Tijdsduur
dinsdag 1 september 2026 om 12:40
Op tv en podcast krijg ik soms te horen dat het normaal is dat het maar enkele minuten duurt.
Bijv 5 a 7 min max. Ik snap dat het verschillend is maar ik vroeg me af hoe lang jullie sessies duren?
Die van mij zijn altijd minimaal 40 min geweest max uren. En wij hadden tussen 3 en 8 keer per week seks. En ik heb alleen maar één man gehad.
Vraag me af of hij toevallig gewoon lange uithoudingsvermogen had en of ik daardoor een onrealistische verwachting heb.
Hoe lang duren jullie sessies?
Bijv 5 a 7 min max. Ik snap dat het verschillend is maar ik vroeg me af hoe lang jullie sessies duren?
Die van mij zijn altijd minimaal 40 min geweest max uren. En wij hadden tussen 3 en 8 keer per week seks. En ik heb alleen maar één man gehad.
Vraag me af of hij toevallig gewoon lange uithoudingsvermogen had en of ik daardoor een onrealistische verwachting heb.
Hoe lang duren jullie sessies?
dinsdag 1 september 2026 om 13:30
Nee ze bedoelt toch alles, dus ook pijpen, beffen, e.d, niet alleen penetratie?ladadieladieda schreef: ↑01-09-2026 13:12Dus 40 minuten tot uren penetratie en dat 3 tot 8 keer per week? Ik geloof niet dat ik dat zou willen.
Wat mij betreft liever minder vaak (bijv 1x pw) en (uren)lang, dan dagelijks een vluggertje. Helaas heb ik ook weleens andere dingen te doen, dus 8x pw urenlang is geen optie
dinsdag 1 september 2026 om 14:50
dinsdag 1 september 2026 om 15:10
Als de kinderen op bed lagen. Rond 21uur…Rozegerbera schreef: ↑01-09-2026 14:50Ik dacht juist dat wij een uitzondering zijn, maar blijkens je podcast dus niet. Ik denk echt 10 minuten max, alles bij elkaar. We zijn efficiënte mensen![]()
Echt tussen de 3 en 8 keer per week en dan ook zo lang? Waar halen jullie de tijd vandaan?![]()
Dus niet vlak voor slapen gaan want dan ben ik sowieso te moe. Dus meestal lagen we op de bank of in bed een serie te kijken en dan was het raak.
En in de weekenden wat langer maar dan liet mijn ex mij bijv uitslapen anders zou ik de ochtenden niet kunnen functioneren.
10 min is echt te weinig
En ik moet zeggen vaak was er geen voorspel nodig, dan was het even snel voelen en meteen penetratie. Denk dat we wat dat betreft beiden heel warmbloedig zijn en snel ‘aan’ zijn.
dinsdag 1 september 2026 om 15:11
En als je bijv op vakantie bent… dan wel langer?Rozegerbera schreef: ↑01-09-2026 14:50Ik dacht juist dat wij een uitzondering zijn, maar blijkens je podcast dus niet. Ik denk echt 10 minuten max, alles bij elkaar. We zijn efficiënte mensen![]()
Echt tussen de 3 en 8 keer per week en dan ook zo lang? Waar halen jullie de tijd vandaan?![]()
dinsdag 1 september 2026 om 15:16
dinsdag 1 september 2026 om 15:24
En dat meerdere keren per week
dinsdag 1 september 2026 om 15:33
Dit.
Ik vind seks leuk, en voor mij het liefst geen voorspel-penetratie-naspel, maar een beetje variatie.
Maar altijd minimaal 30 minuten penetratie en dat een keer of 9 per week lijkt me saai en mechanisch en weinig leuk.
Everything is possible for the one who believes.
dinsdag 1 september 2026 om 16:49
dinsdag 1 september 2026 om 16:56
Oh ja shit, die fappert.LaFleurNoire schreef: ↑01-09-2026 16:49Oh wacht, jij bent die van die strakgetrokken vagina waar je zo woest lyrisch over deed. Wel fijn voor je hoor. Én een megastrakke poes én meerdere keren daags lange, lange penetratie maar mij lijkt het vooral dodelijk saai, die urenlange penetratie en de doodsteek voor mijn vaginale flora.
Delulu
dinsdag 1 september 2026 om 17:12
En dat onderging je dan maar elke keer? Wat een hel moet dat geweest zijn voor je. Urenlang penetratie terwijl jij constant afgeleid bent, steeds met het stemmetje in je hoofd of je man merkt dat je niet strak bent en telkens het besef dat je zelf niet veel voelt en jouw gedachte dat hij waarschijnlijk ook niet veel voelt.
Je had er geen plezier aan en dan toch uren en uren die penetratie met die nare gedachten. Vreselijk.
Denk je dat je ooit nog van seks kunt gaan genieten? Na jaren en jaren deze urenlange nare sessies?
dinsdag 1 september 2026 om 17:40
Mensen vallen hier over die drie tot acht keer per week, met sessies van drie kwartier tot soms uren, maar daar hoef je toch geen topatleet voor te zijn? In het begin van een relatie doe je niet anders dan elkaar opzoeken en nachten doorhalen. Natuurlijk verandert dat ritme op een gegeven moment, maar om vervolgens te roepen dat vijf tot zeven minuten de nieuwe standaard is… nee, daar zou ik toch echt niet voor tekenen.
Het hele punt is toch juist dat het ergens over gaat? Dat je de tijd neemt voor elkaar, in plaats van na een handvol minuten weer van elkaar af te glijden..
Een vluggertje kan op zijn tijd prima zijn als het zo uitkomt, maar als dat de standaard wordt, mis je naar mijn idee gewoon een hele hoop.
Die verhalen uit de podcasts weerspiegelen wat mij betreft dan ook niet echt de realiteit.
Het hele punt is toch juist dat het ergens over gaat? Dat je de tijd neemt voor elkaar, in plaats van na een handvol minuten weer van elkaar af te glijden..
Een vluggertje kan op zijn tijd prima zijn als het zo uitkomt, maar als dat de standaard wordt, mis je naar mijn idee gewoon een hele hoop.
Die verhalen uit de podcasts weerspiegelen wat mij betreft dan ook niet echt de realiteit.
dinsdag 1 september 2026 om 17:52
Lady*Voldemort schreef: ↑01-09-2026 17:46Gezellig woord, sessie. Mijn man vraagt me ook wel eens: 'schat, zullen we weer eens een sessie doen?' Nou je begrijpt, ik ga dan meteen aan. Voorspel is niet eens meer nodig, hup meteen aan de sessie.
Misschien dat TO het een sessie noemt omdat ze er helemaal geen plezier aan beleefde. Als het voor mij zo vreselijk zou zijn zou ik het ook een sessie gaan noemen denk ik, brrrr. Ik moet er niet aan denken, urenlange, gevoelloze sessies.
s-groot wijzigde dit bericht op 01-09-2026 17:53
0.39% gewijzigd
dinsdag 1 september 2026 om 17:53
Ah zie, sexschadeLaFleurNoire schreef: ↑01-09-2026 16:49Oh wacht, jij bent die van die strakgetrokken vagina waar je zo woest lyrisch over deed. Wel fijn voor je hoor. Én een megastrakke poes én meerdere keren daags lange, lange penetratie maar mij lijkt het vooral dodelijk saai, die urenlange penetratie en de doodsteek voor mijn vaginale flora.
dinsdag 1 september 2026 om 17:53
Ah zie, sexschadeLaFleurNoire schreef: ↑01-09-2026 16:49Oh wacht, jij bent die van die strakgetrokken vagina waar je zo woest lyrisch over deed. Wel fijn voor je hoor. Én een megastrakke poes én meerdere keren daags lange, lange penetratie maar mij lijkt het vooral dodelijk saai, die urenlange penetratie en de doodsteek voor mijn vaginale flora.
dinsdag 1 september 2026 om 17:55
Als je naar de gemiddelden kijkt, duurt seks een halfuurtje. Maar penetratie een minuut of 5Dasha schreef: ↑01-09-2026 17:40Mensen vallen hier over die drie tot acht keer per week, met sessies van drie kwartier tot soms uren, maar daar hoef je toch geen topatleet voor te zijn? In het begin van een relatie doe je niet anders dan elkaar opzoeken en nachten doorhalen. Natuurlijk verandert dat ritme op een gegeven moment, maar om vervolgens te roepen dat vijf tot zeven minuten de nieuwe standaard is… nee, daar zou ik toch echt niet voor tekenen.
TO gaat 3 kwartier liggen pompen.
dinsdag 1 september 2026 om 17:57
Minimaal! En dat 8x per week. Lijkt me nu helemaal verschrikkelijk met die te strakke vagina.Lila-Linda schreef: ↑01-09-2026 17:55Als je naar de gemiddelden kijkt, duurt seks een halfuurtje. Maar penetratie een minuut of 5
TO gaat 3 kwartier liggen pompen.
Everything is possible for the one who believes.
dinsdag 1 september 2026 om 18:03
Ja, dan doe je meerdere sessies per nacht, en overdag ook nog een paar als je toch toevallig vrij bent. Dan ga je geen anderhalf uur achter mekaar liggen rolbezemen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in