Het juiste woord!
donderdag 1 december 2011 om 00:41
Mijn zoon wordt bijna 2 jaar. Hij begint aardig te praten en heeft ook zeker al een nieuwsgierigheid naar de geslachtsdelen. Nu is mijn vraag... Hoe noemen jullie de geslachtdelen naar je kinderen!
Ik wil niet te truttig zijn en ook niet recht voor zijn raap!
Suggesties?
Ik wil niet te truttig zijn en ook niet recht voor zijn raap!
Suggesties?
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
donderdag 1 december 2011 om 08:16
Wij hebben hier in huis plassers en piemels en dat is prima. Vagina is, zoals miffy ook al zegt, ook niet de juiste benaming. Voor mijn dochter heeft 'het' nog maar één functie en dat is plassen, dus heeft ze een plassertje.
En ze heeft ook billen, waar poep uit komt. Of moet ze dan ook anus zeggen? Tessje, veeg je anus goed af? Nee, doe maar gewoon billen.
En ze heeft ook billen, waar poep uit komt. Of moet ze dan ook anus zeggen? Tessje, veeg je anus goed af? Nee, doe maar gewoon billen.
donderdag 1 december 2011 om 09:26
donderdag 1 december 2011 om 09:26
donderdag 1 december 2011 om 09:34
quote:Yvonne77 schreef op 01 december 2011 @ 09:30:
[...]
Leuke cadeau-tip voor de feestdagen[[url="http://im-smiley.com/imgs/seasonal/seasonal008.gif"]afbeelding[/urlZe is nog geen 3, dus dat wordt de kerst van 2030 of zo
[...]
Leuke cadeau-tip voor de feestdagen[[url="http://im-smiley.com/imgs/seasonal/seasonal008.gif"]afbeelding[/urlZe is nog geen 3, dus dat wordt de kerst van 2030 of zo
donderdag 1 december 2011 om 10:38
Vreselijk! Hier is ooit al een topic over geweest.
Mijn mening is dat het gewoon een vagina is en ik wil en zal maar nooit snappen waarom dat lichaamsdeel voor meisjes niet benoemd mag worden.
En dan vinden we het later met z'n allen gek dat meisjes/vrouwen geen seks willen, moeite hebben met klaarkomen etc.
Bibsje...... Een arm is een arm en die mag er zijn, maar een vagina niet? Ik snap er niks van.
Mijn mening is dat het gewoon een vagina is en ik wil en zal maar nooit snappen waarom dat lichaamsdeel voor meisjes niet benoemd mag worden.
En dan vinden we het later met z'n allen gek dat meisjes/vrouwen geen seks willen, moeite hebben met klaarkomen etc.
Bibsje...... Een arm is een arm en die mag er zijn, maar een vagina niet? Ik snap er niks van.