Ballgags

01-12-2011 13:55 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Mijn vriendje heeft een fetish voor ballgags (zo'n bal voor in je mond). Hij vindt het vooral leuk in combinatie met lichte bondage. Over het algemeen wil hij zelf degene zijn die de bal moet dragen wordt.

Op zich heb ik hier geen moeite mee, maar ik vroeg me af of het niet toch een beetje een vreemde fetish is?

Vinden jullie dit normaal? En zouden jullie je vriendje knevelen als hij dat wilde?
Wel lekker rustig...
Heel fijn dat je voor deze vraag speciaal een profiel hebt aangemaakt!

Natuurlijk zijn mannen die daar van houden niet te vertrouwen.
Als ik zoiets zou vragen zou ik ook een nieuw profiel aanmaken.
Fetish is per definitie toch iets vreemds.

Verder gewoon doen zolang het je niet tegenstaat.
Ja, dit is normaal. Wat niet normaal is zijn vrouwen die dan vervolgens klagen dat hun man nooit wat zegt, en altijd zo stil is.
quote:jo12345 schreef op 01 december 2011 @ 13:57:

Natuurlijk zijn mannen die daar van houden niet te vertrouwen.

Goh... vertel?

@TO: Het is niet ongewoon, wat je vriend wil. Het is niet iets wat de meeste mensen op hun sekswensenlijstje hebben staan, dat niet. Maar dat maakt het nog niet ziek o.i.d..
quote:chartreuse schreef op 01 december 2011 @ 14:09:

[...]

Goh... vertel?

@TO: Het is niet ongewoon, wat je vriend wil. Het is niet iets wat de meeste mensen op hun sekswensenlijstje hebben staan, dat niet. Maar dat maakt het nog niet ziek o.i.d..Eensch.
quote:thijs72 schreef op 01 december 2011 @ 14:07:

Ja, dit is normaal. Wat niet normaal is zijn vrouwen die dan vervolgens klagen dat hun man nooit wat zegt, en altijd zo stil is.Je krijgt iedergeval niet de vraag, wat ben je stil waar denk je aan ?
Bedankt voor jullie reacties
Als jij er geen probleem mee hebt gewoon doen. Ik zou wel even doorvragen of hij nog meer extremere wensen heeft op dat vlak.

Ik vind het wel heel eerlijk van hem dat hij verteld wat zijn wensen zijn. Het is toch iets aparts en hij vertrouwd jou blijkbaar genoeg om dat te delen
quote:springfield78 schreef op 01 december 2011 @ 13:55:

Op zich heb ik hier geen moeite mee, maar ik vroeg me af of het niet toch een beetje een vreemde fetish is?

Dat kan toch niemand objectief beoordelen. Wat noem jij een vreemde fetish, en wat noem jij een "normale" fetish?

quote:Vinden jullie dit normaal? En zouden jullie je vriendje knevelen als hij dat wilde?(antwoord van man) ik zou een vriendinnetje knevelen als ze dat wilde, ja. Ik zou blij zijn dat ze open en eerlijk is over haar fantasie, me vereerd voelen dat ze zoiets persoonlijks aan mij toevertrouwt, en er proberen een spannend spelletje van te maken. Kunnen we vast allebei plezier van beleven.
Cho, ik denk dat iedereen gewoon andere fantasieën heeft. Ik zou er niet direct wat "raars" achter zoeken eerlijkgezegd. Sommigen hebben hele softe fantasieën, anderen gaan iets verder. Voor ieders wat wil, zolang je er beiden plezier aan beleeft: who cares

mooi dat jullie zo openlijk daarover kunnen spreken samen!

Als mijn vriend dat zou vragen omdat hij dat graag wil, zou ik dat wel doen, maar alleen als we een of ander signaal/teken afspreken waarbij ik weet dat hij zich niet meer op zijn gemak voelt en dus onmiddellijk kan stoppen. Ik zou het ook alleen maar kunnen doen onder voorwaarde dat ik "lief" mag blijven:-) ik zou bv niet kunnen leven met een partner die van mij verwacht dat ik hem pijn doe. Niet dat dat iets aan mijn liefde zou veranderen, maar ik zou het gewoon niet kunnen.
quote:imke_ii schreef op 02 december 2011 @ 19:26:

ik zou bv niet kunnen leven met een partner die van mij verwacht dat ik hem pijn doe. Niet dat dat iets aan mijn liefde zou veranderen, maar ik zou het gewoon niet kunnen.En als je wist dat je hem pijn zou doen door het niet te doen?
Ach, alleen het feit al dat die dingen overal te koop zijn en een eigen naam hebben, zegt mij dat er genoeg mensen van houden.
Wees maar blij dat ie er eerlijk voor uitkomt. En dat jij eraan toe wil geven is voor zijn wensen weer een pluspunt....De meeste liefhebbers van dit soort fetish zoeken het anders vaak buiten de deur alsnog op.

SM-gevoelens zitten nl in de genen heb ik ooit gelezen....
Natuurlijk is dit heel normaal. Het hebben van een fetish, zolang deze geen schade berokkend aan zichzelf of aan een andere, is zeker niet raar. Ieder zijn ding toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven