Rode trui-jurk
dinsdag 25 augustus 2009 om 12:10
Ik zoek me al 2 jaar rot naar een rode trui-jurk voor de herfst/winter. Ik heb ze al in t zwart en grijs maar in het rood kan ik ze gewoon niet vinden.
Dus zeg maar gewoon zo'n jurk/lange trui van wol, het liefst met een soort ruimvallende col er aan...en in warm rood.
Laatst zag ik iets wat er op leek maar dat was weer echt een trui, te kort om als jurk met panty te dragen dus,
Ik kan het echt nergens vinden. Mocht iemand de gouden tip hebben, ik hou me aanbevolen!!
Dus zeg maar gewoon zo'n jurk/lange trui van wol, het liefst met een soort ruimvallende col er aan...en in warm rood.
Laatst zag ik iets wat er op leek maar dat was weer echt een trui, te kort om als jurk met panty te dragen dus,
Ik kan het echt nergens vinden. Mocht iemand de gouden tip hebben, ik hou me aanbevolen!!
dinsdag 29 november 2011 om 17:00
haha ik zie opeens mijn oude topic weer voorbij drijven
)
Ik heb m trouwens ook nog steeds niet gevonden hoor!
Hoe moeilijk kan het zijn...gewoon leuk kort jurkje in warm rood met een losvallende col in een lekkere zacht wolletje??
Ik heb nu iets van Mango, maar die is meer framboostint en ook vrij strak om me heen. Wel leuk maar nog steeds niet wat ik zoek. Terwijl ik het model dat ik zoek wel in het zwart en grijs heb, dus hoe moeilijk is het om er ook 1 in het rood te maken? Volgens mij ook wel een gewilde kleur
Alle tips dus welkom )
Hoe moeilijk kan het zijn...gewoon leuk kort jurkje in warm rood met een losvallende col in een lekkere zacht wolletje??
Ik heb nu iets van Mango, maar die is meer framboostint en ook vrij strak om me heen. Wel leuk maar nog steeds niet wat ik zoek. Terwijl ik het model dat ik zoek wel in het zwart en grijs heb, dus hoe moeilijk is het om er ook 1 in het rood te maken? Volgens mij ook wel een gewilde kleur
Alle tips dus welkom )
dinsdag 29 november 2011 om 17:13
http://http://www.sans-online.nl/NL/Dam ... 23823.html
Zoiets bedoel ik. Maar dan goedkoper.
Thanx KahlanAmnell, ik ga morgen zeker even kijken bij Bristol.
Zoiets bedoel ik. Maar dan goedkoper.
Thanx KahlanAmnell, ik ga morgen zeker even kijken bij Bristol.
anoniem_74696 wijzigde dit bericht op 29-11-2011 17:14
Reden: Link niet goed door gekomen.
Reden: Link niet goed door gekomen.
% gewijzigd
dinsdag 29 november 2011 om 17:17
dinsdag 29 november 2011 om 17:19
dinsdag 29 november 2011 om 17:41
quote:americagirl schreef op 29 november 2011 @ 17:00:
)
I
Nou, precies wat ik bij Esprit heb gezien dus.
Rennen!!!!!
I
Nou, precies wat ik bij Esprit heb gezien dus.
Rennen!!!!!