Aantal bedpartners

28-11-2011 16:18 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Hele simpele vraag hoeveel bedpartners heb je gehad? Dan bedoel ik dus echt sex all the way zeg maar.

Naast reageren op de poll ook aub zeggen hoelang je al sexueel actief bent.

Ik vraag het me namelijk beetje af.

Ik ben nu 4 jaar actief zeg maar en heb al 6 (waaronder mijn huidige vriend) bedpartners gehad. Zelf vind het ik het als ik zo terug kijk toch best veel. Niet dat ik ergens spijt van heb maar goed.

PS de 8 van 8-10 moet 9 zijn weet niet hoe het moet veranderen :P

Aantal bedpartners

Totaal aantal stemmen: 141

0 (1%)
1-2 (21%)
3-4 (10%)
5-6 (12%)
7-8 (5%)
8-10 (9%)
10 + (43%)
quote:donderstraal schreef op 28 november 2011 @ 18:34:

[...]

Je bent lid van een studentenvereniging?Nee gewoon een lekker wijf.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:sinaasappellikeur schreef op 28 november 2011 @ 17:51:

Dit zijn mijn bedpartners;

[afbeelding]

De grootte van de naam staat dan natuurlijk in verhouding met de grootte van zijn penis.
24 jaar actief, weet het niet heel precies, maar ik schat zo rond de 40 bedpartners.
doxycycline is wel een geile nickname :-) haah
8,5 jaar actief, 1 bedpartner (mijn echtgenoot).
7 jaar actief, 6 bedpartners, rest vind ik overbodige informatie of het scharrel, ONS of vaste partner was;)
Ben nu 27 jaar actief en ben met mijn 5 e partner tot nu toe.
16 jaar actief, 8 bedpartners, 3 relaties (huidige meer dan 11 jaar)
12 jaar actief, om en nabij 20 bedpartners..
Nou geil hoor, zo'n antibioticakuurtje!
ff.. voelde me altijd vrij braaf...

nu lees ik dit... en voel ik me toch echt een slet zeg...

6 jaar actief, 20 bedpartnerr ongeveer...
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 28 november 2011 @ 20:02:

Nou geil hoor, zo'n antibioticakuurtje!
quote:killerlady schreef op 28 november 2011 @ 20:03:

ff.. voelde me altijd vrij braaf...

nu lees ik dit... en voel ik me toch echt een slet zeg...

6 jaar actief, 20 bedpartnerr ongeveer...Hoeveel jaar actief en aantal zegt niets toch? Als je geen jarenlange relaties hebt gehad kom je al snel aan een wat hoger aantal. En dan nog?
Een jaar actief, één partner. Veel te weinig naar mijn zin. Ik voel me een non als ik jullie aantallen lees, maar heb gelukkig nog genoeg tijd om de schade in te halen .
Ach, dan maar een non. Ik besef me dat ik geen vergelijking heb maar ik wil dat ook helemaal niet. Het is gewoon zo gelopen dat ik mijn vriend leerde kennen toen ik zeventien was en seks met hem had net na mijn achttiende verjaardag. We zijn nu nog steeds bij elkaar, ruim twaalf jaar later.

Als we niet waren blijven plakken aan elkaar had mijn aantal er vast ook anders uit gezien.
14jaar actief en 10+ bedpartners. kreeg op me 14de een vaste vriend met wie ik bijna 6jaar samen ben geweest (what was i thinking?! op die leeftijd) toen ik met hem gebroken had heb ik die 6jaar 'ingehaald' Nu sinds 3jaar een geweldige serieuze relatie! Ben nooit vreemdgegaan, dat vind ik het laagste van het laagste wat je doe kan. Vanaf me 20ste wat losse vriendjes, soms 2tegelijk (niet in bed haha) en paar ONS
8 à 9 jaar actief, ongeveer 20 verschillende sexpartners
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 28 november 2011 @ 20:25:

Ach, dan maar een non. Ik besef me dat ik geen vergelijking heb maar ik wil dat ook helemaal niet. Het is gewoon zo gelopen dat ik mijn vriend leerde kennen toen ik zeventien was en seks met hem had net na mijn achttiende verjaardag. We zijn nu nog steeds bij elkaar, ruim twaalf jaar later.

Als we niet waren blijven plakken aan elkaar had mijn aantal er vast ook anders uit gezien.

Ik was nog jonger toen ik mijn man leerde kennen. En nu bijna 30 jaar verder. We zijn zo'n 20 jaar volstrekt monogaam geweest, voor we bedachten dat swingen misschien ook wel lollig zou kunnen zijn.

Maar ik vind 1, of 100 bedpartners niets om prat op te gaan of om je voor te schamen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
13 jaar actief, 15 partners

Was al bijna 24 bij mijn 'eerste keer', ben nu net 37
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 28 november 2011 @ 20:25:

Dat maakt dan twee nonnetjes Cóól, nu mag ik ook zo'n tof kapje dragen wat zo charmant wappert in de wind!

Even serieus, ik heb niet het gevoel dat ik iets gemist heb.
quote:ailien schreef op 28 november 2011 @ 16:26:

Ik vind het trouwens altijd juist opvallend hoe wéinig bed partners mensen hebben. Ik vind mezelf helemaal niet zo wild, maar heb toch met twintig mensen seks gehad.Tja, als je een lange relatie hebt en niet vreemd gaat, dan zal je de 20 natuurlijk niet halen. Ik kreeg op mijn 18e een relatie, die 13 jaar geduurd heeft. Die jaren had ik uiteraard maar 1 bedpartner. Als je langer vrijgezel bent, zal de teller wel wat meer oplopen lijkt mij.
18 jaar actief . 2 bedpartners
11 jaar actief, 21 bedpartners. I'm such a whore
13 jaar actief, 3 bedpartners
quote:sinaasappellikeur schreef op 28 november 2011 @ 17:51:

Dit zijn mijn bedpartners;

[afbeelding]

De grootte van de naam staat dan natuurlijk in verhouding met de grootte van zijn penis.Schaal 1:1 ? Ik hoop het niet voor je

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven