Mode & Beauty alle pijlers

Backless bh, waar te koop?

27-11-2011 22:02 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ladies,

Ik ben op zoek naar een backless bh maar heb geen idee waar ik die kan kopen, stad en land al afgeweest maar nergens te vinden!

Weet iemand waar ik zoiets kan vinden?

Zo'n back strap vind ik helemaal niks, zit heel onflatteus aan de voorkant waar je hem dan dichtmaakt. En van die silliconen opplak dingen vind ik ook niks (als ze van gewoon bh materiaal zouden zijn ziet het er beter uit, maar wil dan liefst gewoon zwart).

In buitenlandse shops zie ik ze te kust en te keur, Asos heeft ze bijvoorbeeld met doorzichtige plakstrips aan de zijkant die zeg maar tot onder je oksel lopen, lijkt me iets steviger zitten dan gewoon alleen plakcups. Zoiets lijkt me ideaal maar waar is dit in Nederland te koop?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Bij elke bouwmarkt lijkt me zo:

Oei, lijkt me erg eng zitten

Had er nog nooit van gehoord of gezien
Frankly my dear, I don"t give a damn
Waarom zou je hem niet online bv bij asos bestellen?
@Septembergirl: hahahaha

Ik kan het wel online bestellen bij Asos maar dan is het eigenlijk te laat. Eind deze week ga ik een tattoo laten zetten en de rugsluiting van mijn bh zal daar precies op vallen en dat mag de eerste paar weken niet. Maarja, no way dat ik zonder bh de deur uit ga, dus ik dacht dat zo'n bh zonder rugsluiting dus een oplossing zou zijn. Het zou dus het handigst zijn als ik dat hier in NL gewoon ergens kan kopen.

Verder bedacht ik me ook ineens dat die bh tijdens het tattooeren natuurlijk ook uit moet, en ik moet waarschijnlijk rechtop zitten ipv liggen en heel veel behoefte om daar zo exposed te zitten heb ik ook niet, dus ook dan zou zo'n bh een uitkomst zijn want die kan dan gewoon aanblijven
Oh ik ben wel benieuwd, zo'n bh lijkt me ideaal! Ik lees mee:)
Ik heb een bh gehad met een doorzichtig bandje aan de achter kant, deze droeg ik onder een truitje met een blote rug. Als ik het me goed herinner zat bij deze bh de sluiting aan de zijkant. En deze was gewoon te koop bij Hunkemoller.
Kun je na het zetten van de de tatoeage geen zacht topje (ah bra bijv) aan en tijdens het tatoeëringen gewoon een T-shirt waarvan de achterkant omhoog kan worden gestroopt?
Ik heb van hunkemoller wel een bh waar je een doorzichtige strap aan vast kunt maken, maar het gaat er dus meer om dat er echt niets over m'n rug heen loopt.

Zo'n ah bra zal ik eens opzoeken, bedankt voor de tip! Een zacht topje is inderdaad ook een oplossing alleen het moet goed ventileren dus eigenlijk mag ik alleen katoen dragen en de meeste van dat soort bandeau bh's enzo zijn vaak van een elastische stof (met lycra erin enzo) en dat mag dan weer niet :(
zou onder het tatoeëren gewoon de rug van je shirt over je hoofd trekken, handdoek meenemen oid.

De bijenkorf heeft op de lingerie afdeling (had ik twee jaar geleden gezien, dus weet niet of dat nog is) een hele collectie aan 'bh-oplossingen'. Dus wat jij noemt en stickertjes etc, ik kijk even op de website
link
Dankje! En niet duur ook! Alleen online niet meer in mijn maat, maar misschien in de winkel zelf nog wel te koop. Ga er van de week even kijken!
Geen tips voor de bh's maar tijdens het zetten kun je ook een blousje of vestje achterstevoren aandoen. Ben je bedekt en ook niet zo koud.
Een voedingsbh met een sluiting aan de voorkant is misschien ook een optie voor na het tatoeëren? Of zon strak bovenstukje, niet ideaal maar biedt toch ook wat ondersteuning. Een stukje stof over de tatoeage lijkt mij niet zo vervelend, de sluiting precies daar wel. Dus iets zonder sluiting daar is misschien een idee?
Bedankt voor de tips dames! Een vestje ofzo achterstevoren aantrekken is inderdaad een idee voor tijdens het zetten.

Een sluiting aan de voorkant zou misschien voor daarna ook nog een optie kunnen zijn, het moet alleen vooral niet schuren aan de achterkant.

Ik heb inmiddels de bh die slowdance tipte besteld, kijken of het wat is en anders breng ik hem gewoon terug. Als het niks is dan zijn jullie tips zeker handig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven