veluwse bron
vrijdag 2 december 2011 om 10:24
Ja hier! Geweldig. Groot, maar toch heel rustig. Ik had bij de receptie bij binnenkomst het idee dat het een heel vol en druk iets zou zijn, maar eenmaal binnen hadden we eigenlijk altijd een sauna helemaal voor onszelf. Heel anders dan de Zwaluwhoeve of Elysium die ik beide toch massaler vind. Ik vond het een herhaalbezoek waardig. Heb nog een bon liggen waarvan ik al heb besloten hem daar te gaan uitgeven.
mooie tuin ook.
mooie tuin ook.
vrijdag 2 december 2011 om 10:28
De Veluwse Bron is overigens groter nog dan Elysium. Maar dan veel meer 'welness idee'... Vanwege het feit dat het echt veel minder druk is.
Vind het ook chiquer dan Elysium.
Ik ga het hier niet eens over de Zwaluwhoeve hebben. Wat een rotzooi daar. Vre-se-lijk. Ik kom in een sauna om te relaxen maar vond het daar meer een 'pretpark'.
Vind het ook chiquer dan Elysium.
Ik ga het hier niet eens over de Zwaluwhoeve hebben. Wat een rotzooi daar. Vre-se-lijk. Ik kom in een sauna om te relaxen maar vond het daar meer een 'pretpark'.
vrijdag 2 december 2011 om 11:08
Ik heb net in je andere topic gereageerd (restaurant keuze).
Waarom ga je niet bij de Veluwse Bron eten?
Wat betreft het wellnes-deel:
ik ben al een aantal keer bij de Veluwse Bron geweest en elke keer vind ik het weer heerlijk. En elke keer is er wel iets nieuws. En zelfs op drukke dagen is het nog rustig.
En inderdaad, De Zwaluwhoeve......
Waarom staat dit topic trouwens bij relaties?
Waarom ga je niet bij de Veluwse Bron eten?
Wat betreft het wellnes-deel:
ik ben al een aantal keer bij de Veluwse Bron geweest en elke keer vind ik het weer heerlijk. En elke keer is er wel iets nieuws. En zelfs op drukke dagen is het nog rustig.
En inderdaad, De Zwaluwhoeve......
Waarom staat dit topic trouwens bij relaties?
vrijdag 2 december 2011 om 11:26
De Velwuse Bron is mijn favoriete sauna! Maar Bussloo daarintegen staat op een goede 2de plaats.
Bussloo is wat 'gezelliger'en veluwse bron wat grootser. Maar bij de veluwse bron is de ruimte juiste het lekkerst, en de keuze. Daardoor heb je nooit het gevoel dat het druk is! Heerlijk, ik ga meteen maar weer eens een dagje plannen!
Bussloo is wat 'gezelliger'en veluwse bron wat grootser. Maar bij de veluwse bron is de ruimte juiste het lekkerst, en de keuze. Daardoor heb je nooit het gevoel dat het druk is! Heerlijk, ik ga meteen maar weer eens een dagje plannen!
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
vrijdag 2 december 2011 om 20:26