Lief smsje
maandag 28 november 2011 om 09:31
7 miljard mensen op heel de wereld, dat zijn 14 miljard handen om vast te houden & 14 miljard ogen om in te staren. 7 miljard lippen om die woorden te fluisteren die ik zo graag hoor. Grappig dat ik hen niet hoef te ontmoeten om te weten dat JIJ de ware bent voor mij.
Foto maken met je mobiel met een briefje in je hand waarop staat "Ik hou van jou" en dan mms-en.
I wish you were able to see yourself through my eyes, only then you will truly realise how special you are.
Verstuurd door mij aan mijn man en vice versa.
Beetje inventief zijn en wat quotes van internet plukken
Foto maken met je mobiel met een briefje in je hand waarop staat "Ik hou van jou" en dan mms-en.
I wish you were able to see yourself through my eyes, only then you will truly realise how special you are.
Verstuurd door mij aan mijn man en vice versa.
Beetje inventief zijn en wat quotes van internet plukken
maandag 28 november 2011 om 16:30
vrijdag 2 december 2011 om 23:23
quote:saartje0205 schreef op 02 december 2011 @ 23:12:
2 keer op een avond "xx " terwijl hij gewoon naast me stond in de kroeg.
Zijn vrienden, en eigenlijk niemand die om ons heen stond weet wat er speelt tussen ons. Dit maakte het extra speciaal. Lief hoor, die woorden zonder daden omdat er anderen omheen stonden.
2 keer op een avond "xx " terwijl hij gewoon naast me stond in de kroeg.
Zijn vrienden, en eigenlijk niemand die om ons heen stond weet wat er speelt tussen ons. Dit maakte het extra speciaal. Lief hoor, die woorden zonder daden omdat er anderen omheen stonden.
vrijdag 2 december 2011 om 23:27
quote:klavier schreef op 02 december 2011 @ 23:23:
[...]
Lief hoor, die woorden zonder daden omdat er anderen omheen stonden.
Het is ook niet de bedoeling dat die anderen iets door krijgen, het leeftijdsverschil is te groot om tot iets 'echts' uit te kunnen bloeien.
Daden kwamen later, toen we wel met z'n tweeën waren.
[...]
Lief hoor, die woorden zonder daden omdat er anderen omheen stonden.
Het is ook niet de bedoeling dat die anderen iets door krijgen, het leeftijdsverschil is te groot om tot iets 'echts' uit te kunnen bloeien.
Daden kwamen later, toen we wel met z'n tweeën waren.
vrijdag 2 december 2011 om 23:34
quote:saartje0205 schreef op 02 december 2011 @ 23:27:
[...]
Daden kwamen later, toen we wel met z'n tweeën waren. Ik dacht dat je er vanuit ging dat hij het lief bedoelde, maar je had al door dat het puur om het opgeilen ging dus. Stom van me, maar dat komt door de topictitel denk ik.
[...]
Daden kwamen later, toen we wel met z'n tweeën waren. Ik dacht dat je er vanuit ging dat hij het lief bedoelde, maar je had al door dat het puur om het opgeilen ging dus. Stom van me, maar dat komt door de topictitel denk ik.
vrijdag 2 december 2011 om 23:36
quote:klavier schreef op 02 december 2011 @ 23:34:
[...]
Ik dacht dat je er vanuit ging dat hij het lief bedoelde, maar je had al door dat het puur om het opgeilen ging dus. Stom van me, maar dat komt door de topictitel denk ik.Tja. Zo kan je t ook zien. Maar zijn lach erbij... 't was lief bedoeld..
[...]
Ik dacht dat je er vanuit ging dat hij het lief bedoelde, maar je had al door dat het puur om het opgeilen ging dus. Stom van me, maar dat komt door de topictitel denk ik.Tja. Zo kan je t ook zien. Maar zijn lach erbij... 't was lief bedoeld..
vrijdag 2 december 2011 om 23:54