Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder geheugen he. Ik wou dat ik soms andere dingen onthield haha! Of het maakte blijkbaar veel indruk..;-)

In het nieuwe huis op niveau slapen?
Goedemorgen, nog net.

Ik ga proberen tussen de bedrijven door wat bij te schrijven maar of het lukt....Druk op het werk.

Maar ik vind jullie allemaal lief dus wil ik mijn neus ook weer eens laten zien.

Hoi Enka, schiet op nu he, t.a.v. je bruiloft. Leuk hoor!!

Volgens mij zei ik het al eerder, ik ben op 13-4 jarig en het is vaak zacht weer dan.
Hel: Ik ben toch liever met een poppenhuis bezig denk ik, klinkt in elk geval niet ingewikkeld, haha

Net terug van de huisarts: Te droge huid, en daar is de griezel van. Wist ik dus niet dat je daar uitslag van kan krijgen. Schijnt een veel voorkomend verschijnsel te zijn in de koude wintermaanden, doordat de verwaming dan veelvuldig aanstaat. Droge huid heb ik al van alles aan geprobeerd, nu zalfje van de dokter gekregen, wat dus moet werken.

De dokter vond Juul een opgevoed mannetje , Juul gaf de huisarts een handje toen we binnen kwamen , gaf netjes een hand toen hij weg ging en zei daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.

Nog wel een leukerd: zitten we te wachten in de wachtkamer, juul vest aan en doet de rits open en zegt : doe nou niet Julia en doet zijn rits weer dicht (heeft een handje van om zijn vest open te ritsen en dan zeg ik doe nou niet Julian ) haha hoezo naapen
Zei hij Julia dan? Bijdehandje.

Ceetje weer goedgekeurd. 82.5 cm (ja ja, mijn ukkiepukkie ) en 11.5 kilo.
Fijn dat het meevalt Bam! Hopelijk helpt het smeersel.

Star, ze is gegroeid! Goed nieuws!

Enka, sterkte met alle drukte hoor. Bruiloft nadert met rasse schreden....

Geen vliegtuigen Mamax, geen vliegtuigen .
Ja, 2,5 cm in een half jaar. Niet veel, maar nu over half jaartje nog even laten meten. Ze volgde nu haar lijntje weer. Als ze dit lijntje aan zou houden zou ze 1.60 worden.

Maar goed, vannacht had ze hele erg pijn in haar knietjes en was volgens arts groeipijn.
Cin dat is dan snel ineens he! Van buisjes hebben ze niet zoveel last en ze knappen er ook gelijk van op! Neusamandelen vallen vaak ook nog wel mee, keelamandelen schijnen heel pijnlijk te zijn. Maar goed neemt niet weg dat het vervelend is om je kleintje onder het mes te moeten laten gaan en dat hij in zo'n vies zwart kapje moet ademen, bah!

Cd je bent pas net bevallen! Je mag dus nog heerlijk de hele dag niks doen op de bank! (en ook al ben je niet bevallen dan mag nog steeds lekker de hele dag op de bank zitten, ik doe het graag )

Amaal nog een leuk reisje gevonden? Wanneer gaan jullie? Eerst met z'n tweetjes op wintersport toch? Waar gaan de kids naar toe? Naar je schoonouders .
Fijn dat Ceetje weer goedgekeurd is! Welke maat heeft ze nu in haar kleertjes dan? 80 of 86?

Haha leuk zo'n papegaai Bam! En idd een net kind, is weer eens wat anders dan die onopgevoede blagen van Star en mij !

Leuk vleigtuigje Mamax, maarre wat kun je ermee? Gewoon spelen? Lekker dat hij naar de psz gaat. Is de middag niet lastig i.v.m. slaapjes?
Hopelijk lult Gijs na maandag de oren van je hoofd Cin

Kleertjes van allerlei maten Juud, om het makkelijk te maken
Leuke foto's Kokos, maarre vertel eens heb jij haar pony geknipt .
quote:Juud_ schreef op 21 februari 2008 @ 12:51:

Leuk vleigtuigje Mamax, maarre wat kun je ermee? Gewoon spelen? Lekker dat hij naar de psz gaat. Is de middag niet lastig i.v.m. slaapjes?

Hij komt boven z'n bed te hangen als decoratie. Er zit een haak in het plafond van z'n klamboe, daar komt hij aan. Morgen kunnen we het bed ophalen in Compustad, ben benieuwd!

Ik leg Max dan rond 11.30 uur op bed en als hij wakker is gaat hij heen. Mocht hem ook om 13.30 of 14.00 brengen. We kijken wel hoe het gaat.
Jaaa, daar ben ik ook hoor. Laurens ligt voor de 4e middag op rij te schreeuwen in bed, terwijl Berend zoet slaapt. Zucht... Nouja, hij ligt er iig in, dus kan ik even bijkletsen hier. Wil eigenlijk even met de hond naar het bos (man werkt thuis), maar dan heb ik liever dat L slaapt.

Leuk vliegtuig zeg! Er stoer.

Compu, is het gehoorapparaatje alweer geplaatst? En werkt het goed? Kan Cg dan veel horen of nog heel beperkt? Hoeveel hoort ze zonder het apparaatje (vragen vragen...)

Hel, gaat je vriend nu met of zonder makelaar verkopen? Bij ons had de makelaar de Fundafoto's genomen en die vond ik niet mooi. Ik heb ze zelf over gemaakt. Dat werkte want het was binnen 5 dagen weg Maargoed, als je een digitale camera hebt kan je dus altijd zelf even aan de slag gaan. Wanneer komt het in de verkoop?

Vakantie is nog niet geboekt. Ik vind het altijd zo;n gezoek, zucht. Maar morgenavond gaan lief en ik er echt goed voor zitten en boeken hebben we afgesproken. Ik hoop dat dat lukt.

Nou, ik ga toch maar even met de hond wandelen, koud maargoed, beesie moet er toch ook uit hè? En om nou met de kinderen door het bos te sjokken... dat schiet niet op.

Doei!
Hebben ze daar een richtlijn voor, Star? Lengte voorspellen?

Goed dat ze weer wat cm's en kilo's erbij heeft.

Wij 'moeten' nog.

Mamax in Overstad? Gelukkig nog geen k.markt morgen, begint over een maand. Anders zat je in de drukte..

Amalia, de beengeleider wordt opgestuurd naar de fabrikant. Kan weer even duren. We hebben ze een vervangende gevraagd, maar i.v.m. het kleine hoofdje is dat nu niet voorradig. Ze zouden er navraag naar doen.

Het is dus een diadeem die we zelf bij haar opdoen, heb je misschien weleens gezien op de site?

Lukt het met het spreidbroekje en kleding etc. (nu we het toch over aanpassingen hebben )?
quote:Star schreef op 21 februari 2008 @ 12:36:

Zei hij Julia dan? Bijdehandje.

Hij noemt zichzelf Julia, hij kan de n er nog niet achteraan zeggen

Ceetje weer goedgekeurd. 82.5 cm (ja ja, mijn ukkiepukkie ) en 11.5 kilo.
Ze had zo'n TNO grafiek Compu en daar keek ze naar.
Schattig, Julia...O.k.-zalf of vies?
is dat weinig 2.5 cm gegroeid in een half jaar?

ze doet tenminste lekker lang met al dr kleertjes;)
Ok zalf of vies?
quote:Juud_ schreef op 21 februari 2008 @ 12:51:

Fijn dat Ceetje weer goedgekeurd is! Welke maat heeft ze nu in haar kleertjes dan? 80 of 86?

Haha leuk zo'n papegaai Bam! En idd een net kind, is weer eens wat anders dan die onopgevoede blagen van Star en mij !

dat zal wel reuze meevallen

iemand een rol behang te leen?
Is de zalf ok of vies? Denk ik te begrijpen

Wel weinig geloof ik Compu, maar ze volgt haar lijntje weer.
quote:bambino schreef op 21 februari 2008 @ 14:21:

Ok zalf of vies?Is de zalf prettig? Of is het een gore?
Ik heb niet zo,n groot begrijp vermogen star, haha

ow zo, geen idee nog. Ik heb hem vanmorgen helemaal ingesmeerd met olie . Straks eerst maar in bad en dan de zalf erop
Compu praat ook wel erg steno

Vaseline Lanette?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven