(levonorgestrel / ethinylestradiol)
maandag 28 november 2011 om 19:53
maandag 28 november 2011 om 20:01
quote:lisettexx schreef op 28 november 2011 @ 18:39:
is deze pil wel goed voor je puistjes want mensen zeggen dat het er niet goed voor is ofsoo ????
On topic ofsoo: Die pil doet niks voor je puistjes ofsoo.
Off topic ofsoo: schrijf in hemelsnaam normaal Nederlands ofsoo, ik word er niet goed van ofsoo.
is deze pil wel goed voor je puistjes want mensen zeggen dat het er niet goed voor is ofsoo ????
On topic ofsoo: Die pil doet niks voor je puistjes ofsoo.
Off topic ofsoo: schrijf in hemelsnaam normaal Nederlands ofsoo, ik word er niet goed van ofsoo.
maandag 28 november 2011 om 20:09
lisettexx, meeste vrouwen hier op het forum zijn wat ouder als 14, volgens mij ben ik met 21 nog behoorlijk piep hier. Vandaar dat ze er ook over vallen als je zo typt, dat gebeurt hier (bijna) niet;).
Maar toch eventjes een serieuze reactie, bij mij werkt deze pil prima tegen puistjes. Is voor iedereen verschillend dus.
P.s. heeft Fancy geen forum waar je vragen kan stellen? Of zeg ik nou rare dingen? Dan moet je het ook even zeggen hoor;).
Maar toch eventjes een serieuze reactie, bij mij werkt deze pil prima tegen puistjes. Is voor iedereen verschillend dus.
P.s. heeft Fancy geen forum waar je vragen kan stellen? Of zeg ik nou rare dingen? Dan moet je het ook even zeggen hoor;).
maandag 28 november 2011 om 22:50
Even ontopic: dat middel met de moeilijke naam uit je OP beviel mij helemaal niet, het werd me opeens in mijn handen gedouwd in de apotheek met de mededeling dat Microgynon niet meer vergoed werd. Er zitten dezelfde stoffen in, maar in een andere verhouding, en daardoor ging het bij mij mis (gewichtstoename, raar bloedverlies, ellende). Nu heb ik weer Microgynon, met dank aan mijn huisarts. Overigens heb ik een betere huid sinds ik het ben gaan slikken, maar dat heeft misschien ook met ouder worden te maken.