet gewoon model zijn, zij moet NIET proberen te acteren!

Wat een miskleun.
Ok, je bent dus geen fan begrijp ik? Ik heb toch al wel enthousiaste reacties gehoord en wil hem zeker gaan zien! Dat wordt dan meteen mijn eerste 3D-film, dus ik denk dat het sowieso indrukwekkend zal zijn voor me. Maar jammer dat je het niet leuk vond!
RRR
Die pen en papier
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Leuke recensie. En een leuke nick, TO.
Het leek me al niet zo'n geweldige film, na jouw recensie sla ik hem helemaal over .
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ik heb alleen de voorstukjes gezien, maar Doutzen was inderdaad veel te mooi om geloofwaardig te zijn en ik hoop dat ze niet mee aan boord was, want dan werd ze vast uitgewoond door de hele bemanning .

hm, hij stond voor vandaag op de planning
Gisteravond de film gezien en vond het juist een mooie film! Heb er geen spijt van dat ik 'm in 3D heb bekeken.

Dat stukje van de pen en papier dat zei ik ook direct tijdens de film tegen mijn vriend, maar voor de rest werd ik wel meegezogen in het verhaal en heb ik me niet meer druk gemaakt om de details die TO net heeft beschreven.

Vind het juist wel een aanrader.
Ik ga deze film vanavond zien, ben benieuwd of ik hem ook zo slecht vind.
Bedankt voor de waarschuwing, maar Nederlandse speelfilms vind ik sowieso al niks. Het enige mooie is dat die film in IJsland is opgenomen.
ook in die tijd liepen mooie vrouwen over straat in mooie jurken, zelfs met geblondeerd haar of coupe soleil, dat deed men met citroensap en dergelijke, verder geen mening over de film, ga er ook niet heen.
Een aanrader??

Ik ben een echte filmfanaat en dit was veruit de slechtse film die ik het afgelopen jaar heb gezien.

Doutzen was niet mee aan boord nee.

Wel een tekening van haar en wat daarmee gebeurde, de zaal lag dubbel.

Slecht slecht slecht.
quote:sito1970 schreef op 27 november 2011 @ 15:01:

Bedankt voor de waarschuwing, maar Nederlandse speelfilms vind ik sowieso al niks. Het enige mooie is dat die film in IJsland is opgenomen.En Canada. Maar ook geen mooie beelden van de natuur, viel ook zwaar tegen.
Tijdens de premiere werd er steeds maar gezegd dat het zo'n geweldige film is. Alleen Gordon was eerlijk, die vond het een k*tfilm.
Ik vond de film ook niets bijzonders. Ik dacht steeds wanneer komt de clou. Maar die was er niet. Waren ze er nu in geluisd met die route? Door wie en waarom. Het einde is gewoon afgeraffeld. En inderdaad chatarine was veel te mooi tov de rest van cast. Dat viel me ook al op.
quote:nellyknowall schreef op 27 november 2011 @ 15:04:

[...]

En Canada. Maar ook geen mooie beelden van de natuur, viel ook zwaar tegen.Dus niet mooi gefilmd zoals Lord of the Rings.
Er komen op het einde wat mooie beelden in voor. Maar niet zo heel veel. Het grootste deel speelt zich af op het schip en in het behouden huys.
Effe tussendoor hoor:

Die Reinout was laatst bij 'Van der Vorst ziet sterren'... kweet't niet met 'm hoor. Het is net alsof Reinout de hoofdrol rol speelt in zijn eigen toneelstuk. Hij komt zó nep over..

De cameraploeg kwam binnen. Mooi schoon huis.

Van der Vorst zegt: zo.. schoon hier zeg..

Reinout: "Ja.. Daan heeft speciaal nog even schoongemaakt..... voor de te-le-vi-sie.." .. Ieuw
quote:Twinkle1001 schreef op 27 november 2011 @ 15:18:

Effe tussendoor hoor:

Die Reinout was laatst bij 'Van der Vorst ziet sterren'... kweet't niet met 'm hoor. Het is net alsof Reinout de hoofdrol rol speelt in zijn eigen toneelstuk. Hij komt zó nep over..

De cameraploeg kwam binnen. Mooi schoon huis.

Van der Vorst zeg: zo.. schoon hier zeg..

Reinout: "Ja.. Daan heeft speciaal nog even schoongemaakt..... voor de te-le-vi-sie.." .. Ieuw
Whaha, ja dat stukje heb ik ook gezien. Ik moest er ook om lachen. De vrouw die het huis schoonmaakt en thuisblijft met de kinderen, de man die op jacht gaat, naar eigen zeggen en daarna weer lekker thuiskomt bij zijn gezin. Tja, ieder zijn ding
Ik ga hem zeker zien. Ik wil graag zelf kunnen beoordelen of het al dan geen slechte film is
Ik vind hem nu ook erg de intellectuele regisseur uithangen met dat baardje van hem:

quote:ailien schreef op 27 november 2011 @ 15:22:

Whaha, ja dat stukje heb ik ook gezien. Ik moest er ook om lachen. De vrouw die het huis schoonmaakt en thuisblijft met de kinderen, de man die op jacht gaat, naar eigen zeggen en daarna weer lekker thuiskomt bij zijn gezin. Tja, ieder zijn ding Maar dat zij daar voor kiest snap ik dan weer niet, want het was zo zelfstandige vrouw met een eigen carrière en nu staat ze volledig in zijn schaduw.
quote:nellyknowall schreef op 27 november 2011 @ 14:37:

Opeens roept de commandant van het schip:

" Pen en papier!"

Mwuhahahaha!

Toen was het (ganze)veer en perkament.

_O_
Het lijkt mij ook een rukfilm. Maar dat vind ik over het algemeen van alle Nederlandse producties..
Here I am - now what are your other two wishes...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven