Kerstmarkt

07-12-2010 22:07 83 berichten
Samen met een vriendin wil ik a.s. zaterdag naar een kerstmarkt gaan. Wij wonen in Arnhem en willen liever niet meer dan een uur reizen.

Iemand leuke tips?
Ja, ik. DRUK!

Op zich is het wel leuk hoor, maar je kan over de hoofden lopen. En dat brengt bij veel mensen weer frustraties mee. Niet mijn favoriet in ieder geval.
Daar ging ik al een klein beetje van uit.. we gaan met een groep, dus ik ben benieuwd. De sfeer lijkt me wel heel mooi.. Als kind draaide ik een video van a christmas carol helemaal grijs..
Alle reacties Link kopieren
Mijn neef was voor de kerstmarkt naar Innsbruck gegaan, bleek ook echt super te zijn volgens hem, hij had er een blog over geschreven, kunnen jullie even in koekeloeren!:D

Groetjessss
Niet dit weekend maar tijdens 3fm serious Request in Leiden komt er ook een kerstmarkt
Helemaal naar Innsbruck zou ik niet doen. Tenzij je er toevallig net langs komt.
Wij willen volgende week dinsdag of woensdag naar Duitsland gaan..

Twijfel tussen Keulen Dusseldorf of Aken.

Ik hoorde dat in Aken het meer verspreid ligt. Weet iemand hoe dat in Keulen of Dusseldorf is en waar je dan het beste een hotel kan nemen.
Ik ben pas in Straatsburg geweest en daar hebben ze ook een hele leuke kerstmarkt. Bovendien is Straatsburg een hele leuke stad
Best lasig zoveel keus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven