Full House deel 4

28-06-2011 15:57 2550 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'1145157410 gr.

63,5 cmUmini

2-3-'1129805450 gr

60 cm7690 gr

68,5 cm8580

73,5

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2

Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
Gaaf Viool! Hou je de rest rustig en dan is het best ruimtelijk en overzichtelijk.

Ik zal op Hyves tzt een foto van onze Curaçaose tegels doen uit de Keulen in ons vorige huis. Ook gaaf. Wel moeilijk schoon te houden omdat ze ongelakt en ongebakken ofzo waren. Bijhouden met lijnzaad olie. Wat een karwei .
Ziet er mooi uit viool.

Even snel tussendoor: ik ben nu aan het opruimen, en ben een paar donkerblauwe leren slofjes tegen gekomen, van de prenatal. Zien er nog netjes uit, maat 6-12 maanden of 12-18 maanden. Bengel interesse misschien?

En ik kwam een paar slofjes tegen, mr 62-68 van de hema. Lichtroze, met een bloemetje erop. Misschien nog iets voor Umini?
viool die tegels klinken heel gaaf!

Heb je ondanks dat je man er niet is een beetje een leuke dag gehad? lijkt me ook saai het hele weekend alleen met de kinderen!

tieger lekker aan het opruimen!

Vanavond afscheidsetentje van mijn zusje gehad ze gaat morgen voor 3 mnd naar curacau snif ik vind het dus helemaal niet leuk. Ze heeft voor de kinderen nog allemaal sintkadootjes achter gelaten en zelfs nog een verjaardagskadootje voor dochter echt zo lief! Ik ga haar morgen naar schiphol brengen we moeten 6,30 de trein hebben! Dat word vast huilen daar hopelijk is Joris er niet

Gisteren gewerkt was leuk maar intensief. Man was met de kinderen naar sint op het werk. Vandaag wilden ze zwemmen, kwam daar ook de sint. Ik was vroeger altijd bang voor die man maar tegenwoordig zien ze die vent overal ze zijn echt niet bang voor hem zelfs j niet.

Morgen na schiphol ook door naar mijn werk, eind vand e dag nog ergens anders heen voor een bijeenkomst over de komende reorganisatie. Er moet 24 FTE uit pffff ik denk niet dat ik erbij zit maar zou wel kunnen. En dan? Vind nu maar eens een baan in de zorg met al die bezuinigingen.

Goed tijd om de rekeningen te betalen.
Rw bah wat een naar vooruit zucht dat er iemand uit moet. Ik snap je zorg om werk. Maar ik denk ook dat de vaktherapie wel blijft.

Qua economie geen opbeurpraatjes. We mogen blij zijn met mans drukke werk nu maar zijn zaak en mijn praktijk zo zo. M'n klanten hebben veelal problemen met betalen.

Ben blij met m'n tegels. Stukje roots en ook een buitenkans. Als man deze periode bijkomt van drukke werk, gaat hij misschien de vloer leggen. Dan kan bijvoorbeeld ons bed tijdelijk daar en hebben de jongens een eigen kamer ( kunnen er vriendjes logeren en zo.. )

Sytycd gezien ????

Mooie finale zeg!

Het weekend was gezellig. Ik merk dat ik me super vermaak met m'n kinderen om me heen maar dat ik ook voornemen heb weer wat samen te doen met man. Heb erg veel zin in onze dansdag. Die is al heel vaak niet doorgegaan maar we nemen een extra les erbij. Dan gaan we samen weer dansen, mmmmm, super vind ik dat.

Ik wil ook heel graag een keer naar zo'n dansavond met een jurk en een omslagdoek om en bloem in het haar en dan lekker schitteren.

Moeten we alleen wat minder klunzen en slappe lach krijgen tussendoor. Maar die fase hoort erbij hè. Faaaase. Ook bij dansen.

En soms heb je het ineens, mooie draai, paar passen die echt kloppen met het geheel en dat je het gevoel hebt dat je echt danst en niet " oefent"

Daarvoor doe ik het ! Daar krijg ik energie voor 10 van !

En nu slapen

Foei ! Ik slaap steeds laat

Rw sterkte met dag zeggen op Schiphol, en je zus zal super tijd hebben, wauw, heerlijk. Een vriend van mij zit daar regelmatig.

Oh jee ik heb nog een verhaal. Kort op Hyves
Later. Dit nog even, zoooooo leuk.

Steeds als ootje los staat kijkt ze heel trots en verbaasd en houd ze haar handjes echt duidelijk omhoog en kijkt je aan met grote lach en heel zelfbewust ! Geweldig !!!!
Hallo allemaal, ben er weer. Gisteravond terug gekomen, 4 dgn aan de kust. Was lekker. Vrijdag knapten lmeisje en ik gelukkig wat op. Zaterdag vervolgens kreeg ik blaasontsteking, nou ja, beetje pech. Maar toch lekker even met z'n vijven eruit. Ook fijn even geen tv, internet, krant.

Amalia alsnog gefeliciteerd en wat klinjt je feestje leuk. Zo is ook mijn ideale verjaardag, lekker met vriendinnen, wijntjes en hapjes erbij, mmmm.

Viool, jaaa, portugese tegels, leuk! Komt man al bijna teeug? Wat ik nog zeggen wilde: leuk dat mviool zo'n klik had met de theaterhavo. En het een sluit het ander niet uit, hij kan na havo in 2 jaartjes atheneum doen als hij toch de wetenschappelijke kant op wil. Klinkt super hoor, een school waar je kind zich gelijk op zijn gemak voelt en zin in heeft.

Tieger rondje medisch dus, alweer. Hopelijk heeft het goed resultaat. Al snel aan de beurt? Jouw jongste is ook al zo'n snelle slimmerd zo te lezen, leuk hoor.

Gezellig is dat he, dat dreumessengeklets. Ik geniet er zo van. Ondanks het af en toe zeer drakerige diva gedrag is lmeisje zo lief, grappig en leuk. Boze buien duren trouwens meestal maar heel eventjes bij haar. Maar oei oei oei, ze kan tekeer gaan af en toe. Heel herkenbaar voor jullie allen geloof ik

Rikst hoe was je weekendje weg? Gefeliciteerd met je moeder trouwens. Mijlpaal zeg, 60.

Rw wanneer begint jouw dochter nou met school, nu al of pas na de kerstvakantie? Mag ze al wennen? Heb je het vele werken overleefd? Of is dat juist deze week, ben het ff kwijt.

Zwaai naar uma, te druk om hier te zijn denk ik. Maar misschien dat je af en toe wel eventjes leest? Hoop alles goed met jou, uman en de meisjes.
Amalia, nog niet helemaal WF moe hoor, maar blijkbaar gooit de compu je eruit als je te lang geen zet doet. Ik keek en toen was ik automatisch op resign gegaan zag ik. Maar even geen WF is ook wel rustgevend, ha ha.
Leuk Sardegna zo uitgewaaid... Mmmm... Klinkt zalig !!!

Man is nog niet terug, het loopt uit dus hij is nog zeker drie dagen bezig.

Het is toch wel extra intensief, twee weken echt alleen alles draaien en ook niet even er uit. Kan niet precies zeggen wat, want ik doe eigenlijk normaal ook alles, maar dat je niet even op elkaar kunt focussen ( toch bepaalde sfeer is dat dan, als je samen bent )

Leuk hè dreumesjes

Moet vooral zo lachen om dat beetje eigenwijze, damesachtige gedrag. En dat gegil. Als iemand iets krijgt en zij niet ha ha.

Verder is ze vreselijk lief naar mensen, altijd begroeten, zwaaien, lachen , echt zo'n vrolijk meisje.

Mviool laatst mam nu ik groter aan het worden ben en elke dag school, school, leren, vind ik het leven best saai en heb ik smorgens niet altijd meer zin om op te staan zoals vroeger toen ik me elke dag op spelen verheugde maar dan denk ik aan jullie die van mij houden en aan m'n zusje vooral die zo grappig is en dan heb ik er weer helemaal zin in !! Lief toch !!

En dat merk je wel dat je kinderen steeds meer verantwoordelijkheden krijgen en keuzes moeten maken. Zij natuurlijk ook. Maar super als je ze ziet genieten, lachen, tutten met een kleinere zus.

De sfeer is thuis altijd zo gezellig zonder dat dat er dik op moet liggen, ieder is best ook bezig met z'n eigen ding maar het is echt knus met z'n allen.

Nou hier dan : hartje, hartje, zucht, droom plaatjes
Aah lief mviiool

Sar na 72 uur stopt WF idd. Maar ik ga even een pauze inlassen. Nodig je binnenkort weer uit. Jou ook viool!
Ja, het leven wordt eind basisschool echt anders he, huiswerk, toetsen enzo. Lief zeg, dat hij zo familie-ig is, en z'n kleine zusje

Amalia gelijk heb je, WF pauze, ik doe mee Deed toch al niet zoveel spelletjes.

Viool ben jij een lampenkap aan het haken? Ik heb ook creatief livht gezien, ik maak een jurkje voor lmeisje. Heel leuk om te doen eigenlijk, schiet alleen niet echt op, zo een half uurtjeper avond. Lekker rustgevend hoor, even voor het slapen gaan.
Rustgevender dan wf spelen igg

RW wat balen zoveel ontslagen op je werk. Weet je al zeker dat jij buiten schot blijft?
O bah, helemaal niet leuk, RS, al die ontslagen.

Weet je al meer??

Jaaaaaa, was gaaf, hè, Viool, de finale van sytycd!! Ik vond Nina ook echt de beste. En Anthony. Raar dat die zo snel afviel.

Wat schattig, zeg, van mviool. Klinkt heerlijk knus en gezellig!

Sardegna, fijn dat het weekend leuk was!

En een jurkje aan het maken voor Lmeisje. Knap!

Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Amalia, hoe bevalt het werken tot nu toe?

Ga je als dit klaar is nog weer verder solliciteren??

En Tieger, hoe gaat het bij jou? Komen er nog wat leuke vacatures voorbij?

Uuuuuummmmaaaaaaaa?????!!!

Weekendje weg was leuk. Ook lekker bij de kust!

De laarsjes zijn trouwens nu goed. Beetje oprekken en ze zitten nu perfect!
Goed van die laarsjes rikst. Van aatje ook opgerekt en ze heeft geen pijn meer op haar wreef
Sardegna ik speelde 11 spelletjes WF! Had geen zi'n meer om dan mooie combi's te bedenken dus was er klaar mee om zoveel tegelijk te doen. Zit nu in m'n boek, Koorts. Maar al bijna uit na 2 dagen, jammer . Verwaarloos de kinderen en hup lezen. Erg hè?

Werken is wel leuk maat ben er met kerst ook wel klaar mee. Zeker een psz. Ik weet nog niet wat ik doe. Zie het in januari wel.
11????? Stressssss! WF stress

Ik had er drie en kreeg dan al " ting ting" u heeft nog zoveel uur.

Leuk Sardegna! Wat voor jurk en stof ?

Ik haak nu een sjaal met hele leuke wol. Het heet Katja en is een soort platte wol met glitters erin.

Donkerblauw. Erg mooi.

Verder maak ik dus die lampenkap die al twee keer uitgehaald is ( mislukt ) en een loungekussen.

Schoenen. Ik ging vandaag naar de schoenenzaak voor schoenen voor Ootje. Maat17. Hadden ze geen schoenen. Nou lekker.

Fijn. Rikst dat de laarzen R passen.

Vrijdag naar het ZH. Brrr. Gewoon gesprekken maar tuurlijk er tegen opzien.

Verder hoop ik dat vioolman thuis komt.

Ootje wakker.

Oh ga dit weekend naar Ikea ben zo geïrriteerd nu. Ik moet er echt bij liggen steeds alleen hoop ik dat beneden de tegels gauw liggen want een ledikant past niet, de wieg paste met tussen bed en kast !
Sardegna ik heb een heel mooi shirt besteld van wol zijde en een omslagdoek van wol. Volgens mij staat dat echt leuk bij me, met laarzen en los haar, op een spijkerbroek lekker winters

Ik houd in de winter wel van een mooie simpele basis en stof. Goed hè ! Verwen moment !

Ben jij nog blij met je wollen hemdje ?

Ik ben erg blij met de twee rompers met sterren en ook die paarse past nog van tijd terug. Handig hoor zo'n uk !! Elke dag slaapzakje van Lmeisje.
Maat 17??? Ukkie

Zkh niet leuk

Mooi die sjieke basics, I it!!
Jaaaaa, jeeeetje! Maat 17! Wat lief ieniemini die voetjes van Ootje!

Getver, spannend allemaal, Viool, vrijdag naar het ziekenhuis.
Viool, wollen hemdje check, ik draag m nu Leuk om te horen dat de wolletjes van lmeisje zo goed hergebruikt worden. Zij draagt de grotere maat ook iedere nacht. En als het erg koud is een dunne wollen legging onder haar pyamabroek. Of onder haar spijkerbroekje als we gaan wandelen. Heerlijk dat ik de wol ontdekt heb!

Jurkje voor lmeisje van donkerblauw katoenen breigaren, naald 2,5, fijntjes dus maar gaat daardokr ook langzaam. Haken kan ik niet, vroeger nooit geleerd.

Haai rikst! Fijn dat delaarsjes goed zijn nu. En ook lekker aan de kust, uitgewaaid? Lmeisje en de jongens hebben echt genoten op het strand, lmeisje liep goed mee op haar kaplaarsjes (waggel waggel)

Amalia van 11 spelletjes zou ik ook stress ktijgen, haha. Psz lijkt me lastig trouwens, een hele groep van die kleintjes. Misschien in de toekomst toch weer echt voor de klas?
Viool gaat man mee naar z'huis? Of anders een goeie vriendin als man nog niet terug is? Niet alleen gaan hoor. Sterkte alvast.
Man gaat mee. Over de wol, super dat dat bevalt.

Oh ik kijk uit naar m'n wollen setje.

En ik ga m'n best doen om deze week rustig te zijn en niet ban slag te raken van zh of whatever, deze week moet ik cool zijn en december is druk, druk, druk dus heb niks aan panisch gedoe. Heb je er überhaupt wat aan.

Nou ik ben wel even van slag: is m'n aangrenzende buur winkel overvallen, zo'n lieve vrouw die werkt tot over haar pensioen , ze vind het zo leuk, ze vangt een jongen op, door hem dingen te laten doen in de zaak.

Enfin ik kom in de straat politie.. Dviool zegt ; ik moet mee. Hij was dus getuige van de vlucht. De andere jongen was bedreigd. M'n kinderen halen daar altijd snoep. En die vrouw is zo lief bah wat haat ik dit. Dviool is nu op buro, daar kunnen ze veel aan hebben. Pf nou zeg.

17,5 ja mini voetjes ! Ach ja we hebben hier ook maat 40 en 43 die zijn mij voorbij. Ik ben nu kleine moedertje.
Sardegna ik doe wollen broekje vaak ook als legging aan. Dus met shirt erop of overgooier.

Ik merk dat ik vaak de rokjes weglaat, komt denk pas als ze staat. Vind een simpele legging prima
Jee, wat erg, Viool, van dat mevrouwtje en haar winkel. Bah, lekker makkelijk slachtoffer natuurlijk...echt sneu.

En ook voor dviool! Dat ie dat meegekregen heeft!

Lijkt me raaaaaar trouwens, als je kinderen je voorbij groeien!

Fijn, dat man mee gaat naar het ziekenhuis. Knap, dat je rustig probeert te blijven, maar kan me heel goed voorstellen, dat je bang en onrustig bent, hoor. En dat is ook ok.
Dviool terug van het buro. Politieverhoor..

Maar goed het is in orde nu, de daders zijn gepakt. Heb net een kadootjes langsgebracht bij de mevrouw van het zaakje. Arm mens !
Waar ik trouwens gek van wordt, ouders die mijn kinderen energie drank geven. Ze kopen die zooi so wie so onderling terwijl ik toch uitleg waarom ik het niet kooP voor ze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven