VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Niet te geloven zeg, ik wil ook naar de NSO.

Gefeliciteerd Elyane! Jouw kinderen zitten eigenlijk best dicht op elkaar bedenk ik me nu, Zootje is dus jonger dan Nippi en Zeefje is ook alweer 1. Petje af. Lijkt me trouwens naar, zo lang overtijd als je daar niet op zit te wachten, fijn voor je dat het opgelost is.

Verder lig ik al bijna een week in bed en kan ik geen televisie meer zien, dus ik heb me er even uit gehesen om te forummen voor de afwisseling. Maar ga zo het bed met tv maar weer eens opzoeken, ben echt in jaren niet zo ziek geweest.
Beterschap Nippo!

En voor Zootje: alsnog van harte gefeliciteerd!

Ben hier gisteren helemaal niet geweest, anders had ik haar natúúrlijk op tijd gefeliciteerd

Drop, kan het me ook wel voorstellen hoor. Inderdaad wel hoogbejaard zeg, 38!

Ook met terugwerkende kracht van mij

felicitaties voor Zootje!

Whaaaa, vergeet ik gisteren gewoon Zootje te feliciteren, de dagen vliegen ook voorbij. Bij deze dan

ZOOTJE, ONWIJS GEFELICITEERD MET JE VIJFDE VERJAARDAG!!!!

5 zeg, jee. Ook groot. Leuk.
Nu weer aan het werk maar eerst nog even melden dat ik kinderen van anderen ook niet altijd leuk vind en dat ik als ik zwanger ben (de vorige keer had ik dat ook) nog veel kritischer ben. Dan vind ik bijvoorbeeld baby's van anderen helemaal niet interessant. Waar je als je niet zwanger bent soms rammelende eierstokken kunt hebben van kleine baby's, heb ik tijdens de zwangerschap juist een soort aversie. Lien, jij zei zelf ooit eens dat dat juist goed is: Eigen kind eerst .

En Nippo en Vrolijk dus allebei ziek? Griep zeker als ik het lees? Bah, dat is heel naar.

Miskraam collega is er vandaag niet, ze moest vanochtend naar het ziekenhuis maar zouden ze het dan gelijk weghalen? Zij wist gisteren van niets iig.
Yup, hier griep. Jammer Nippo dat we niet samen kunnen zieken met films :-)

Vrolijkerd heeft echt een heleboel films op harde schijf staan. Niet dat ik nog wat tv kan zien, maar ok.

Leuk zeg dat er weer een muts zwanger is! Ze kunnen het gewoon niet hebben dat wij voor stonden met baby aantal op 2-1 *grinnik* Nu wij weer, dus wie biedt zich aan?

Ely, helemaal vergeten, maar vast een opluchting dat je weer ongesteld geworden bent voor jezelf. Ik had het wel stoer gevonden een 4e a la Pimpel :-)
Nieuwe topictitel suggesties?

Vrolijk pasen

Vrolijk voorjaar

Iemand wat leukers?
Welke muts is er zwanger dan?
Vrolijk verder.

Of een keer iets heel anders, zonder het woord Vrolijk erin

Graag wel een titel die een beetje opvalt in de enorme rij vage topics op deze pijler

Wat wel grappig is; iedereen zegt kinderen van anderen absoluut niet altijd leuk te vinden (sterker nog, ze vaak helemaal niet leuk te vinden), maar als er hier foto's van kinderen worden geplaatst of je kinderen IRL hebt gezien wordt er wel altijd iets positiefs over gezegd. Is dat dan uit beleefdheid of hebben we toevallig allemaal van die leuke kinderen die wél door iedereen leuk gevonden worden?

Ik vind ook niet alle kinderen van anderen even leuk hoor, (en die van jullie vind ik vast ook niet allemaal even leuk als ik ze wat langer meemaak ), maar blijkbaar is dat niet iets wat je even tegen elkaar zegt ofzo.

Ik vind trouwens kinderen van mensen die ik leuk vind hoogst zelden niet denderend. En als het geen leuke kinderen zijn vind ik het meestal ook geen leuke ouders.

Op school ook, vervelende niet leuke kinderen blijken bij rapportavonden e.d. eigenlijk bijna altijd ook geen leuke ouders te hebben.
Ik zou wel eens een testje uit willen voeren met foto's van er leuk en vrolijk uitziende mannen en vrouwen en een kinderfoto ernaast, en foto's van relatief minder mooie mensen die daarbij ook nog eens chagrijnig kijken, en daarnaast precies dezelfde foto's van die kinderen, met steeds de melding dat die volwassenen de ouders van die kinderen zijn. En dan anderen iets laten zeggen over die kinderen, hoe ze op hen overkomen. Ik vermoed dat bij de tweede categorie de meningen over de kinderen een stuk minder positief is.

Ik vind kinderen van anderen ook niet altijd leuk. Zelfs niet alle kinderen van vrienden van me. Dat zijn wel de kinderen waarvan ik de indruk heb dat ze nogal verwend worden, of snel hun zin krijgen.

Nippo, beterschap! Vrolijk, gaat het al wat beter?
Het gaat wel wat beter Drop. Maar balen is dat ik echt hoofdpijn en nekpijn blijf houden samen met weeïg gevoel in maag. Dat is wel een beetje jammer.

Ely, Esmee is zwanger.

Mille, kindjes van mutsen en Vrolijkerds zijn leuk op foto's. Ik heb er geen 1 gelukkig waarvan ik denk 'WOW, rhesusaap'. Maar ik ken ze persoonlijk niet, dat scheelt ook he. Kindjes IRL trek ik vaak niet in grote groepen. Ik zou dus niet zo snel voorstellen om een Vrolijke date te houden met alle kindjes.
quote:Elyane schreef op 21 februari 2008 @ 20:50:

Welke muts is er zwanger dan?Dit klinkt wel heel apart als je de context niet zo kennen
Net wat Vrolijk zegt, ik vind de vrolijke kindjes leuk op foto's, en ook die die ik in het echt heb gezien vind ik leuk er uitzien. Maar ik weet niet of ze leuk zijn omdat ik ze niet echt ken verder. Misschien zitten er wel een paar bij die ik als draak zou kwalificeren, je weet maar nooit.
Zo, vakantie is geboekt. 2 tot 14 juni zitten wij in Frankrijk. Heerlijk, blij dat het geregeld is.

Verder zit ik op mijn werk, maar ik zit werkelijk alleen maar te lummelen. En als ik nou niets te doen zou hebben.....
Jij ook zo ziek Vrolijk? Ik lig al vanaf het weekend op bed en kan inderdaad geen tv meer zien (maar wat moet je anders).

Ik vind ook niet alle kinderen leuk, en vind die van mezelf ook niet altijd even leuk. Er zijn wel maar heel weinig kinderen die ik lelijk vind, de meeste hebben wel iets schattigs (hoewel je bij sommigen al ziet dat dat er af zal gaan).
Het is gewoon een stinkgriep, ben nu ook alweer 1,5 week bezig en voel me eigenlijk sinds gisteren weer een beetje mens.

Verder snelle felicitatie voor Zootje (mag dat nog, zoveel te laat?), beterschap voor nip en Vrolijk. Morrie, fijn dat je vakantie is geboekt, is altijd lekker gevoel en verder dacht ik een uitgebreide posting te kunnen gaan doen vanaf werkplek omdat ik op actie directeur zat te wachten maar heeft ie me net gebeld en moet ik als een haas weer verder en kan ik jullie alleen nog maar even snel gedag zwaaien en hoop ik verder binnenkort (vanavond als ik niet weer om 20:30 gevloerd op bed lig) update te doen in ak enz enz enz en ik ben mijn interpunctie kwijt.

toedels en kus!
Hahaha..er zijn wel een hoop mensen geveld door griep zeg. Maar weet je waar ik nou zo knettergek van word? Ik heb toch zo'n last van hoofdpijn dat dus door straalt in nekpijn en misselijk zijn. Daar krijg ik echt een punthoofd van samen met wenig energie. Maar ook ik al vanaf weekend in ben en bij mij ging het startsein do avond op vrijdag gepaard met knetterende migraine. Ik heb eigenlijk doel gesteld om dit weekend beter te zijn, dus ga zo perssinasappels halen ergens.

Nip, ik ga zo uit ellende 'Alles is liefde' kijken. Ik heb een hele hoop series al gekeken, maar baal er van dat ik niet echt kan lezen. Door koppijn ga ik dus echt een beetje scheel lezen waardoor het weer erger word. En bizar hoeveel meuk er op tv is tussen de middag zeg.

Lekker Morrie dat je vakantie is geboekt! Heerlijk vooruitzicht om even snel weg te gaan nog voordat Knorrie er is!

Athena, fijn om wat van je te horen. Heb jij die lappenmand nou nog steeds? Volgens mij wil jij 'm gewoon niet meer kwijt! *grinnik*

Peb, die van mij kwalificeert wel af en toe als draak hoor! :-)
Groot Pebbeltje ook paar dagen hoofdpijn gehad en een dagje koorts. Pebblo nu griep. Gisteravond zelfs de zaak maar gesloten (want ik ga echt niet op verlaten industrieterrein 's avonds alleen staan) omdat hij zo beroerd was. Hoofdpijn, duizelig, gisteren vooral misselijk en niets binnen gehouden, vandaag diarree.

Gelukkig ben ik het sterke geslacht in huize Pebbles.

Pebblo baalt, net nu hij dus wat rustgiger aan doet de laatste 2 weken wordt hij ziek. Ik denk dat daar wel een relatie tussenzit. Dat het nu ook kan zeg maar.

Enb ik ben lekker aan het werk. Ik geniet er zo van! Vind het echt jammer dat ik volgende week minder ga werken omdat de Pebbeltjes vakantie hebben...
Ik had van de week ook zoiets raars. Dinsdag op het werk aan het eind van de dag zag ik allemaal vlekken voor mijn ogen. even later voelde ik mijn hand en arm tintelen. Beetje net alsof ik migraine zou krijgen. Was gelukkig tijd om naar huis te gaan dus ik heb Harrie gesmst dat hij Schorrie op moest halen. Terwijl ik naar buiten liep, begon mijn mond en tong ook te tintelen. Echt zo naar, vooral ook dat ik met mijn hand bijna niets meer voelde. Heel snel maar heel voorzichtig ben ik naar huis gereden, heb mijn kleren op de grond laten vallen en ben mijn bed ingedoken. Uurtje later waren de tintelingen en vlekken weg maar ik was de hele avond nog doodmoe. Het voelde net alsof ik een migraine-aanval te vlug afgeweest was ofzo.

Gaan jullie nog leuke dingen doen van het weekend? Ik heb leuke dagen voor de boeg. Vanavond klein bruiloftsfeestje waarvan ik nog niet weet of ik ga overigens. We hebben geen oppas geregeld namelijk.... Morgenmiddag pannenkoeken eten bij vriendin met andere vriendin en onze kindjes. Zondag weer pannenkoeken eten omdat mijn moeder 60 wordt. Ze geeft een feest over een paar weken maar wilde nu iets doen met de kleinkinderen erbij.

Verder ga ik lummelen denk ik.
Typisch hoor. Pebblo dacht in eerste instantie ook aan migraine. Ik had vroeger (middelbare schooltijd) ook migraine die werd aangekondigd door zichtstoornissen. Ging dan oom direct naar huis en met pijnstiller naar bed en af en toe was ik het dan ook voor. Ik ben over mijn migraine heengegroeid gelukkig.

Hett weekend. Morgen wat kleine boodschapjes in de stad met de Pebbeltjes. Verder niets, beetje HHP-en tussendoor. Of misschien werken als Pebblo nog niet.

Zondagavond met gezin eten bij vriendje van Groot Pebbeltje. Ander vriendje komt ook met zijn ouders en broer. Wel leuk denk ik.

En wellicht nog even naar mijn vader, maar dat kan ik ook volgende week alleen met de Pebbeltjes doen en dan met de trein. Zit ik alleen met Kefpep. Schoonmoeder wil niet meer oppassen, beest blaft alleen maar als hij daar is.
O ja, best een leuk idee om met zijn allen bij schoolvriendje te gaan eten!

Ik had migraine toen ik een jaar of 13 ofzo was. Sinds ik volwassen ben zijn de keren op 1 hand te tellen. Laatste keer was op de avond dat ik positief testte van Schorrie. En dan misschien afgelopen dinsdag, maar hoofdpijn heb ik niet gehad dus het was het niet, alleen de 'voorsymptomen' zeg maar. Ik was wel onwijs moe, had het veel te druk gehad de week daarvoor en al een paar nachten haast niet geslapen. Zal er ook wel mee te maken gehad hebben.

Ik ben echt chagerijnig alsof ik ongesteld moet worden. Vind iedereen irritant op het werk. Ze zijn het ook echt trouwens, het ligt niet aan mij ;). Geen normaal antwoord op vragen geven als ik niet alles stap voor stap uitkauw enzo. Stomme sukkels. Ben blij dat het bijna weekend is.
Ik heb alleen geen migraine als ik zwanger ben. Klinkt inderdaad als een migraine aanval Morrie. Maar ik kan een hele hoop met Maxalt en Naproxen, dus die zitten ook altijd in mijn tas. denk dat naast sleutels en mobiel ik altijd migraine pillen bij me heb.

Weekend plannen zijn een beetje niets aangezien ik nog ziek ben. Maar zaterdag zwemmen en 's middags naar schoonouders. Zondag een kinderverjaardag van meisje die 3 jaar is geworden.
Deze foto vind ik wel heel leuk!
quote:Morrie schreef op 22 februari 2008 @ 15:13:

Ik ben echt chagerijnig alsof ik ongesteld moet worden. Vind iedereen irritant op het werk. Ze zijn het ook echt trouwens, het ligt niet aan mij ;). Geen normaal antwoord op vragen geven als ik niet alles stap voor stap uitkauw enzo. Stomme sukkels. Ben blij dat het bijna weekend is.

Hee, zit je vandaag bij mij op de afdeling? Ik heb net al geconstateerd dat ik vandaag te maken heb met alleen maar gekke koeien. En nog zeuren allemaal ook, zo vlak voor het weekend. Terwijl ze zelf niets doen. Ergerlijk!

Migraine lijkt me verschrikkelijk naar. Heb afgelopen week mogen ervaren wat het is om de hele dag (en dagenlang) bonkende hoofdpijn te hebben en ik was echt gevloerd. Respect voor de mensen die ermee weten te dealen.
Hahahaha..Morrie heeft last van hormonen en Athena heeft last van post-griep!

Ik heb net met Nath even aan de foon gezeten en verhuizing overleefd en binnenkort komt internet! Dan komt ze weer vaak aanwippen, maar moest groetjes doen aan jullie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven