Welke voetenzak?

30-11-2011 16:18 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor onze maxi cosi wandelwagen ben ik op zoek naar een goede voetenzak. Maxi Cosi heeft zelf een eigen aanbod, maar die vormgeving (met die twee 'benen' erin, vanwege het stuurtje in de wandelwagen) vind ik niet handig.

Het stuurtje hebben we eruit gehaald, dus we zijn niet persé gebonden aan zo'n 'benenzak'.

Ik heb laatst een universele zak van Prenatal gekocht, maar onze dochter trapt steeds de zak open. Nu nog niet zo'n ramp, maar als het straks vriest niet zo fijn! Bovendien vind ik de zak helemaal niet zo 'universeel', want hij lijkt helemaal niet goed te passen qua bandjes/gaatjes bij de wagen.

Wie heeft er een tip voor een mooie, maar vooral comfortabele voetenzak?
Ik heb ook een maxicosi wandelwagen en heb net de zak van de Hema gekocht, lekker warm en past prima!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Hema.. heb zelf gewoon de maxi cosi zak maar vriendin heeft onlangs bij de Hema voetenzak gehaald en is daar erg tevreden over.
Ik maak ze zelf! Nog beter!
Ik had ze gewoon van Maxi Cosi, zo'n mummizak, niets geen 2 benen erin. Kijk even voor andere versies van Maxi Cosi.... Ik had er ook 1 voor in de maxicosi zelf. Echt ideaal voor in de winter.
Hema? Hm, wist niet dat ze die daar hadden. Ga eens gauw kijken! Bedankt voor de tips alvast!

Gravinnetje, ik heb de site van Maxi Cosi bekeken en de mummyzakken zijn alleen voor de kinderwagen of het autozitje, maar niet voor de wandelwagen (dus voor dreumesen en peuters). (of ik zie het gewoon écht niet staan... )
Ik heb voor deze wandelwagen echt een voetenzak gehad hoor.

En een kleinere voor in de maxicosy.
Oh ik geloof dat hij van Quinny zelf was......
Ik heb een universele van de Babydump. Bevalt prima. Ik gebruik hem op de wandelwagen en de buggy (wissel steeds).
Ik heb die van KoekA met teddy. Mijn zoontje vindt het heerlijk.Het is zacht en lekker warm. Het is wel wat aan de prijs maar is elke euro waard vind k

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven