Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Wat goed moom! dus daar ws last van gehad! Is het nu de eerste keer dat je met de oordopjes hebt gezwommen? Ben benieuwd hoe het gaat..

Hier net man van verzekering gehad, voor beide kinderen ook een uitvaartsverzekering afgesloten. Wat naar om over na te moeten denken..We moeten voor S meer betalen dit jaar dan voor D, omdat de kindersterfte bij kinderen onder een jaar hoger ligt dan kinderen boven de 2 jaar. Toch maar niet bij nadenken..

Hebben jullie trouwens voor jullie kinderen een voogd voor als er wat met jullie gebeurt? Hebben wij nog niet over nagedacht, moeten we de komende weken toch maar gaan doen..
ja, was eerste keer bedopt! ben heel benieuwd....

uhm.. ik heb niet eens een uitvaartverzekering, laat staan een voogd.
Hier wel uitvaartverzekering, geen voogd...
Hier geen uitvaartverzekering, wel voogd.
Hier nog geen van beiden.... zou ook niet weten wie ik aan zou moeten stellen als voogd..
Hier ook teennageltjesknipdrama (hetzelfde bij afdrogen tussen de tenen). De vingernagels gaan wel goed als ik haar laat aanwijzen welke lang zijn en hoe de vingers heten. Ik denk dat het kietelt als we haar voeten vastpakken. Een oplossing heb ik niet. We knippen ze wel minder vaak.

M. ligt op bed en N. is op het KDV. Wat te doen met deze schaarse me-time? Forummen, bijslapen en relaxen, of strijken, was ophangen, stofzuigen en afstoffen?

Ik zie veel gedrag voorbij komen waarin ik N. herken. Ze kan van alles een drama maken en weet ook precies wanneer ik het niet kan hebben (dat is nu regelmatig als M. huilt of ik weinig geslapen heb). Ik heb zelfs een keer tegen haar gezegd dat ik haar niet lief vind …. (niet haar gedrag afgekeurd maar haar persoon). En daar baal ik heel erg van.

Moom, hoort A. je nog wel met die oordopjes in?

Duuv, voogd moeten wij nog regelen. Ik weet al wel wie maar het vastleggen (moet toch bij notaris?) schuiven we steeds voor ons uit.

Voor de uitvaartverzekering heb ik net vanmorgen gebeld om M. toe te voegen. We hadden het overzicht voor volgend jaar gekregen.
Bah wat een gezeik op werk. Zelfs op mijn vrije dag last van!
voor Murron. Ook al kan ik het me helemaal voorstellen, je niet schuldig voelen meis! Je bent ook maar een mens en soms is t met alle stress en vermoeidheid gewoon even te veel. N. weet heel goed dat je ontzettend veel van haar houdt, je doet t hartstikke goed!
En ook voor Moom hoop dat t niet je sinterklaasweekend gaat verpesten!
He murron, lijkt me echt het moeilijkste, je aandacht verdelen. Dikke knuf voor jou!

En ik hoop het husk, ik zit er erg mee in mijn maag. Het is zó oneerlijk allemaal. Mss gooi ik het hele verhaal nog wel eens op haaif. Maar ziet er nu niet goed uit
Shit Moom, jij gaat ook niet lekker het weekend in.
Verhaal op haaifs.
Kan op haajf niet reageren, maar OMG, wat een situatie, Moom!

Kan me voorstellen dat het moeilijk is naast je neer te leggen, maar probeer je weekend niet te laten verpesten!

voor jou!
En euh, ik ben morgen bij je in buurt.

Vriend gaat familie helpen en S en ik gaan ook mee.

Hele dag thuis is echt zooooo niks voor mij...
Ebp?
Kom je langs!?
speec, gefeliciteerd!!!
Hieperdepiep voor Speec!!

Wij zijn een beetje kapot hier allemaal. F. nog steeds last van keelpijntjes en is elke keer vroeg wakker, gisteren 5:45, vandaag 6:45, terwijl ze voorheen toch echt wel lekker kon uitslapen.. Nou ja, straks op vakantie, dat is wel even een harde reset, kijken hoe dat gaat..

Ze is echt zo zoet aan het spelen met haar LP boerderij en ik heb haar zo'n kinderdomino gegeven, omdat ze altijd blij wordt van stapels dingen (laatst in de auto 3 kwartier zoet geweest met een doosje tampons..). Kinderdomino is t helemaal, al die kaartjes worden in die boerderij gepropt, ha ha!

Verder nog schandelijk verwend door de andere sets opa's en oma's: nog 2 Bumb@-dvd's, dvd van Nils Holgersson (voor als ze iets ouder is..) en een Bumb@-boekje. Leuk hoor, maar nu heeft ze echt wel weer even genoeg gehad.. O ja, en een chocoletter.. Die bewaar ik wel een paar jaar, ha ha!

O, F. wil even op schoot hangen, tot later!
Moom, denk niet. Ga stad misschien nog wel in.
Dankje! Vannacht een dramanacht. Z'n hele bovengebit komt er in 1x door ofzo. Pfff... Misschien gaan we straks even met z'n drieen naar de stad om een verjaardagscadeau voor mij te kopen , maar het weer is nog niet erg aanlokkelijk.

Wahahaha, spelen met een doosje tampons. Ik denk dat berend dat ook wel leuk zou vinden. Stapels zijn inderdaad heel gaaf. Het leukste spel is om torens te bouwen die hij om mag gooien en dan het liefst zo veel mogelijk en zo snel mogelijk achter elkaar.

Hier is trouwens het kwartje gevallen. Hij kan zich optrekken en zelf gaan staan!

Moom, ik zal eens even op haifs lezen. Klinkt als slecht nieuws, dus alvast...
Speec, gefeliciteerd!
Speec, van harte meid!

Hier gister sint gevierd. Man had aangebeld en was gauw weer achterom gekomen. Toen D de deur open deed, wist hij even niet wat hij moest. Stond een grote zak cadeautjes. Gauw alles naar binnen getild, en enthousiast begonnen met scheuren. Na de magnetron en een wasmachine hoefde hij geen cadeautjes meer, hij had het veel te druk met spelen. Dus papa en mama mochten uitpakken. Verschrikkelijk verwend weer. Van opa en oma heeft hij nog een puzzelboekje van sesamstraat gekregen, een spel van rupsje nooitgenoeg en een stoer vest. S heeft kleertjes gekregen en wat leuk speelgoed voor in de box.

Morgen nog bij schoonouders vieren, en maandag op de creche.

Jeetje, volgens mij moeten ze dinsdag eerst af kikken.

Goed van K speec! nog even en je kan alles van je kastjes afzetten.. hihi
Speec: gefeliciteerd!!!!

Moom: , ik heb je verhaal gelezen, niet leuk!

Hier ook helemaal stuk... Meisje is ziek, ze is al een aantal dagen flink verkouden,hoesten, beetje rochelen enz.. Gisteren leek het goed los te komen, overal snottebellen, kon goed ophoesten enz...

Gisteravond in bed weer heel veel hoesten, onrustig zijn enz... Kan haar natuurlijk zien op de babyfoon, maar op den duur had ik zoiets van... 'dit weet ik niet' toch maar es kijken... Lag ze te gloeien in bed, knalrode wangen, zweten als een gek. Dus maar getempt... jawel 39,4! Dus zetpil gegeven, water laten drinken, schone (droge) pyama aan, en even bij ons genomen. Na een tijdje weer in bed, en ze ging toen eindelijk (om 0.30) lekker slapen, tot 8.15 vanmorgen. Tussendoor paar keer horen hoesten..

Vanmorgen had ze ook alweer 38,2, dus meteen zetpil gegeven. Ze hoest nog enorm veel, en de snottebellen vliegen nog rond, maar ze is verder wel vrolijk. Ze wil niet eten (zere keel zeg ze, ja ook logisch van dat gehoest), maar ze drinkt wel goed.

Sint was gisteren erg leuk, T vond het ook geweldig! Ze vond haar kadootjes heel erg leuk, en heeft er gisteren en vanmorgen al heerlijk mee gespeeld.
Jeeee, wat een rust weer vandaag!!

Hier net een meisje op bed gebracht met hoge koorts weer, 39,6...

Ongeveer 3 kwartier voor het slapen gaan getempt, zetpil gegeven en haar hoestdrank, zodat het alvast wat kan werken.. Hopelijk kan ze nu even lekker slapen,want ze is helemaal kapot van het hoesten, snotteren en slechte slapen...
Justdeb, zielig zo'n ziek T'tje. Ik ben vandaag ook maar weer met bi.solvon begonnen. Hij hoest telkens zo voor hij wakker wordt. Rest vd dag geen last.

Zo vanavond even sint gedichtje maken, bleeeeh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven