Dr Martens mode
dinsdag 29 november 2011 om 14:58
Helaas vind ik mezelf inmiddels te oud voor die te gekke gekleurde veterlaarzen. Heb ze veel gedragen. Paarse hoge Doc's laarzen en korte groene. In Londen gekocht bij de Doc's winkel in Covent Garden. Die winkel is jammer genoeg al jaren verdwenen. Heb er ook ooit Doc's slippers/muilen gekocht. In Londen waren (en zijn) de Doc's veel goedkoper dan hier.
Momenteel heb ik die zwarte schoenen met wreefbandjes die hierboven staan. Ze zitten prima en ik vind ze vrouwelijk en stoer tegelijk.
Momenteel heb ik die zwarte schoenen met wreefbandjes die hierboven staan. Ze zitten prima en ik vind ze vrouwelijk en stoer tegelijk.
dinsdag 29 november 2011 om 18:15
dinsdag 29 november 2011 om 21:35
Ik draag ze sinds vorig jaar heel veel. Ik ben begonnen met de pull up Jenny. Die zijn heerlijk warm in de winter. Ik heb nog een paar hoge laarzen, twee paar ballerina's (die veel beter zitten dan gewone) en nog drie paar schoenen. Ik draag wel 'gewone' kleuren. Gele schoenen zijn een beter idee als je 17 bent. Ik draag mijn Docs gewoon naar mijn werk. En de hoge laarzen heb ik zelfs op mijn eigen huwelijk gedragen.
dinsdag 29 november 2011 om 22:13
quote:calvijn1 schreef op 29 november 2011 @ 14:59:
Ik vind ze een beetje potterig, maar stiekem ook wel weer erg leuk Ze zijn ook een beetje fout en potteus, dat maakt ze juist zo leuk. Zeker omdat heel hoge hakken nu in zijn vind ik het leuk om op kisten voorbij te stampen. Toch kan ik ze bij anderen heel lelijk vinden, bij van die Huishoudbeursbezoeksters die eens lekker gek willen doen (niet beledigend bedoeld!). Het moet wel bij je passen.
Ik vind ze een beetje potterig, maar stiekem ook wel weer erg leuk Ze zijn ook een beetje fout en potteus, dat maakt ze juist zo leuk. Zeker omdat heel hoge hakken nu in zijn vind ik het leuk om op kisten voorbij te stampen. Toch kan ik ze bij anderen heel lelijk vinden, bij van die Huishoudbeursbezoeksters die eens lekker gek willen doen (niet beledigend bedoeld!). Het moet wel bij je passen.
woensdag 30 november 2011 om 08:38
quote:melice schreef op 29 november 2011 @ 20:58:
Afgelopen weekend in Londen geweest, daar hebben ze zoveel keus in de dr martens. En die winkel op covent garden zit er nog wel hoor! Ben er afgelopen week geweest, en druk dat het daar was!
O ja? Waar dan precies?
Voorheen zat er een Dr. Martens winkel op een hoek, rechts schuin achter die kerk. Het was een pand met 3 of 4 verdiepingen. Maar die shop is al zeker 10 jaar verdwenen.
In Camden High Street zit ook een dr. Martens winkel, herinner ik me.
Afgelopen weekend in Londen geweest, daar hebben ze zoveel keus in de dr martens. En die winkel op covent garden zit er nog wel hoor! Ben er afgelopen week geweest, en druk dat het daar was!
O ja? Waar dan precies?
Voorheen zat er een Dr. Martens winkel op een hoek, rechts schuin achter die kerk. Het was een pand met 3 of 4 verdiepingen. Maar die shop is al zeker 10 jaar verdwenen.
In Camden High Street zit ook een dr. Martens winkel, herinner ik me.
woensdag 30 november 2011 om 10:33
quote:meermaar schreef op 29 november 2011 @ 12:40:
Zelf heb ik onder andere zwarte 20 eye laarzen.
Deze draag ik met een zwarte legging en een zwarte tuniek met een kort spijker jasje en een leuke sjaal.
.
Klinkt als een leuke outfit meermaar!!
Ik kwam zelf net deze tegen:
http://www.depopshop.nl/p ... 4058-91D1-6671B618D94B%7D
(ik weet niet hoe ik plaatjes moet plakken), ik vind ze wel heel leuk. Misschien niet echt geschikt voor hele nette gelegenheden (onder een mooi broekpak lijkt het me niet zo mooi), maar met een mooie jeans en een nette top ziet het er best netjes uit.
En de pumps met bandje vind ik ook heel mooi!
Zelf heb ik slippers van doc. en mooi zijn die niet (heb ze gekregen van iemand die ze niet past) maar dat komt ook vooral door de kleur. Maar ze lopen heerlijk, dat wel!!
Zelf heb ik onder andere zwarte 20 eye laarzen.
Deze draag ik met een zwarte legging en een zwarte tuniek met een kort spijker jasje en een leuke sjaal.
.
Klinkt als een leuke outfit meermaar!!
Ik kwam zelf net deze tegen:
http://www.depopshop.nl/p ... 4058-91D1-6671B618D94B%7D
(ik weet niet hoe ik plaatjes moet plakken), ik vind ze wel heel leuk. Misschien niet echt geschikt voor hele nette gelegenheden (onder een mooi broekpak lijkt het me niet zo mooi), maar met een mooie jeans en een nette top ziet het er best netjes uit.
En de pumps met bandje vind ik ook heel mooi!
Zelf heb ik slippers van doc. en mooi zijn die niet (heb ze gekregen van iemand die ze niet past) maar dat komt ook vooral door de kleur. Maar ze lopen heerlijk, dat wel!!
woensdag 30 november 2011 om 10:34
woensdag 30 november 2011 om 10:53
Ook mooi star!!
Deze vind ik ook heel mooi:
http://www.zalando.nl/dr- ... -bruin-do211c00s-801.html
Jammer dat ze wel vrij duur zijn (dus niet in mijn budget passen...) Ik ga dus maar niet meer kijken wat er nog meer van te krijgen is allemaal...
Jammer dat ze wel vrij duur zijn (dus niet in mijn budget passen...) Ik ga dus maar niet meer kijken wat er nog meer van te krijgen is allemaal...
woensdag 30 november 2011 om 14:01
woensdag 30 november 2011 om 15:17
quote:amarna schreef op 30 november 2011 @ 08:38:
[...]
O ja? Waar dan precies?
In Camden High Street zit ook een dr. Martens winkel, herinner ik me.De Flagship store zit tegenwoordig in Neal Street, vlakbij Covent Garden station.
[...]
O ja? Waar dan precies?
In Camden High Street zit ook een dr. Martens winkel, herinner ik me.De Flagship store zit tegenwoordig in Neal Street, vlakbij Covent Garden station.
woensdag 30 november 2011 om 18:43
quote:19juni schreef op 30 november 2011 @ 10:53:
Ook mooi star!!
Jammer dat ze wel vrij duur zijn (dus niet in mijn budget passen...) Ik ga dus maar niet meer kijken wat er nog meer van te krijgen is allemaal...Zelf heb ik al meerdere paren op marktplaats gescoord, meestal zijn ze nog mooi. De schoenen zijn tooch onverwoestbaar.
Ook mooi star!!
Jammer dat ze wel vrij duur zijn (dus niet in mijn budget passen...) Ik ga dus maar niet meer kijken wat er nog meer van te krijgen is allemaal...Zelf heb ik al meerdere paren op marktplaats gescoord, meestal zijn ze nog mooi. De schoenen zijn tooch onverwoestbaar.