Dr Martens mode
donderdag 1 december 2011 om 15:36
quote:amarna schreef op 01 december 2011 @ 13:06:
Daydream,
In mijn Doc's (met dat wreefbandje hierboven) staat 7. Past mij perfect en ik heb altijd maat 40.
Weet je welke maat ze opsturen wanneer ik op een Nederlandse website maat 41 aanklik? Komt 7.5 veel voor? Ik zie vooral 7 en 8 zeg maar.
En welke sites zijn er naast die hele bekende website voor schoenen en marktplaats?
Daydream,
In mijn Doc's (met dat wreefbandje hierboven) staat 7. Past mij perfect en ik heb altijd maat 40.
Weet je welke maat ze opsturen wanneer ik op een Nederlandse website maat 41 aanklik? Komt 7.5 veel voor? Ik zie vooral 7 en 8 zeg maar.
En welke sites zijn er naast die hele bekende website voor schoenen en marktplaats?
donderdag 1 december 2011 om 17:57
quote:19juni schreef op 30 november 2011 @ 10:33:
[...]
Klinkt als een leuke outfit meermaar!!
Ik kwam zelf net deze tegen:
http://www.depopshop.nl/p ... 4058-91D1-6671B618D94B%7D
(ik weet niet hoe ik plaatjes moet plakken), ik vind ze wel heel leuk. Misschien niet echt geschikt voor hele nette gelegenheden (onder een mooi broekpak lijkt het me niet zo mooi), maar met een mooie jeans en een nette top ziet het er best netjes uit.
En de pumps met bandje vind ik ook heel mooi!
Zelf heb ik slippers van doc. en mooi zijn die niet (heb ze gekregen van iemand die ze niet past) maar dat komt ook vooral door de kleur. Maar ze lopen heerlijk, dat wel!!
bedankt voor je compliment.
Voor een bruiloft zal ik ze niet aantrekken, daar vind ik ze te grof voor. Gewoon naar een feestje, uit eten of iets dergelijks vind ik prima kunnen terwijl sommigen ze daar te lomp voor vinden.
Zelf vind ik uggs 10x lomper er uit zien.
Smaken verschillen.
[...]
Klinkt als een leuke outfit meermaar!!
Ik kwam zelf net deze tegen:
http://www.depopshop.nl/p ... 4058-91D1-6671B618D94B%7D
(ik weet niet hoe ik plaatjes moet plakken), ik vind ze wel heel leuk. Misschien niet echt geschikt voor hele nette gelegenheden (onder een mooi broekpak lijkt het me niet zo mooi), maar met een mooie jeans en een nette top ziet het er best netjes uit.
En de pumps met bandje vind ik ook heel mooi!
Zelf heb ik slippers van doc. en mooi zijn die niet (heb ze gekregen van iemand die ze niet past) maar dat komt ook vooral door de kleur. Maar ze lopen heerlijk, dat wel!!
bedankt voor je compliment.
Voor een bruiloft zal ik ze niet aantrekken, daar vind ik ze te grof voor. Gewoon naar een feestje, uit eten of iets dergelijks vind ik prima kunnen terwijl sommigen ze daar te lomp voor vinden.
Zelf vind ik uggs 10x lomper er uit zien.
Smaken verschillen.
donderdag 1 december 2011 om 19:00
quote:meermaar schreef op 30 november 2011 @ 18:43:
[...]
Zelf heb ik al meerdere paren op marktplaats gescoord, meestal zijn ze nog mooi. De schoenen zijn tooch onverwoestbaar.Daar heb ik inderdaad ook al het een en ander gevonden!! Helaas in deze dure maand nog steeds een beetje boven m'n budget, maar ga het zeker nog even in de gaten houden!
[...]
Zelf heb ik al meerdere paren op marktplaats gescoord, meestal zijn ze nog mooi. De schoenen zijn tooch onverwoestbaar.Daar heb ik inderdaad ook al het een en ander gevonden!! Helaas in deze dure maand nog steeds een beetje boven m'n budget, maar ga het zeker nog even in de gaten houden!
donderdag 1 december 2011 om 19:42
Doc's passen prima bij mn outfits! ( zwarte kleding en bandshirts)
Heb een leuk paar met riempjes, superdingen
Ze zijn wel prijzig maar dat is het dubbel en dwars waard , want ze lopen super en heb er nog geen blaren op gehad! heb nu mn 2e paar laarzen ( standaard hoge 20 eyed ) besteld, i can't wait to have them!
Hoop dat ze die nooit laten verdwijnen uit de collectie
ik draag ze liever in mn vrije tijd, werk op kantoor dus helaas niet zon geslaagd plan.
Ze zijn wel prijzig maar dat is het dubbel en dwars waard , want ze lopen super en heb er nog geen blaren op gehad! heb nu mn 2e paar laarzen ( standaard hoge 20 eyed ) besteld, i can't wait to have them!
ik draag ze liever in mn vrije tijd, werk op kantoor dus helaas niet zon geslaagd plan.
vrijdag 2 december 2011 om 07:24
[quote]zwartrood schreef op 01 december 2011 @ 19:42:
Ik draag ze rustig naar mijn werk, maar dan wel niet te opvallend gecombineerd.
Ze zitten gewoon super.
Ik draag ze rustig naar mijn werk, maar dan wel niet te opvallend gecombineerd.
Ze zitten gewoon super.
zaterdag 3 december 2011 om 03:43
quote:girlxxx schreef op 29 november 2011 @ 17:48:
Ik vind de voorkant nog wel gaan, maar die hak ? totaal niet sierlijk, maar goed, ieder zijn/haar smaak.
Ik draag normaal vooral legerkisten dus iedereen die me normaal kent vindt het supervrouwelijke schoenen als ik ze aan heb, ze passen aan mijn lastige brede voeten en de hak is groot genoeg dat een kluns als ik erop kan lopen (en ik hou van stevige hakken, blokhakken vindt ik geweldig maar die zijn bij dit soort schoenen meestal hoger en dan ben ik er toch te onhandig voor).
Voor degenen die ze wel leuk vinden: ik heb ze via internet uit engeland (ze hadden ze ook bij de wehkamp toen ik ze kocht maar uit Engeland bestellen was goedkoper) en ze heten Dr. Martens Amelia Mary Jane.
Buiten alle uitleg vind ik ze gewoon erg leuk
Ik vind de voorkant nog wel gaan, maar die hak ? totaal niet sierlijk, maar goed, ieder zijn/haar smaak.
Ik draag normaal vooral legerkisten dus iedereen die me normaal kent vindt het supervrouwelijke schoenen als ik ze aan heb, ze passen aan mijn lastige brede voeten en de hak is groot genoeg dat een kluns als ik erop kan lopen (en ik hou van stevige hakken, blokhakken vindt ik geweldig maar die zijn bij dit soort schoenen meestal hoger en dan ben ik er toch te onhandig voor).
Voor degenen die ze wel leuk vinden: ik heb ze via internet uit engeland (ze hadden ze ook bij de wehkamp toen ik ze kocht maar uit Engeland bestellen was goedkoper) en ze heten Dr. Martens Amelia Mary Jane.
Buiten alle uitleg vind ik ze gewoon erg leuk
zaterdag 3 december 2011 om 09:33
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 03 december 2011 @ 03:43:
[...]
Buiten alle uitleg vind ik ze gewoon erg leuk Snap niet dat je mij quote om te vertellen dat ze wel sierlijk staan... ik vind ze gewoon niet sierlijk, gewoon mijn mening.
[...]
Buiten alle uitleg vind ik ze gewoon erg leuk Snap niet dat je mij quote om te vertellen dat ze wel sierlijk staan... ik vind ze gewoon niet sierlijk, gewoon mijn mening.
zondag 4 december 2011 om 15:02
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 29 november 2011 @ 10:13:
[...]
Ik draag mijn dr Martens juist onder bruiloftsoutfits en dergelijke. Ik heb deze:
[afbeelding]
Die zien er ook helemaal anders eruit dan die gewoone Doc Martens,
veel sjieker.De gewoone Doc Martens vind ik voor mezelf geschikt
onder spijkerbroeken.Voor een sollicitatiegespek,bruiloft,etentje,of
als ik bij iemand op visite ga dan kies ik altijd voor sjiek.Vond de prijs
voor mijn Doc Martens ook wel meevallen,120 Euro,dacht dat ze veel
durder waren.Ik heb ze niet alleen maar gekocht omdat ze zo lekker
lopen.Mijn schoenen met hoge hakken lopen ook lekker.Ik kocht mijn
Doc Martens ook omdat ik ze leuk vind.Ben er heel blij mee.
[...]
Ik draag mijn dr Martens juist onder bruiloftsoutfits en dergelijke. Ik heb deze:
[afbeelding]
Die zien er ook helemaal anders eruit dan die gewoone Doc Martens,
veel sjieker.De gewoone Doc Martens vind ik voor mezelf geschikt
onder spijkerbroeken.Voor een sollicitatiegespek,bruiloft,etentje,of
als ik bij iemand op visite ga dan kies ik altijd voor sjiek.Vond de prijs
voor mijn Doc Martens ook wel meevallen,120 Euro,dacht dat ze veel
durder waren.Ik heb ze niet alleen maar gekocht omdat ze zo lekker
lopen.Mijn schoenen met hoge hakken lopen ook lekker.Ik kocht mijn
Doc Martens ook omdat ik ze leuk vind.Ben er heel blij mee.
maandag 12 december 2011 om 18:18
maandag 12 december 2011 om 19:05
dinsdag 13 december 2011 om 10:09
dinsdag 13 december 2011 om 20:16
quote:princessetamtam schreef op 13 december 2011 @ 09:36:
ik heb meteen langere veters gekocht toen ik mijn docs kocht bij sacha, dan maar geen originele veters.
ik wil deze, ga ze ook echt binnenkort kopen:
[afbeelding]
OOOOOH PTT; wat een ongelofelijke mooie en gave laarsjes
(ben helemaal verliefd )
ik heb meteen langere veters gekocht toen ik mijn docs kocht bij sacha, dan maar geen originele veters.
ik wil deze, ga ze ook echt binnenkort kopen:
[afbeelding]
OOOOOH PTT; wat een ongelofelijke mooie en gave laarsjes
(ben helemaal verliefd )