Speeltjes opbergen
donderdag 20 augustus 2026 om 09:24
In de loop van de jaren hebben wij een flinke verzameling seks toys en BDSM dingetjes verzameld.
Mijn hele nachtkastje ligt er vol mee en daardoor is het vaak lastig om degene te vinden die we op dat moment willen gebruiken. Daar moet toch een betere oplossing voor te vinden zijn?
Hoe bewaren jullie je speeltjes op een overzichtelijke manier?
Mijn hele nachtkastje ligt er vol mee en daardoor is het vaak lastig om degene te vinden die we op dat moment willen gebruiken. Daar moet toch een betere oplossing voor te vinden zijn?
Hoe bewaren jullie je speeltjes op een overzichtelijke manier?
donderdag 20 augustus 2026 om 13:59
Zoemende monsters onder het bed. BrrrrrLalaloepsie schreef: ↑20-08-2026 09:45Bed met lades eronder. En dan in die lades van die vakverdeling. Alles bij de Zweedse meubelgigant gehaald.
- ik ben zacht, maar ik breek niet -
donderdag 20 augustus 2026 om 15:39
Hah hah.
donderdag 20 augustus 2026 om 16:44
Ik heb alles in een opbergdoosje in mijn nachtkastje, en nog een doos onder het bed.
Ik vond het ook onoverzichtelijk dus ik ben een tijdje geleden ook gaan opruimen. Dingen we die nooit gebruiken heb ik dus weggedaan. Eigenlijk heb ik toch maar 2 favoriete (seks)speeltjes, die liggen dus "voor de pak".
Ik vond het ook onoverzichtelijk dus ik ben een tijdje geleden ook gaan opruimen. Dingen we die nooit gebruiken heb ik dus weggedaan. Eigenlijk heb ik toch maar 2 favoriete (seks)speeltjes, die liggen dus "voor de pak".
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in