Huishoudhandschoenen

30-11-2011 17:43 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben op zoek naar lotgenoten.... Ik raak opgewonden om tijdends het sexen rubber handschoenen aan te hebben.

Ik vind het super geil om terwijl ik ze aan heb bijv aan tepels te trekken en borsten te masseren. Ook vingeren met de handschoen vind ik super.

Zijn er mannen of vrouwen die deze fetisch delen?

Groet dennis
Soms klik ik uit louter nieuwsgierigheid een topic aan, in dit geval omdat ik dacht: what the f*ck hebben huishoudhandschoenen met relaties te maken? Nou, niet zo heel veel, dat blijkt maar weer. Er gaat wel een wereld voor me open, van deze fetish had ik nog nooit gehoord. Hartstikke leuk voor je hoor, maar wat moet je verder met lotgenoten? Waarom huishoudhandschoenen eigenlijk? Heb je nog voorkeur voor een bepaalde kleur? Ik vind roze wel sexy...
quote:himalaya schreef op 30 november 2011 @ 17:52:

[...]

En vindt de handschoen dat ook lekker?
quote:dennis40 schreef op 30 november 2011 @ 18:11:

Waarom moeten er bij ieder topic eerst 10 zogenaamd grappige opmerkingen voordat er serieus wordt gereageerd?Misschien helpt het als je de pijlers (subfora) doorneemt en kijkt onder welke pijler je topic het beste past. Waar jij mee aankomt heeft eerder te maken met Seks dan met Relaties.
World of Warcraft: Legion
quote:Liquorice schreef op 30 november 2011 @ 20:23:

Soms klik ik uit louter nieuwsgierigheid een topic aan, in dit geval omdat ik dacht: what the f*ck hebben huishoudhandschoenen met relaties te maken? Nou, niet zo heel veel, dat blijkt maar weer. Er gaat wel een wereld voor me open, van deze fetish had ik nog nooit gehoord. Hartstikke leuk voor je hoor, maar wat moet je verder met lotgenoten? Waarom huishoudhandschoenen eigenlijk? Heb je nog voorkeur voor een bepaalde kleur? Ik vind roze wel sexy...Laat ik nou net precies hetzelfde denken als jij. Ik denk het, jij schrijft het.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven