babyshower

28-11-2011 17:26 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben opzoek naar recepten voor lekkere hapjes voor een babyshower. Er komen 11 meiden. En wil niks maken wat de toekomstige mama niet mag. Bedankt alvast
In welke richting denk je? Beetje weinig info... Avondfeestje, ochtendfeestje, borrelfeestje, buffet?
Kijk eens verder op deze pijler. :-) Daar staat zoveel, is vast wel iets voor je bij.
Oja, ik vind je topic zo wel erg overkomen alsof je zelf te lui bent om niet wilt zoeken... Misschien zelf alvast een paar dingen noemen of het lijstje voor niet-zwangerschapproofe dingen neerzetten?
Cupcakes met roze of blauwe muisjes?;)
Een grote ronde cake bakken (in een taartvorm) slagroom erop en bestrooien met muisjes. Zo lijkt het net een grote beschuit met muisjes!
gewoon chocola
Avond feestje !! Sorry en nee ik ben niet te lui maar als ik zoek op google dan krijg ik voornamelijk catering site's
Als je op deze pijler bij de index kijkt, kom je van alles tegen. Van ontbijt tot diner en ook allerlei hapjes.
Toastje Olvarit?
quote:StabiloBoss schreef op 28 november 2011 @ 18:04:

Toastje Olvarit?
quote:StabiloBoss schreef op 28 november 2011 @ 18:04:

Toastje Olvarit?
Ik ziu gewoon lekker hapjes neerzetten en niet speciaal op het thema baby
alles met kleurstof erin. Ik heb pas een babyshower gehad bij iemand, en daar hadden we vanalles in t roze. Door middel van kleurstof.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Wij hadden laatst een babyshower met als thema 'ieniemini'. Alles wat we aten was klein: mini pizza, mini saucijzenbroodjes, mini bolletjes, mini croissantjes etc.etc. Was erg geslaagd!
quote:leonietje192 schreef op maandag 28 november 2011 18:22 Wij hadden laatst een babyshower met als thema 'ieniemini'. Alles wat we aten was klein: mini pizza, mini saucijzenbroodjes, mini bolletjes, mini croissantjes etc.etc. Was erg geslaagd!Oooo leuk inderdaad !!
Cupcakes natuurlijk. Of wat dacht je van cake in potjes... Zo leuk! Kijk even op het topic: vraagje aan taartenbaksters hier.
Soesjes met glazuur en muisjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven