Hoe nu verder?

27-11-2011 20:29 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier, weet niet zo goed aan wie ik dit anders moet vragen.

Ik (20 jaar) heb nog nooit een relatie gehad dus totaal geen ervaring in de liefde, nu heb ik via internet iemand leren kennen en dat klikte heel erg goed. Hij is donderdag bij mij geweest en hij zou ook blijven slapen (wel op de logeerkamer) en zou dan vrijdag weer weg gaan. Het was heel erg gezellig en het klikte in het echt ook nog steeds, donderdag een dikke knuffel gehad toen we allebei op bed lagen kreeg ik nog een sms waar in stond: dat hij me een leuke meid vind:$ en vrijdagmorgen toen we wakker waren een lange knuffel gevolgd door een kus op mijn wang en toen een kus op mijn mond. Na nog een gezellige dag is hij weg gegaan en toen kreeg ik nog een dikke knuffel.

Wat moet ik hier nou van denken allemaal? Vind hij me leuk of zou het gewoon vriendschappelijk zijn? Misschien klinkt het allemaal wel heel erg dom maar ja weet niet waar ik anders heen moet...

Liefs Annoniempje1234
is smiley :$ positief of niet ?? (sorry ik ben blond...)

Ik zou hem sms-en dat je het heel leuk gehad hebt en of hij zin heeft om nog eens af te spreken? Zo ja, dan vindt hij jou leuk, zo nee dan weet je genoeg!
Hoe moeten wij dat nou weten? Bel hem op zou ik zeggen.
Ik zou me eerder zorgen maken om dat je iemand die je via internet nu al bij je thuis laat slapen. Weet niet of het je eerste date was of niet, maar vind het toch apart.

Overigens inhoudelijk, waarom niet vaker -buiten de deur- daten om te kijken of er een bepaalde vonk is?
Bij een man is het nooit vriendschappelijk.

Er zijn 2 mogelijkheden: 1. hij wil sex met je, en stuurt daar op aan, en 2. hij wil verkering met je ( inclusief sex) en stuurt daar op aan.

Meer smaken zijn er niet.
quote:koekie1980 schreef op 27 november 2011 @ 20:32:

is smiley :$ positief of niet ?? (sorry ik ben blond...)

Ik zou hem sms-en dat je het heel leuk gehad hebt en of hij zin heeft om nog eens af te spreken? Zo ja, dan vindt hij jou leuk, zo nee dan weet je genoeg!

Dat is een blozende emoticon

Ik kreeg vrijdag een sms van hem dat hij het gezellig vond en hij zei tot snel...
quote:zoutopmijnhuid schreef op 27 november 2011 @ 20:37:

Bij een man is het nooit vriendschappelijk.

Er zijn 2 mogelijkheden: 1. hij wil sex met je, en stuurt daar op aan, en 2. hij wil verkering met je ( inclusief sex) en stuurt daar op aan.

Meer smaken zijn er niet.ik ken hem daar goed genoeg voor dat hij niet alleen sex wil...
Nou klinkt leuk toch?

Ik zou gewoon nog een keer afspreken en kijken wat er dan gebeurt, misschien kan je zelf een beetje initiatief nemen? Van kus op de mond naar zoenen?
quote:RoyalExp schreef op 27 november 2011 @ 20:36:

Ik zou me eerder zorgen maken om dat je iemand die je via internet nu al bij je thuis laat slapen. Weet niet of het je eerste date was of niet, maar vind het toch apart.

Overigens inhoudelijk, waarom niet vaker -buiten de deur- daten om te kijken of er een bepaalde vonk is?ja was de eerste keer maar ik woon nog thuis dus was niet alleen;) haha
quote:goldmember schreef op 27 november 2011 @ 20:39:

Nou klinkt leuk toch?

Ik zou gewoon nog een keer afspreken en kijke wat er dan gebeurt, misschien kan je zelf een beetje initiatief nemen? Van kus op de mond naar zoenen?

ja was ook heel erg leuk!

ik ben nogal verlegen... heel vervelend
Ik denk dat hij je beter wilt leren kennen gewoon. En meer richting de kant van de liefde van vriendschap...
Hij vind je leuk!!

Anders zou hij uberhaupt niet komen , slapen in de logeerkamer<niet wachten en proberen seks te hebben of je te verleiden of iets in die richting.

Succes meid!
@RoyalExp: er zijn toch ook genoeg vrouwen die een one night stand hebben? Die gaan of nemen ook een man mee naar huis.
quote:ditendat schreef op 27 november 2011 @ 20:41:

Ik denk dat hij je beter wilt leren kennen gewoon. En meer richting de kant van de liefde van vriendschap...sorry hoe bedoel je?
quote:anoniempje1234 schreef op 27 november 2011 @ 20:39:

[...]

ik ken hem daar goed genoeg voor dat hij niet alleen sex wil...

?

je hebt hem pas 1 keer gezien, en dan ken je hem goed genoeg?
Geeft niet dat je verlegen bent! Kan je ook best tegen hem zeggen, dat je een beetje verlegen bent.

Ik zou gewoon een berichtje sturen dat je het heel leuk vond en hem snel weer wil zien. Komt de rest vanzelf!
quote:zoutopmijnhuid schreef op 27 november 2011 @ 20:43:

[...]

?

je hebt hem pas 1 keer gezien, en dan ken je hem goed genoeg?uren en dagen op msn met webcam, sms enz..
quote:anoniempje1234 schreef op 27 november 2011 @ 20:44:

[...]

uren en dagen op msn met webcam, sms enz..Jaja, daar leer je iemand goed door kennen.
Anoniempje heb je wel eens gezoend of echt nul ervaring?

Dan is het misschien nog spannender! Maar echt: zoenen gaat vanzelf! En als je elkaar leuk vindt dan maakt een beetje stuntelen ook niet uit!
quote:goldmember schreef op 27 november 2011 @ 20:43:

Geeft niet dat je verlegen bent! Kan je ook best tegen hem zeggen, dat je een beetje verlegen bent.

Ik zou gewoon een berichtje sturen dat je het heel leuk vond en hem snel weer wil zien. Komt de rest vanzelf!haha dat weet hij al;) ik heb ook gereageerd op zijn sms dat ik het heel erg gezellig vond. Alleen hij heeft het de komende tijd druk en dat wist ik al voor donderdag... we hebben nu afgesproken dat hij half december weer komt:D
quote:goldmember schreef op 27 november 2011 @ 20:46:

Anoniempje heb je wel eens gezoend of echt nul ervaring?

Dan is het misschien nog spannender! Maar echt: zoenen gaat vanzelf! En als je elkaar leuk vindt dan maakt een beetje stuntelen ook niet uit!nooit gezoend dus nul ervaring
O dat duurt nog wel even.... Wonen jullie ver uit elkaar?
Super spannend dus!! Geniet er van!
quote:goldmember schreef op 27 november 2011 @ 20:48:

O dat duurt nog wel even.... Wonen jullie ver uit elkaar?ja is ook zo maar ja... 3 kwartier
zeker spannend hahaha...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven