Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
woensdag 30 november 2011 om 07:36
Moggu...
Mamz,een dikke
En nu hopen dat de uitzending voldoende oplevert.
Heb je de droger al aan de praat gekregen?Of wat lukt er niet?
Fussie,voor jou ook een gewoon zomaar
Zoeb,wat was je nog laat?
Gooi ik er op deze woensdagochtend nog een groeps tegenaan.
Lijstje vandaag:
werken
surprise's afmaken met het kroost
koken
kapster komt vanavond
Fijne dag allemaal
Mamz,een dikke
En nu hopen dat de uitzending voldoende oplevert.
Heb je de droger al aan de praat gekregen?Of wat lukt er niet?
Fussie,voor jou ook een gewoon zomaar
Zoeb,wat was je nog laat?
Gooi ik er op deze woensdagochtend nog een groeps tegenaan.
Lijstje vandaag:
werken
surprise's afmaken met het kroost
koken
kapster komt vanavond
Fijne dag allemaal
woensdag 30 november 2011 om 09:04
Mogguh...
Wat goed dat Coetje je heeft kunnen helpen (ik was zelf ook al een beetje aan het rondvragen) Mamzie.
En natuurlijk heb ik gisteren ook gekeken. Moet erg confronterend geweest zijn. Voor jou, maar ook nu ik hoor dat Oudste ook meegekeken heeft.
Ha die Fuss!!!
Waar ben je toch zo druk mee?
Ik ga straks even om wat boodschappen bij Aldi.
Stofzuigen, ook de bovenverdiepingen.
Hangende was opvouwen.
Vanmiddag een tennisvriendin helpen met een werkstuk.
En awvttk.
Wat goed dat Coetje je heeft kunnen helpen (ik was zelf ook al een beetje aan het rondvragen) Mamzie.
En natuurlijk heb ik gisteren ook gekeken. Moet erg confronterend geweest zijn. Voor jou, maar ook nu ik hoor dat Oudste ook meegekeken heeft.
Ha die Fuss!!!
Waar ben je toch zo druk mee?
Ik ga straks even om wat boodschappen bij Aldi.
Stofzuigen, ook de bovenverdiepingen.
Hangende was opvouwen.
Vanmiddag een tennisvriendin helpen met een werkstuk.
En awvttk.
woensdag 30 november 2011 om 10:23
woensdag 30 november 2011 om 13:21
woensdag 30 november 2011 om 15:02
Mogguh
Ik vind het alles bij elkaar ook heftig. Dat zijn naam zomaar in de krant staat en zomaar op een lichtkrant. Er lijken foto's bij te zitten van toen hij jonger was (?) die komen in elk geval niet van mij vandaan. Maar ook heel wat foto's die voorbij flitsten die wel van ons vandaan kwamen (nou ja, er zaten er veel in zijn persoonlijke bescheiden).
Ik hoop dat het resultaat oplevert. Ik hoor het als het goed is voordat de krant het opschrijft, als er een aanhouding is.
Vandaag in bed blijven liggen. Even eruit om te ontbijten (slik, geen brood gekocht gisteren). Straks met Oudste naar breakdance, boodschappen doen zonder Oudste, en eten klaarmaken. Met de afwas erbij is dat het wel voor vandaag.
Oudste zegt dat hij er geen last van heeft of had, van het programma. Veel van de woorden zijn aan hem voorbijgegaan.
De droger... wat heeft een condensdroger nodig behalve een snoer? Niks toch? Er moet toch geen water in het reservoir gedaan worden? Er bestaan geen gebruiksaanwijzingen van op het internet, dat is dus wel lastig.
Ik vind het alles bij elkaar ook heftig. Dat zijn naam zomaar in de krant staat en zomaar op een lichtkrant. Er lijken foto's bij te zitten van toen hij jonger was (?) die komen in elk geval niet van mij vandaan. Maar ook heel wat foto's die voorbij flitsten die wel van ons vandaan kwamen (nou ja, er zaten er veel in zijn persoonlijke bescheiden).
Ik hoop dat het resultaat oplevert. Ik hoor het als het goed is voordat de krant het opschrijft, als er een aanhouding is.
Vandaag in bed blijven liggen. Even eruit om te ontbijten (slik, geen brood gekocht gisteren). Straks met Oudste naar breakdance, boodschappen doen zonder Oudste, en eten klaarmaken. Met de afwas erbij is dat het wel voor vandaag.
Oudste zegt dat hij er geen last van heeft of had, van het programma. Veel van de woorden zijn aan hem voorbijgegaan.
De droger... wat heeft een condensdroger nodig behalve een snoer? Niks toch? Er moet toch geen water in het reservoir gedaan worden? Er bestaan geen gebruiksaanwijzingen van op het internet, dat is dus wel lastig.
woensdag 30 november 2011 om 15:06
woensdag 30 november 2011 om 17:44
woensdag 30 november 2011 om 18:10
Het mysterie van de droger.....(echt stom,maar ik beloof dat het in orde komt Mamz,desnoods stuur ik iemand en betaal ik dat,komt echt goed)
Zometeen komt een vriendin ons knippen en kleuren,altijd gezellig,hoewel ik een avondje vroeg naar bed gaan ook wel zie zitten.(en dat gaat hem vanavond niet worden)
Surprise is goed gelukt en ik heb een snelle spaghetti in elkaar geflanst.
Zometeen komt een vriendin ons knippen en kleuren,altijd gezellig,hoewel ik een avondje vroeg naar bed gaan ook wel zie zitten.(en dat gaat hem vanavond niet worden)
Surprise is goed gelukt en ik heb een snelle spaghetti in elkaar geflanst.
woensdag 30 november 2011 om 18:12
woensdag 30 november 2011 om 18:23
Oke,snelle vordering,hopelijk komt er snel duidelijkheid.
Fijn dat je zo op de hoogte gehouden wordt.
Ik vraag vriend vanavond nog even hoe en wat.
Ik heb iets raars,aan de linkerkant van mijn buik voel ik steeds een soort getrappel,je kan het ook voelen als je je hand op mijn buik legt.Alsof ik zwanger ben,maar dat kan natuurlijk niet.
Het doet geen pijn ofzo.Kunnen dat mijn darmen zijn?Ik moet er steeds mee lachen,kijk...hij trappelt weer
Fijn dat je zo op de hoogte gehouden wordt.
Ik vraag vriend vanavond nog even hoe en wat.
Ik heb iets raars,aan de linkerkant van mijn buik voel ik steeds een soort getrappel,je kan het ook voelen als je je hand op mijn buik legt.Alsof ik zwanger ben,maar dat kan natuurlijk niet.
Het doet geen pijn ofzo.Kunnen dat mijn darmen zijn?Ik moet er steeds mee lachen,kijk...hij trappelt weer
woensdag 30 november 2011 om 19:10
Een vrouw Mamzie?
Is zij getuige of verdachte, of weet je dat ook niet?
Schijnzwanger Coetje ?
Het zullen inderdaad je darmen wel zijn.
Lekker he Zoeb, zo lekker niks doen.
Ik wil morgen ook wel weer zo'n dagje, maar ik weet nu al dat dat er niet in zit.
Morgen begint voor mij in ieder geval met een partijtje tennis. En dat is ook leuk natuurlijk.
Is zij getuige of verdachte, of weet je dat ook niet?
Schijnzwanger Coetje ?
Het zullen inderdaad je darmen wel zijn.
Lekker he Zoeb, zo lekker niks doen.
Ik wil morgen ook wel weer zo'n dagje, maar ik weet nu al dat dat er niet in zit.
Morgen begint voor mij in ieder geval met een partijtje tennis. En dat is ook leuk natuurlijk.
woensdag 30 november 2011 om 19:27
Wat snel Mamz.Ik hoop dat zij misschien weet wie die geheimzinnige is die een kijkje kwam nemen.
Kan een vrouw de dader zijn??
Dat kunnen je darmen zijn hoor Coetje. Die rommelen soms zo heftig dat het lijkt of je er geschopt wordt.
Ik heb besloten morgen een lijstje te maken.
Boven en beneden poetsen. Vrijdag komt Sam weer.
Kan een vrouw de dader zijn??
Dat kunnen je darmen zijn hoor Coetje. Die rommelen soms zo heftig dat het lijkt of je er geschopt wordt.
Ik heb besloten morgen een lijstje te maken.
Boven en beneden poetsen. Vrijdag komt Sam weer.
donderdag 1 december 2011 om 08:47
Mogguh
Ik vond het vanmorgen erg moeilijk om te geloven dat het al zeven uur was. Helpt ook niet als alle ramen aan de overkant donker zijn.
Nu zin om lekker te lummelen maar moet nog afwassen, kamer aan kant, was op 700 toeren laten tuimelen (wat een herrie) en studeren. Vanmiddag hulpverleenster en muziekles.
Coe, ik ga ervan uit dat ze niet de dader is, maar kennelijk is ze wel betrokken (getuigen mag je niet arresteren). Het spookt behoorlijk in mijn hoofd alles bij elkaar.
Ik vond het vanmorgen erg moeilijk om te geloven dat het al zeven uur was. Helpt ook niet als alle ramen aan de overkant donker zijn.
Nu zin om lekker te lummelen maar moet nog afwassen, kamer aan kant, was op 700 toeren laten tuimelen (wat een herrie) en studeren. Vanmiddag hulpverleenster en muziekles.
Coe, ik ga ervan uit dat ze niet de dader is, maar kennelijk is ze wel betrokken (getuigen mag je niet arresteren). Het spookt behoorlijk in mijn hoofd alles bij elkaar.
donderdag 1 december 2011 om 09:03
Mamz,niks gek dat het spookt bij je!Een beetje rust zou voor jou wel heel welkom zijn schat ik zo...
Kan de hulpverleenster even naar de droger kijken?
MissM,een loge brengt altijd rommel.
Veel plezier bij Sinterklaas vanmiddag.
Ik heb Oudste naar school gebracht,die maakte vanochtend een rare beweging en ik hoorde het kraken in haar nek.Daar zit nu iets klem of iets verrekt,maar ze kan haar hoofd niet bewegen.
Ik heb uit voorzorg een afspraak bij de ha gemaakt voor einde van de middag.Kan ik altijd weer afbellen mocht het dan beter gaan.
Lijstje vandaag:
werken
wassen en vouwen
kliekjes opwarmen
finale ER kijken
Zoeb,hoe was het met de uitslagen van manlief?Of moet je daar weer op wachten?
Kan de hulpverleenster even naar de droger kijken?
MissM,een loge brengt altijd rommel.
Veel plezier bij Sinterklaas vanmiddag.
Ik heb Oudste naar school gebracht,die maakte vanochtend een rare beweging en ik hoorde het kraken in haar nek.Daar zit nu iets klem of iets verrekt,maar ze kan haar hoofd niet bewegen.
Ik heb uit voorzorg een afspraak bij de ha gemaakt voor einde van de middag.Kan ik altijd weer afbellen mocht het dan beter gaan.
Lijstje vandaag:
werken
wassen en vouwen
kliekjes opwarmen
finale ER kijken
Zoeb,hoe was het met de uitslagen van manlief?Of moet je daar weer op wachten?
donderdag 1 december 2011 om 09:07
Naar voor Oudste. Als ze thuiskomt even een warme lamp erop en/of douchen, alvast tijgerbalsemolie of zo iets kopen?
Ik zal de hulpverleenster inderdaad even laten kijken. Realiseer me net dat het helemaal niet lekker van me af praten wordt met haar, mijn Oudste heeft proefwerkweek en is al dagen vroeg thuis.
Ik zal de hulpverleenster inderdaad even laten kijken. Realiseer me net dat het helemaal niet lekker van me af praten wordt met haar, mijn Oudste heeft proefwerkweek en is al dagen vroeg thuis.
donderdag 1 december 2011 om 09:10
Mogguh...
MissM, hier is ook regelmatig iemand 'extra' over de vloer en dat maakt mijn ook altijd een beetje uit mijn normale doen.
Mamzie, hopelijk laat die getuig snel iets los waar de politie wat aan heeft.
Goldman was al naar zijn werk vertrokken maar belt net dat ie zich niet lekker voelt (was gisteravond ook al het geval) dus die keert de auto en komt terug naar huis.
Ik ga straks tennissen.
En voor de rest awttk.
MissM, hier is ook regelmatig iemand 'extra' over de vloer en dat maakt mijn ook altijd een beetje uit mijn normale doen.
Mamzie, hopelijk laat die getuig snel iets los waar de politie wat aan heeft.
Goldman was al naar zijn werk vertrokken maar belt net dat ie zich niet lekker voelt (was gisteravond ook al het geval) dus die keert de auto en komt terug naar huis.
Ik ga straks tennissen.
En voor de rest awttk.