Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
zaterdag 26 november 2011 om 19:07
Coe wat zal het vreemd zijn geweest zonder A, wat goed van haar man dat hij wel nog meegaat. Zal best wel moeilijk voor hem zijn geweest, vooral door alle blikken en gefluister. Ik haatte dat.
Mamz heb je de zakken klaar en uitgezocht of heb je er nog geen puf voor?
Gold, wat gezellig al die toneelvoorstellingen. en ook nog geslaagd voor schoenen. Ik kan nooit slagen bij Scapino.'
En nu nog even een en ander opruimen. 't Is een bende hier.
Het was leuk, alleen had ik de Sint een half uur eerder verwacht en ik snapte niet dat hij maar niet kwam. Het was mijn fout, ik had hem een half uur later gevraagd. Dus een extra lange middag gehad, maar de kinderen amuseerde zich kostelijk. Leuke Sint en ijverige Zwarte Pieten. Het was erg leuk en iedereen kwam ons bedanken.
Nu krijg ik rust. Even geen werk, maar een paar afspraken en ik ga twee weken genieten. Heb er zin in.
Mamz heb je de zakken klaar en uitgezocht of heb je er nog geen puf voor?
Gold, wat gezellig al die toneelvoorstellingen. en ook nog geslaagd voor schoenen. Ik kan nooit slagen bij Scapino.'
En nu nog even een en ander opruimen. 't Is een bende hier.
Het was leuk, alleen had ik de Sint een half uur eerder verwacht en ik snapte niet dat hij maar niet kwam. Het was mijn fout, ik had hem een half uur later gevraagd. Dus een extra lange middag gehad, maar de kinderen amuseerde zich kostelijk. Leuke Sint en ijverige Zwarte Pieten. Het was erg leuk en iedereen kwam ons bedanken.
Nu krijg ik rust. Even geen werk, maar een paar afspraken en ik ga twee weken genieten. Heb er zin in.
zondag 27 november 2011 om 09:57
Moggu...
Wat fijn dat je middag goed verlopen is Zoeb.
Nu even lekker genieten van je vrije weken.
Hier was het een avond met gemengde gevoelens.
Kinderen hebben het allemaal naar hun zin gehad,maar ik was eerlijk gezegd,blij dat we weer naar huis konden.
En wat ik heel jammer vond was dat er een hoop ouders alleen maar aan het drinken zijn en niet meedoen met de Pieten.
En als de Sint vroeg of ze wel mee wilden doen,kreeg hij een soort van "grote mond" Neu,da doe ik nie....zoiets dus..
Wat fijn dat je middag goed verlopen is Zoeb.
Nu even lekker genieten van je vrije weken.
Hier was het een avond met gemengde gevoelens.
Kinderen hebben het allemaal naar hun zin gehad,maar ik was eerlijk gezegd,blij dat we weer naar huis konden.
En wat ik heel jammer vond was dat er een hoop ouders alleen maar aan het drinken zijn en niet meedoen met de Pieten.
En als de Sint vroeg of ze wel mee wilden doen,kreeg hij een soort van "grote mond" Neu,da doe ik nie....zoiets dus..
zondag 27 november 2011 om 10:05
Jammer is dat hé Coe, dat ouders dan niet meedoen. Het is ook overal hetzelfde. Bij ons deden de meesten ook niet mee, al vond ik dit jaar wel dat het minder rumoerig was door kleppende ouders. Sint had wel alle aandacht. Alleen met de Pietenpolonaise deden de ouders niet mee. Jammer is dat.
Deze Sint deed het heel erg leuk. En de Pieten ook, met dansjes en eigen muziek. En alle aandacht voor de kinderen en ook om met de kinderen op de foto te gaan.
En veel complimenten over mijn afvallen.
Deze Sint deed het heel erg leuk. En de Pieten ook, met dansjes en eigen muziek. En alle aandacht voor de kinderen en ook om met de kinderen op de foto te gaan.
En veel complimenten over mijn afvallen.
zondag 27 november 2011 om 14:19
Gebezemd...
koffieapparaat ontkalkt
bedden kinderen verschoond
2 wassen opgehangen,3e zit erin
1 was opgevouwen
wc gepoetst
geswifferd
Oh,vriend heeft de stofzuiger onder handen genomen en die zuigt weer als een tierelier.Blij dus,scheelt weer wat euro's.
Nu ga ik een warme douche nemen en lekker op de bank,het is tenslotte zondag.
koffieapparaat ontkalkt
bedden kinderen verschoond
2 wassen opgehangen,3e zit erin
1 was opgevouwen
wc gepoetst
geswifferd
Oh,vriend heeft de stofzuiger onder handen genomen en die zuigt weer als een tierelier.Blij dus,scheelt weer wat euro's.
Nu ga ik een warme douche nemen en lekker op de bank,het is tenslotte zondag.
zondag 27 november 2011 om 14:20
Da's zeker leuk Coetje .
En fijn dat je Sint-middag geslaagd was Zoeb!
Leuk he, die complimenten
Ik was voor mezelf ook niet bij Scapino geslaagd hoor, maar de rest van mijn gezin wel.
Ik heb vanmorgen al boodschappen gedaan, ik hoopte de drukte voor te zijn maar dat viel vies tegen.
Toen wilde Troela haar nieuwe schoenen aan doen en bleek ze twee verschillende maten te hebben. Dus we moesten net weer terug de drukte in om te gaan ruilen. Gelukkig is het gelukt.
De wasmachine en vaatwasser draaien nu en straks moet de droger ook nog aan het werk.
En fijn dat je Sint-middag geslaagd was Zoeb!
Leuk he, die complimenten
Ik was voor mezelf ook niet bij Scapino geslaagd hoor, maar de rest van mijn gezin wel.
Ik heb vanmorgen al boodschappen gedaan, ik hoopte de drukte voor te zijn maar dat viel vies tegen.
Toen wilde Troela haar nieuwe schoenen aan doen en bleek ze twee verschillende maten te hebben. Dus we moesten net weer terug de drukte in om te gaan ruilen. Gelukkig is het gelukt.
De wasmachine en vaatwasser draaien nu en straks moet de droger ook nog aan het werk.
zondag 27 november 2011 om 14:54
zondag 27 november 2011 om 18:35
Lekker MissM. Was het weer bij jullie zo lekker dan?
Hier heeft het zelfs wat geregend.
Een wandeling was voor mij achteraf ook wel beter geweest, maar gedane (en opgegeten) zaken nemen geen keer .
Ojee, als hier de droger kapot valt is het crisis in huis. Met die enorme stapels was kan ik dat ding echt niet meer missen.
Zoeb, was het gezellig met al die visite over de vloer?
En nu genieten van je vakantie!
Hier heeft het zelfs wat geregend.
Een wandeling was voor mij achteraf ook wel beter geweest, maar gedane (en opgegeten) zaken nemen geen keer .
Ojee, als hier de droger kapot valt is het crisis in huis. Met die enorme stapels was kan ik dat ding echt niet meer missen.
Zoeb, was het gezellig met al die visite over de vloer?
En nu genieten van je vakantie!
zondag 27 november 2011 om 21:07
Mogguh
Fijn dat je vrij bent, Zoebie. Vooral genieten
Coe, dat zijn ook geen aardige ouders.
Goldie, met de hele familie een film kijken is wel gezellig!
MissM, leuk dat M al een grote M aan het worden is, stapt 'ie ook mee op zo'n wandeling?
Ow, wat ik toch met Oudste aan moet. Iedereen zit zich serieus zenuwachtig te maken voor een proefwerkweek, maar hij niet. Maakt 'ie om vijf uur zondagavond eindelijk een samenvatting voor een vak waar hij naar ik inschat hooguit een zesje mee gaat scoren (niet gezegd). Staat 'ie om negen uur te mauwen dat 'ie dat alleen maar had gedaan om tv te kunnen gaan kijken en ben ik een gemene moeder van wie hij nooit iets mag.
De kleintjes waren met een vriendje op pad, daar had ik minder werk aan. Zelf erg lang uitgeslapen, gestudeerd, de kamer aangeveegd en een deel van de afwas gedaan. En twee wasjes opgehangen. Mijn wasmachine is total loss verklaard: ik kan er nog wel mee wassen (hoop zo lang mogelijk) maar moet op zoek naar een oplossing voor centrifugeren. Op 400 toeren lukt nog wel maar dat is in dit seizoen en zonder droger niet ideaal.
Fijn dat je vrij bent, Zoebie. Vooral genieten
Coe, dat zijn ook geen aardige ouders.
Goldie, met de hele familie een film kijken is wel gezellig!
MissM, leuk dat M al een grote M aan het worden is, stapt 'ie ook mee op zo'n wandeling?
Ow, wat ik toch met Oudste aan moet. Iedereen zit zich serieus zenuwachtig te maken voor een proefwerkweek, maar hij niet. Maakt 'ie om vijf uur zondagavond eindelijk een samenvatting voor een vak waar hij naar ik inschat hooguit een zesje mee gaat scoren (niet gezegd). Staat 'ie om negen uur te mauwen dat 'ie dat alleen maar had gedaan om tv te kunnen gaan kijken en ben ik een gemene moeder van wie hij nooit iets mag.
De kleintjes waren met een vriendje op pad, daar had ik minder werk aan. Zelf erg lang uitgeslapen, gestudeerd, de kamer aangeveegd en een deel van de afwas gedaan. En twee wasjes opgehangen. Mijn wasmachine is total loss verklaard: ik kan er nog wel mee wassen (hoop zo lang mogelijk) maar moet op zoek naar een oplossing voor centrifugeren. Op 400 toeren lukt nog wel maar dat is in dit seizoen en zonder droger niet ideaal.
maandag 28 november 2011 om 00:39
Ow dat is lastig met dit weer Mamz. Het komt er toch drijfnat uit als hij maar 400 toeren centrifugeert?
Morgen vroeg op. Jan heeft morgen een darmonderzoek en moet om 6 uur al beginnen met laxeren. Dus sta ik maar gelijk met hem op. Vanavond de eerste sessie gehad en morgen de laatste.
't Is dat het moet, maar het is geen pretje en ik kan hem toch moeilijk alleen laten worstelen. Hij krijgt het onderzoek om 10 uur en om 11 uur heb ik de afspraak met de internist. Ben benieuwd of het aan mijn schildklier ligt?
Slaap lekker allemaal voor wie nog wakker is.
Morgen vroeg op. Jan heeft morgen een darmonderzoek en moet om 6 uur al beginnen met laxeren. Dus sta ik maar gelijk met hem op. Vanavond de eerste sessie gehad en morgen de laatste.
't Is dat het moet, maar het is geen pretje en ik kan hem toch moeilijk alleen laten worstelen. Hij krijgt het onderzoek om 10 uur en om 11 uur heb ik de afspraak met de internist. Ben benieuwd of het aan mijn schildklier ligt?
Slaap lekker allemaal voor wie nog wakker is.
maandag 28 november 2011 om 09:28
Mogguh
He, Zoeb, er zijn leukere manieren om vakantiedagen te besteden. Maar inderdaad, wat moet dat moet.
Goldie, MP staat inderdaad op mijn programma vandaag. Gesprek met ggz voor mezelf valt af (wel jammer, ik had echt behoefte aan even uitjanken).
Verder nog de afwas.
Coebergh, dikke gewoon omdat het op 't internet kán.
He, Zoeb, er zijn leukere manieren om vakantiedagen te besteden. Maar inderdaad, wat moet dat moet.
Goldie, MP staat inderdaad op mijn programma vandaag. Gesprek met ggz voor mezelf valt af (wel jammer, ik had echt behoefte aan even uitjanken).
Verder nog de afwas.
Coebergh, dikke gewoon omdat het op 't internet kán.
maandag 28 november 2011 om 09:58
M is een grote vent aan het worden en gaat eigenlijk al een hele tijd niet meer in de buggy. Hij wil alles zelluf doen
Gisteravond lag hij in bed en hoorde hij James beneden lopen.
Hij was even stil, keek me aan en deed doen met zijn vingertje voor zijn mond: "Ssssst! Zwarte Piet!"
Geen idee hoeveel drogers op MP kosten, maar mag ik mijn nieuwe droger tippen? 175 euro, en ik hou van dat ding.
Simpel, zonder toeters en bellen en alles binnen 90 minuten kurkdroog.
Gisteravond lag hij in bed en hoorde hij James beneden lopen.
Hij was even stil, keek me aan en deed doen met zijn vingertje voor zijn mond: "Ssssst! Zwarte Piet!"
Geen idee hoeveel drogers op MP kosten, maar mag ik mijn nieuwe droger tippen? 175 euro, en ik hou van dat ding.
Simpel, zonder toeters en bellen en alles binnen 90 minuten kurkdroog.
maandag 28 november 2011 om 10:12
Oh, en over de twitter: er was een Social Media bijeenkomst (ik geloof dat de hashtag #cmnl was) die ging over fora en communities. Hoe je die kunt beheren, in hoeverre het nodig is om te modereren, hoe je ze winstgevend kunt krijgen etc.
En daar zag ik dus een reactie voorbij komen dat Sanoma had aangeven dat de mods op het Viva forum dus waren weggepest...*
*ik kom er net achter dat hier dus ook al een topic over loopt, zie het topic "het imago van de viva forummer. Er wordt niet erg liefdevol over ons gesproken door de eigenaren van het forum.
En daar zag ik dus een reactie voorbij komen dat Sanoma had aangeven dat de mods op het Viva forum dus waren weggepest...*
*ik kom er net achter dat hier dus ook al een topic over loopt, zie het topic "het imago van de viva forummer. Er wordt niet erg liefdevol over ons gesproken door de eigenaren van het forum.
maandag 28 november 2011 om 11:03
Voor allemaal een
Ik heb een enorm snothoofd en de ketel op kantoor is weer kapot dus het is erg koud hier.Zometeen naar huis en dan wordt morgen hopelijk de ketel gemaakt.
MissM,wat leuk van Mmetje...ssst Zwarte Piet.
Vanmiddag terug naar B Smit.
Vorige week voor middelste een playstation 3 gekocht,krijgen we gister een folder,staat ie erin voor 70 euro minder en je krijgt er een spel bij.Eens kijken of ze daar wat aan doen.
Ik heb een enorm snothoofd en de ketel op kantoor is weer kapot dus het is erg koud hier.Zometeen naar huis en dan wordt morgen hopelijk de ketel gemaakt.
MissM,wat leuk van Mmetje...ssst Zwarte Piet.
Vanmiddag terug naar B Smit.
Vorige week voor middelste een playstation 3 gekocht,krijgen we gister een folder,staat ie erin voor 70 euro minder en je krijgt er een spel bij.Eens kijken of ze daar wat aan doen.
maandag 28 november 2011 om 13:04
MissM, ik probeer eerst of ik binnen de 30 euro (of 50 euro) iets naar binnen kan halen. Dat soort budget heb ik simpelweg niet (meer).
Coe, inderdaad is de uitzending vanavond lokaal, ik meen vanaf 20.10.
Ik ga nu mezelf verwennen met een nieuwe mobiel (hoop ik) Mag wel voor december. Het schermpje doet het niet meer dus ik kan geen smssen lezen, ik moet raden naar mijn contacten en meer van dat ongemak.
Vanochtend even uitgehuild bij een vriendin.
Coe, inderdaad is de uitzending vanavond lokaal, ik meen vanaf 20.10.
Ik ga nu mezelf verwennen met een nieuwe mobiel (hoop ik) Mag wel voor december. Het schermpje doet het niet meer dus ik kan geen smssen lezen, ik moet raden naar mijn contacten en meer van dat ongemak.
Vanochtend even uitgehuild bij een vriendin.
maandag 28 november 2011 om 13:39
Jullie duimen heeft geholpen. Bij Jan was alles goed.Het roesje heeft leuke bijwerkingen. Zijn hartslag was wat verhoogd en toen zei hij dat het niet gek was als hij bij zijn vrouw in de auto zit en zich met beide handen moet vastgrijpen door mijn rijstijl. Wat natuurlijk vreselijk overdreven is. Maar men had lol op die onderzoekskamer. En zo fijn dat we meteen de uitslag kregen. Woensdag moet hij nog bloedprikken, echo lever en longfoto. Volgende week de uitslag. Dezelfde dag als ik.
Bij mij is het niet mijn schildklier. Alles was oké. Moet wel onder controle blijven voor het afvallen. Ook op de MRI was niets te zien. Pffft fijn dat ik dat al weet. Nu alleen de uitslag van de botscan nog en dan kan ik in alle rust kerst vieren.
Dus inderdaad geen paniek om niets.
Nu ben ik weg naar de fysio.
Bij mij is het niet mijn schildklier. Alles was oké. Moet wel onder controle blijven voor het afvallen. Ook op de MRI was niets te zien. Pffft fijn dat ik dat al weet. Nu alleen de uitslag van de botscan nog en dan kan ik in alle rust kerst vieren.
Dus inderdaad geen paniek om niets.
Nu ben ik weg naar de fysio.