Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Bedankt, Boebele. Ik ben blij dat jullie zo'n fijn gesprek hebben gehad. Klinkt heel erg goed en fijn en alsof het jullie dichterbij elkaar heeft gebracht. Houd zijn woorden in je achterhoofd als je je weer onzeker voelt. En geniet van jullie weekendje weg.

Ik heb wel contact gehad met date. Hij klinkt verdrietig en niet heel erg vastbesloten (voor zover dat je kunt inschatten via de sms), maar we hebben een belafspraak staan. Vind het heel spannend want ik wil voor het eerst het achterste van mijn tong laten zien (ook ik ben geen communicatiewonder, althans niet wanneer het over mijn gevoelens gaat. Ook wij deden dat van huis uit niet.).
quote:boebele schreef op 29 november 2011 @ 12:20:

Dater, bedankt voor je reactie. Communicatie is inderdaad belangrijk en o zo lastig, heb dat van huis uit totaal niet meegekregen. Heb ook nog een beetje de illusie dat een relatie vanzelf moet gaan, dat praten niet nodig is als het goed zit. Daarom schiet ik bij iedere tegenslag ook meteen in de stress.

Overigens gaan we volgende week al een paar dagen samen weg, komt nu wel heel dichtbij...

Super dat jullie gepraat hebben...! En nu lekker gaan genieten en blijf praten... Gewoon eens geen tv aan, lekker wijntje inschenken en kletsen over alles en nog eens wat... krijg je hele leuke avonden van...

En heeeel veeel plezier samen....
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee en ga nu ook mijn verhaal maar eens vertellen want weet niet zo goed wat ik er mee aan moet.

Een kennis van me vertelde dat ze een hele leuke collega had, die vrijgezel is en echt wat voor mij is. Ik heb hem toen toegevoegd op FB en sindsdien heel leuk contact. We hebben elkaar daarna een keer ontmoet met uitgaan en klikte van mijn kant meteen en hebben de hele avond staat kletsen.

Sindsdien heb ik een aantal keer voorgesteld om iets af te spreken maar dat ontwijkte hij een beetje en zei later zelfs dat ik niet zo moest pushen.. Daarna heb ik hem een tijdje met rust gelaten en begon hij zelf weer met smsen. Dit duurt nu al 4 maanden. Laatst was hij jarig en heb ik hem een kaart gestuurd om hem te feliciteren. Enige reactie was bedankt voor je kaart. Ik heb hem verteld dat zijn reactie mij tegenviel en hem nu echt wel een keer wil zien en er anders wil stoppen met smsen.

Hij vertelde dat we dat wel kunnen doen. Ik heb gevraagd wanneer, en hij heeft aangegeven dat hij het druk heeft de komende weken, en dat we daarna alweer tegen de kerst aan zitten. Ik weet niet of ik daar wel op wil wachten, heeft lang genoeg geduurt allemaal.

Hij is volgens mij erg onzeker en bang om af te spreken, hij heeft verteld dat hij zijn ex best mist en vaak niet lekker in zijn vel zit. Maar hij heeft aangegeven dat ik zeker niet kansloos ben..

En ik vind hem zeker interessant!

Wat moet ik nu doen? doorgaan met smsen? wachten tot hij initiatief neemt voor een afspraak of moet ik het afkappen en zeggen dat ik geen interesse meer heb?

x kirsten
Ik zou hem laten voor wat hij is.

Hij zit niet lekker in zijn vel, en is nog met zijn ex bezig.

Dat is naar jou heel duidelijk toch?

Waarom zou je nog sms'en dan?
Ik heb al een aantal keer aangegeven dat ik er mee wil stoppen maar dan stuurt hij toch weer iets wat mij aantrekt. Misschien valse hoop! Hij is gewoon zo onduidelijk.. misschien maakt dat het spannend en vind het jammer om er na 4 maanden zomaar mee te stoppen. Maar inderdaad misschien wel beter hem te laten..
Wat is er onduidelijk aan het feit dat er geen afspraak komt?
Ik denk dat ik me inbeeld dat hij onduidelijk is! haha.. Hij lijkt me zo leuk! maar jullie hebben gelijk, blijkbaar geen interesse!

Wilde ook gewoon even me verhaal kwijt denk ik! bedankt voor jullie reacties
Hoi,

Even een vraag ik ben wel benieuwd naar jullie reacties. Als jullie een date hebben gehad, die wel gezellig was, sturen jullie diegene dan na de date meteen een sms of bellen jullie meteen, of wachten jullie even af en laten jullie het initiatief bij de jongen in kwestie?
Ik kom ook maar weer eens posten. Met mijn 'leuke' date heb ik de laatste paar dagen alleen contact gehad via sms. Hij had steeds geen tijd om af te spreken; zei, dat hij wel wilde. Vandaag had ik hem weer een sms'je gestuurd, en gevraagd of we elkaar weer gingen zien deze week. Blijkbaar ging ik te hard, en ik kreeg een sms'je terug met de vraag of ik verliefd was geworden op hem. Om hierop via sms te reageren vond ik niet prettig, dus heb hem gebeld; aangegeven, dat ik dat soort dingen niet via de foon of sms wil bespreken, maar dat ik graag even met hem wilde praten; ik wil graag weten, hoe hij ons contact ziet.... Nu ben ik bang, dat ik te pusherig ben overgekomen, en dat hij het contact helemaal gaat vermijden, ook al zei hij, dat hij deze week wel ergens tijd zou hebben voor een afspraak. Geen idee, hoe ik het verder aan moet pakken, of dat er nog iets te redden is.

Hij zei wel, dat hij géén relatie wil. Nou ja! We hadden het leuk en gezellig samen (dacht ik); en ja, wel vanaf date een seks gehad (niet goed misschien). Maar om alleen op afroep beschikbaar te zijn als het hem uitkomt, voelt ook niet goed, vandaar dat ik zei, dat ik graag met hem wilde praten, de 'spelregels' doornemen, om te kijken of ik dan wel of geen contact meer met hem zal willen. Ik denk echter, dat ik het verbruid heb bij hem
He nelleke, welke date was dit nou? (Sorry ben het even kwijt). Je hebt gehandeld waar jij je fijn bij voelt en wat jij normaal vindt. Als hij daar niet mee om kan gaan is dit misschien gewoon niet de goede. En als hij duidelijk zegt geen relatie te willen, dan zegt ie, nouja dat ie geen relatie wil dus! Ik weet niet of verbruid dan het goede woord is. Als ie niet wil had je hoog en laag kunnen springen maar dat maakt dan niks uit. Zo simpel is het dan ook weer.

Schorpioentje: als ik het echt heel leuk vond dan sms ik gewoon. Waarom allemaal ingewikkelde spelletjes spelen? (En dat zeg ik, haha)
Ai nelleke... ik denk niet dat je het verbruid hebt bij hem, maar dat jullie gewoon niet hetzelfde willen. Het klinkt alsof hij jou meer wil zien als een gezellig SV´tje dat hij af en toe kan bellen. Geen tijd om af te spreken, vragen of je verliefd bent, zeggen dat hij geen relatie wil...

@schorpioentje Dat hangt er een beetje vanaf hoe leuk de date was. Als ik hem leuk vond, maar twijfel over wat hij vond, dan probeer ik niet meteen te sms'en, maar tenminste even te wachten tot de volgende dag ofzo. Dat je altijd op hem moet wachten vind ik onzin.
VLA en Rasa, dat klopt. Maar omdat ik zelf ook nog beter niet aan een nieuwe relatie kan beginnen; zit niet zo heel lekker in mijn vel, vind ik het niet erg als hij een sv zou zijn, maar dan niet alleen als het hém uitkomt. Daarbij zei hij ook steeds als ik bij hem wegging, dat ik me 'moest gedragen'; dacht dat hij bedoelde, dat ik niet met anderen moest afspreken (weet ik eigenlijk niet...). Als het alleen vriendschap+ zou kunnen zijn; zou voor mij voorlopig prima zijn, maar ik denk, dat dat dan ook bespreekbaar moet zijn, evt. kijken of we er hetzelfde in kunnen staan. Niet alleen als het hem uitkomt....

Denk, dat hij sowieso geen 'relatiemateriaal' is; dat we daarvoor veel te verschillend zijn...

Echter ik zou dus graag naar hem toe gaan, en dit bespreekbaar maken....maar ben dus bang, dat hij me te pusherig/claimerig vindt, en misschien wel iets heel anders denkt, dan ik bedoel.
Hoihoi! Meld me hier ook even. Heb in het verleden wel wat gedate via internet. Heb er ooit nog een relatie aan overgehouden van 6 maanden. En sinds juli date ik met een man, best actief. Maar daar heb ik vorige week een punt achter gezet, omdat het voor mij te lang in de aanklooi-fase bleef hangen en ik meer wilde, omdat ik tot over mijn oren verliefd was (ben). En hij kon me niet zeggen of het ooit echt iets ging worden.

Maar heb ook wel wat dates gehad die op helemaal niks uitliepen.

Heb er nu weer ff helemaal genoeg van. Maar wie weet in de toekomst weer!
al 8 jaar toppie! duurde wel 3 dates voor ik t zeker wist! suc6
quote:kirsten1986 schreef op 29 november 2011 @ 17:33:

Ik denk dat ik me inbeeld dat hij onduidelijk is! haha.. Hij lijkt me zo leuk! maar jullie hebben gelijk, blijkbaar geen interesse!

Wilde ook gewoon even me verhaal kwijt denk ik! bedankt voor jullie reacties

Ik vind niet zo dat je je dat inbeeldt.

Hij is met zijn ex bezig en zit niet lekker in zijn vel, maar hij wijst jou met deze woorden niet af. Hij kan ook zeggen: "sorry, ik vind je heel leuk, maar het gaat tussen ons niks worden". Dát is duidelijkheid, dit niet. Als je iemand heel leuk vindt, probeer je tussen de regels tussen te lezen en probeer je het juist positief te zien, en hierin zie jij dat je (nog) een kans maakt. En zeker als je nog af en toe iets van hem hoort.

Je wordt er toch gek van??? Al die %%$#kerels die maar niet weten wat ze willen, geen relatie willen, niets laten horen, je als SV'tje willen....wees gewoon duidelijk: "ik wil geen relatie met je, ik merk dat jij dat wel wilt met mij, dus basta". Of: "ik wil alleen een sex-relatie". Dan kan jij zeggen ja of nee. Als je bij de bakker staat vraag je toch ook wat je wilt? Als je zegt: "Tja..ik wil eigenlijk een half bruin maar ik weet het niet zo goed want ik vind wit ook wel lekker..maar ja. Ik weet niet..misschien zijn die krentenbollen ook wel OK. En ik zit eigenlijk toch nog steeds te denken aan dat half bruin bij die andere bakker, dat was zoo lekker! En ik weet niet of het bruine brood hier ook zo lekker is" dan is de bakker er snel klaar mee. Wegwezen! Wees gewoon duidelijk!!!

En als iemand dat niet is? Vragen. Dan maar pusherig. Dat ben je dan immers niet voor niets, dat komt voor uit iemand's (tegenstrijdige) gedrag.
Mooi relaas, marsepeintje. Ik durf nooit meer naar de bakker ;)
quote:Als je bij de bakker staat vraag je toch ook wat je wilt? Als je zegt: "Tja..ik wil eigenlijk een half bruin maar ik weet het niet zo goed want ik vind wit ook wel lekker..maar ja. Ik weet niet..misschien zijn die krentenbollen ook wel OK. En ik zit eigenlijk toch nog steeds te denken aan dat half bruin bij die andere bakker, dat was zoo lekker! En ik weet niet of het bruine brood hier ook zo lekker is" dan is de bakker er snel klaar mee. Wegwezen! Wees gewoon duidelijk!!!Haha.. Ik zie het al helemaal voor me
quote:Rasa schreef op 28 november 2011 @ 20:46:

@bowie Hoe vaak heb je hem nu gezien en hoe lang ken je hem nu? Brandt het vlammetje nog?

Een week gemaild,daarna 3 keer afgesproken in de afgelopen vier weken,nu 2 weken niet gezien.

Hij starte dus snel,met veel mooie woorden (waar ik dan inwendig om lach) maar geen seks.

Feit is dat ik best snel achterdochtig ben,dat verhaal over die providerstoring (2 dagen,dat stond dan echt wel in het nieuws!) in combi met het weinige contact,doet dan de das om.

Ik denk dat ik meer denk aan hem dan hij aan mij,ook al zei hij vorige week dat hij de hele dag aan mij denkt.

Pffffff,dan had hij dat toch laten merken in daden.
@bowie Hmm, dat klinkt inderdaad weinig enthousiast... Jammer hoor! En nu? Kijk je het aan of hij nog over de brug komt? Of ga je hem vertellen dat het zo niks wordt?

Help, ik heb een date! Voor het eerst weer na bijna een jaar ofzo. Met Sporty E. Zaterdag gaan we wat drinken samen. Brrr...
Rasa, gezellig toch???? Veel plezier alvast.
@ Rasa: LEUK!!!!
@Rasa

Harstikke leuk joh.. Veel plezier.

Rasa: veel plezier! Wat gaan jullie doen?

Oh wat wordt er enorm veel geschreven...even een dagje niet meegelezen en dat geeft een hoop leeswerk!

Hier gaat het nog steeds goed. Vorige week had ik een beetje een dipje, ook wat mijn eigen gevoel betreft (voelde het even niet meer zo). maar dat is weer over, gister belde hij en daarna zat ik weer met kriebeltjes op de bank We gaan volgende week misschien een weekendje weg, hij had alleen zijn broertje toegezegd te komen helpen klussen in zijn nieuwe huis...maar dat gaat misschien niet door (omdat t huis nog niet is opgeleverd). Hope so!!! Heb zo'n zin om even met hem weg te zijn van alles.

We hebben inmiddels de 3 maanden gepasseerd

Zie hem vanavond weer....zucht
Heel veel plezier Rasa!!!!!!!!
Hihi en blijkbaar heeft N. t ook door, hij is me te pas en onpas aan t sms'en vanmorgen terwijl ie aan t werk is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven