Goede keukenmachine?
zondag 4 december 2011 om 20:19
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een goede keukenmachine, maar zie door de bomen het bos niet meer.
De machine moet de volgende functies hebben: standaardmes, schijf voor dunne en dikke plakjes, fijne en grove rasp, garde, klopper en blender opzetstuk.
Hij komt standaard op het aanrecht te staan dus het liefst iets van aluminium met glas.
Hebben jullie aanraders voor mij? Het mag maximaal ¤200,- kosten
Ik ben op zoek naar een goede keukenmachine, maar zie door de bomen het bos niet meer.
De machine moet de volgende functies hebben: standaardmes, schijf voor dunne en dikke plakjes, fijne en grove rasp, garde, klopper en blender opzetstuk.
Hij komt standaard op het aanrecht te staan dus het liefst iets van aluminium met glas.
Hebben jullie aanraders voor mij? Het mag maximaal ¤200,- kosten
zondag 4 december 2011 om 20:46
Wij zochten er ook een die veel kon, en standaard op het aanrecht kon blijven staan (dus 'mooi').
hebben nu een jaar de Philips HR7775/00, en ben er erg blij mee.
de minpunten tot nu toe ontdekt:
- je hebt e-norm veel opbergruimte nodig voor alle hulpstukken etc.
- de traploze snelheidsregelaar gaat in praktijk toch wat schokkerig. Voldoet prima, maar dat traploos vond ik een lachtertje.
- er komt een stoot herrie uit als hij op hoge stand staat te kloppen/hakken/blenden etc.
- losse onderdelen kan je bij bestellen maar zijn wel heul heul duur.
pluspunten:
- makkelijk in en uit elkaar te halen voor gebruik, maar ook voor schoonmaak
- klopt/raspt/snijd/mixt goed
- incl. sapcentrifuge
- staat stevig en mooi op het aanrecht
Wij hebben wel een vaatwasser, alles kan er ook in, maar in praktijk nemen mengkom etc zoveel ruimte in dat we die meestal met de hand doen. Wel zo makkelijk.
hebben nu een jaar de Philips HR7775/00, en ben er erg blij mee.
de minpunten tot nu toe ontdekt:
- je hebt e-norm veel opbergruimte nodig voor alle hulpstukken etc.
- de traploze snelheidsregelaar gaat in praktijk toch wat schokkerig. Voldoet prima, maar dat traploos vond ik een lachtertje.
- er komt een stoot herrie uit als hij op hoge stand staat te kloppen/hakken/blenden etc.
- losse onderdelen kan je bij bestellen maar zijn wel heul heul duur.
pluspunten:
- makkelijk in en uit elkaar te halen voor gebruik, maar ook voor schoonmaak
- klopt/raspt/snijd/mixt goed
- incl. sapcentrifuge
- staat stevig en mooi op het aanrecht
Wij hebben wel een vaatwasser, alles kan er ook in, maar in praktijk nemen mengkom etc zoveel ruimte in dat we die meestal met de hand doen. Wel zo makkelijk.
zondag 4 december 2011 om 21:47