Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Maar dat vallen ze nu ook trouwens... Ben niet meer aan werk, dus kan t verder ook niet voor je nakijken qua kosten...
Ik ga plat. Tot morgen!
Gw, klinkt heerlijk beetje bij t zwembad hangen!

Char,

wij vieren zaterdag sinterklaas bij mijn ouders, met broers en schoonzus. En zondag hier met mn schoonfamilie. En dan maandag nog sinterklaas op de psz

Husk, ik vond t voor J2 ook moeilijk om cadeaus te verzinnen. En 3 week later is hij jarig. Heb idd ook nog zoveel speelgoed van J1

Moom, voor dezelfde storing zou ik ook niet 3x voorrijkosten betalen!

Heb je nu een week lang geen warm water? Dat kan toch niet

Hier zijn ze na 5 weken eindelijk begonnen met het maken van de put voor ons huis. Is nogal mis geloof ik. Hebben de put verder op ook open liggen nu, en stinken!
ebp
morguh..
Morguh..
Morguh!!!
Morning !!! Deb, jij als kdv leidster, zou je ook nog even op haifs willen kijken bij de krabbels?
he fan, jij had toch kaarten voor een concert van NKOTB?

Ik zag dat de BSB volgend jaar weer komen, maar is dat nu gekoppeld aan dat concert? Wil wel heel graag naar de BSB, maar NKOTB vind ik dan weer niets aan ( net voor mijn tijd denk ik)
Is een combi tour duuf ! NKOTBSB heet het ook.

ik hou ook niet van nkotb, maar heb het er graag voor over hahaha
Wat waardeloos zeg! Nou ja, dan ga ik er over na denken, want het lijkt me wel heel geef om de BSB weer eens te zien..
Jaaaa logisch duuf, ze zijn ook heel leuk !!! hahaha
Wij gaan lekker even richting bos, even een stuk wandelen. Dan even wat eten in de stad, kindjes naar opa en oma brengen en dan naar het ziekenhuis.

Het is maar een kleine ingreep, zo klaar, maar vind het toch een beetje eng.. ben als de dood voor naalden
Succes duvel!

Hier is J1 weer naar de psz en ligt j2 op bed, ik ga zo maar even poetsen.
o en mn nieuwe neefje mag naar huis!

vorige week donderdag was hij al van het infuus en sinds maandag van de sonde voeding. En als hij nu min 7 voedingen zelf ging drinken dan bleef zn bloedsuiker goed en mocht hij naar huis! En dat doet hij.
Goede middag!

We hebben net even gezwommen, zo eens eettent voor de avond uitzoeken

duuv succes

fan ik heb het op haives gelezen kan er helaas niets inhoudelijks op zeggen

husk sterkte realiseer je wel dat ook aan testen consequenties zitten mbt verzekeren ed
Haai!!!

GW: ik had het nog niet gezegd, maar kreeg gisteren je post! Thanx!!!!

Duuv: Succes!!

Fan: Als je mij bedoeld, ik ben geen kdv-leidster hoor (gelukkig niet , niets voor mij!).. Maar ik zal zowieso even kijken op hyves.

Maya: fijn dat neefje naar huis mag!!
Ik werk in kinderopvang, zal even reageren fan...

Succes vandaag duuv!

Ben er niet zoveel, maar lees wel bij op foon. Vind het zo'n gedoe om daarmee te posten. Gaat alweer wat beter hier. zware medicijnbom lijkt te werken...

S nu wat buikgriep (diarree). Gister hangerig en pieperig, vandaag redelijk te pruimen gelukkig. Vriend is vandaag thuis.
Enorme hysterie net. Ze moest in bad... huilde (lees krijste) zo enorm hard, niet normaal meer. Dikke tranen over haar wangen. Zo overstuur dat ze bijna ging spugen...

Iets zegt me dat de peuterpuberteit heel erg z'n beslag gaat leggen op haar...
Fan: ze zit dus duidelijk in de ik-ben-2-en-ik-zeg-nee-fase?? En dan nee in de vorm van gillen, gieren en krijsen?
Weet niet meer of ik het een tijdje terug ook gevraagd had, maar hoe doen jullie dat met teennageltjes knippen van jullie kids??

Dat is hier een DRAMA, ongelooflijk.... Ze wordt dan zo vreselijk hysterisch, en giert zo hard dat ze het in de hele straat wel kunnen horen.

We moeten er echt met ons 2en mee bezig, haar beiden in de houdgreep houden en dan nog gilt, krijst en schopt ze net zo hard.. ze is dan zo sterk ineens.... pfffff...

We leggen haar altijd uit wat we gaan doen, probeer het eerst alleen, en dan steekt ze dr voetje wel uit, maar o wee als ik echt wil beginnen.. MIS.... Ik weet niet meer wat ik mee moet, en man ook niet meer... Dit is al zo vanaf ze een baby is, is nooit anders geweest, maar t wordt nu al erger lijkt het wel...
geen idee justdeb, is hier ook lastig. Maar hier is de ik-blijf-absoluut-niet-stil-liggen fase enorm bezig. Luier is ook ramp momenteel. Wat wel weer zoet was, tijdens luier zat ik "waar is a?" en toen wees ie telkens bovenop zijn hoofd, en zei "die, die, die" .
Aaaah moom, wat lief!!!

Oh, de niet-stil-liggen fase is ook niet leuk, vooral tijdens een poepluier niet...

T maakt het af en toe ook wel bont hoor, maar dan vooral qua uitspraken , ben ik even naar de wc, komt zij eraan, geeft me een luierbroekje en zegt dan doodleuk: mama ook luier aan???? Of als manlief thuis komt uit het werk en zijn schoenen uitdoet, roept ze meteen: bah papa, stinkvoeten!!!

Heel vaak horen we ook: mama mag niet... papa ophouden..

Om je slap te lachen af en toe!

Als er nog iemand is met DE tip voor teennageltjes knippen, hoor ik het graag!! Handen gaan trouwens wel heel goed, dan is er niets aan de hand..
Deb, ja ze zit er echt in... heb echt het idee dat ze overgenomen is door de slechte fee van twee.

Nou, ze gilt niet eens altijd nee. Soms vraag ik iets en dan zegt ze gewoon heel beheerst (terwijl ze met haar hoofd schudt) nee.

Maar ze is niet te houden zeg de afgelopen dagen... en ze kan ook zo boos worden als je haar niet in 1 klap begrijpt. Of boos als ze haar zin niet krijgt... zucht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven