Mode & Beauty alle pijlers

Dr Martens mode

29-11-2011 07:41 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik draag al jaren Dr Martens, omdat ze super lopen en lekker stoer staan.

Nu lees ik steeds vaker dat ze weer meer gedragen gaan worden.

Wat vinden jullie van Dr Martens?

Kunnen ze voor alle gelegenheden gedragen Worden?
Daydream,

In mijn Doc's (met dat wreefbandje hierboven) staat 7. Past mij perfect en ik heb altijd maat 40.
quote:amarna schreef op 01 december 2011 @ 13:06:

Daydream,

In mijn Doc's (met dat wreefbandje hierboven) staat 7. Past mij perfect en ik heb altijd maat 40.

Weet je welke maat ze opsturen wanneer ik op een Nederlandse website maat 41 aanklik? Komt 7.5 veel voor? Ik zie vooral 7 en 8 zeg maar.

En welke sites zijn er naast die hele bekende website voor schoenen en marktplaats?
quote:19juni schreef op 30 november 2011 @ 10:33:

[...]

Klinkt als een leuke outfit meermaar!!

Ik kwam zelf net deze tegen:

http://www.depopshop.nl/p ... 4058-91D1-6671B618D94B%7D

(ik weet niet hoe ik plaatjes moet plakken), ik vind ze wel heel leuk. Misschien niet echt geschikt voor hele nette gelegenheden (onder een mooi broekpak lijkt het me niet zo mooi), maar met een mooie jeans en een nette top ziet het er best netjes uit.

En de pumps met bandje vind ik ook heel mooi!

Zelf heb ik slippers van doc. en mooi zijn die niet (heb ze gekregen van iemand die ze niet past) maar dat komt ook vooral door de kleur. Maar ze lopen heerlijk, dat wel!!

bedankt voor je compliment.

Voor een bruiloft zal ik ze niet aantrekken, daar vind ik ze te grof voor. Gewoon naar een feestje, uit eten of iets dergelijks vind ik prima kunnen terwijl sommigen ze daar te lomp voor vinden.

Zelf vind ik uggs 10x lomper er uit zien.

Smaken verschillen.
quote:meermaar schreef op 30 november 2011 @ 18:43:

[...]

Zelf heb ik al meerdere paren op marktplaats gescoord, meestal zijn ze nog mooi. De schoenen zijn tooch onverwoestbaar.Daar heb ik inderdaad ook al het een en ander gevonden!! Helaas in deze dure maand nog steeds een beetje boven m'n budget, maar ga het zeker nog even in de gaten houden!
Iemand bekend met Waterlooplein in Amsterdam? Veel keus?
Doc's passen prima bij mn outfits! ( zwarte kleding en bandshirts)

Heb een leuk paar met riempjes, superdingen

Ze zijn wel prijzig maar dat is het dubbel en dwars waard , want ze lopen super en heb er nog geen blaren op gehad! heb nu mn 2e paar laarzen ( standaard hoge 20 eyed ) besteld, i can't wait to have them!

Hoop dat ze die nooit laten verdwijnen uit de collectie

ik draag ze liever in mn vrije tijd, werk op kantoor dus helaas niet zon geslaagd plan.
[quote]zwartrood schreef op 01 december 2011 @ 19:42:

Doc's passen prima bij mn outfits! ( zwarte kleding en bandshirts)

Heb een leuk paar met riempjes, superdingen

Ze zijn wel prijzig maar dat is het dubbel en dwars waard , want ze lopen super en heb er nog geen blaren op gehad! heb nu mn 2e paar laarzen ( standaard hoge 20 eyed ) besteld, i can't wait to have them!

Hoop dat ze die nooit laten verdwijnen uit de collectie

Ik draag ze rustig naar mijn werk, maar dan wel niet te opvallend gecombineerd.

Ze zitten gewoon super.
ik bestel mijn doc's meestal bij mijnschoenmaat.

regelmatig hebben ze vaste klantenacties en dan zijn ze nog voordeliger!

Laatst 2 paar voor ¤100,-

Niet verkeerd!
Iemand een ander adres?
Ik vind ze erg stoer.Heb de classic ones uit de jaren '60.Onder

een casual rokje staan ze wel leuk.Zou ze nooit onder een sjieke

pantalon of jurk dragen ,verder wel gewoon onder spijkerbroeken.
quote:girlxxx schreef op 29 november 2011 @ 17:48:

Ik vind de voorkant nog wel gaan, maar die hak ? totaal niet sierlijk, maar goed, ieder zijn/haar smaak.

Ik draag normaal vooral legerkisten dus iedereen die me normaal kent vindt het supervrouwelijke schoenen als ik ze aan heb, ze passen aan mijn lastige brede voeten en de hak is groot genoeg dat een kluns als ik erop kan lopen (en ik hou van stevige hakken, blokhakken vindt ik geweldig maar die zijn bij dit soort schoenen meestal hoger en dan ben ik er toch te onhandig voor).

Voor degenen die ze wel leuk vinden: ik heb ze via internet uit engeland (ze hadden ze ook bij de wehkamp toen ik ze kocht maar uit Engeland bestellen was goedkoper) en ze heten Dr. Martens Amelia Mary Jane.

Buiten alle uitleg vind ik ze gewoon erg leuk
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 03 december 2011 @ 03:43:

[...]

Ik draag normaal vooral legerkisten dus iedereen die me normaal kent vindt het supervrouwelijke schoenen als ik ze aan heb, ze passen aan mijn lastige brede voeten en de hak is groot genoeg dat een kluns als ik erop kan lopen (en ik hou van stevige hakken, blokhakken vindt ik geweldig maar die zijn bij dit soort schoenen meestal hoger en dan ben ik er toch te onhandig voor).

Voor degenen die ze wel leuk vinden: ik heb ze via internet uit engeland (ze hadden ze ook bij de wehkamp toen ik ze kocht maar uit Engeland bestellen was goedkoper) en ze heten Dr. Martens Amelia Mary Jane.

Buiten alle uitleg vind ik ze gewoon erg leuk Snap niet dat je mij quote om te vertellen dat ze wel sierlijk staan... ik vind ze gewoon niet sierlijk, gewoon mijn mening.
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 29 november 2011 @ 10:13:

[...]

Ik draag mijn dr Martens juist onder bruiloftsoutfits en dergelijke. Ik heb deze:

[afbeelding]

Die zien er ook helemaal anders eruit dan die gewoone Doc Martens,

veel sjieker.De gewoone Doc Martens vind ik voor mezelf geschikt

onder spijkerbroeken.Voor een sollicitatiegespek,bruiloft,etentje,of

als ik bij iemand op visite ga dan kies ik altijd voor sjiek.Vond de prijs

voor mijn Doc Martens ook wel meevallen,120 Euro,dacht dat ze veel

durder waren.Ik heb ze niet alleen maar gekocht omdat ze zo lekker

lopen.Mijn schoenen met hoge hakken lopen ook lekker.Ik kocht mijn

Doc Martens ook omdat ik ze leuk vind.Ben er heel blij mee.
sale bij shoehoo!
Dr Martens! <3 heb de mijne (laarzen) nu al 8 jaar, ze zien er nog zo goed als nieuw uit desondanks dat ik er de eerste 7 jaar continu mee rondliep En ze zitten erorm goed, dat kan ik van mijn "vrouwelijkere" schoenen toch niet zeggen na een dag lopen.
HELLUP AUB!

ik heb mn 20eye boot alleen mn kuiten zijn net te breed om helemaal dicht te krijgen ( 3 gaatjes gaan nie dicht en de veter gaat ook te kort om ze dan nog erdoor te krijgen) is het een idee om langere veters te kopen zodat ze alsnog aansluiten? of gewoon afvallen?
gewoon lange veters kopen.
Ik heb ook wel eens gehoord dat mensen 2 veters aan elkaar knopen om dit probleem op te lossen.

Ik denk dat er geen langere veters te krijgen zijn.

Zelf heb ik een paar zonder rits, gelukkig kan ik net mijn veter door de oogjes laten zitten om ze uit te doen.
langere veters? hoop dat ze er zijn haha,moet je die apart online bestellen?
ik heb meteen langere veters gekocht toen ik mijn docs kocht bij sacha, dan maar geen originele veters.

ik wil deze, ga ze ook echt binnenkort kopen:

en die veters haal je gewoon bij de schoenenwinkel of sportzaak? ik weet waar ik gewone kan halen maar die xxl lange niet
ah zo, die bedoel je, dat weet ik zo gauw niet idd, ik denk het ja, bij de sportzaal of bij de schoenmaker, de onze verkoopt wel 6 maten veters, volgens mij ook voor heel hoge schoenen.

( ik heb een dr martens met 8 gaatjes, dat scheelt natuurlijk )
ooh oke zal eens kijken, heb zelf de 20eye boot, mooie laarzen maar daar kom ik zelfsnog veter te kort
iemand anders die misschien een site/winkel weet ervoor?
quote:princessetamtam schreef op 13 december 2011 @ 09:36:

ik heb meteen langere veters gekocht toen ik mijn docs kocht bij sacha, dan maar geen originele veters.

ik wil deze, ga ze ook echt binnenkort kopen:

[afbeelding]

OOOOOH PTT; wat een ongelofelijke mooie en gave laarsjes

(ben helemaal verliefd )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven