VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Afneembare muurverf bestaat echt.

We kozen een kleur en lieten deze mengen bij de bouwmarkt. ZIj vroegen vervolgens of we gewone of afneembare wilden en wij kozen voor het laatste.
Dat was hier ook handig geweest, want witte muren met hier en daar een veeg... Nou ja, heb ook nog nooit geprobeerd het schoon te maken (bang voor grotere grijze vlek).

Zo naar oogarts met Kiloknaller en verder vanmiddag koekjes bakken met kids+1, want vriendinnetje dochter op bezoek. Eens even kijken of we eigenlijk wel spullen voor deeg en versiering in huis hebben.
Afneembare muurverf lijkt me echt een uitkomst. Hier ook vegen op de muur. Van kinderglitterlipgloss bijvoorbeeld, beetje irritant.

Succes bij oogarts en koekjes bakken, Lien!

Ik heb zometeen contactoudervergadering op school, duurt maar even. Daarna even kijken wat we gaan doen. Misschien willen de kinderen spelen, anders naar oefenzwemmen of naar de kapper (is ook hard nodig).

Wij hebben onze vakantie toch in de meivakantie gepland. School deed erg moeilijk over tussendoorvakantie. Ik had bijna deze camping geboekt, lijkt me een erg fijne camping, maar de kinderen willen echt heel graag zwemmen en in de meivakantie moet dat nog overdekt, dus heb nu deze geboekt. Die had ik al in gedachten, maar die andere leek me qua omgeving eigenlijk mooier. Heb er wel erg veel zin in, een weekje weg, voordat de herrie van de verhuizing begint.
Ziet er leuk uit, Dropje. Pfff, verlang heel erg naar lekker zonnetje!

Vinden jullie dat niet ver rijden voor een weekje vakantie?
O wat heerlijk Dropje. Jammie. Ik ga direct zometeen ook mijn vakantie boeken!

Afneembare muurverf is idd handig. Wij hebben ook vlekken op de muur. We hebben een witte muur en daar is yoghurt op gekomen. Zou je denken dat dat niet vlekt. Nou jawel hoor, beige vlekken.

Ben net bij trouwerij geweest. Toch altijd wel ontroerend.

En kreeg toen een bericht van collega die paar weken korter dan ik zwanger is. Het kindje is getopt met groeien. Balen hoor voor haar. En ik vind het vervelend want ik weet zeker dat ze mijn zwangerschap best confronterend gaat vinden de komende tijd. Hoop voor haar dat ze snel weer zwanger is, of is dat een hele foute opmerking? Vast wel, ik zeg het ook niet tegen haar.

Zo, nu naar de Eurocampsite!
Inderdaad balen en het wordt vast makkelijker voor haar als ze weer sneller zwanger is, maar kan je inderdaad beter niet vertellen. Het duurt minstens 4 weken voordat ze immers weer zwanger zou kunnen zijn en dat lijkt Heel Lang als het net mis is gegaan.

Ik ben heel erg, maar ik vind alleen maar kindjes van mijn eigen vrienden en vriendinnen leuk. Nu speelt er hier een pluizig meisje van net 4, ik vind haar maar klein en pieperig en haar ouders vind ik ook zo-zo. Kan nauwelijks enthousiasme opbrengen om mijn best te doen, maar gelukkig heb ik een dochter die wel met haar wil spelen, dat scheelt . Uiteraard (althans daar ga ik van uit) vind je je eigen kinderen het leukst, maar dat je andere kindjes zo ontzettend Niet Leuk kan vinden wist ik niet. Oeooeoeoe, ik ben heel fout, veel te kritisch ongetwijfeld, maar het is wel eerlijk toch ?

Morrie, boek ze!
Ola, uit de krochten van het bed kom ik even een snelle kijk op het forum doen. Ik ben eindelijk weer een beetje mens dat ik trek had zonder misselijk te zijn en gewoon even eens achter de pc kruip om hallo te zeggen. Ziek zijn is STOM.

Snelle blik en ik denk ook dat beide meiden een knul krijgen. Maar dat is nergens op gebaseerd en ruiterlijk kan ik ook fouten in geslacht toegeven als het meiden blijken te zijn. :-)

Ik vind ook veel kinderen stom. Alleen kindjes van vrienden zijn ok en die van mezelf natuurlijk. Maar een echte all natural kinderlover ben ik absoluut niet.

Hier ook vegen op muur af en toe, maar moeten daar ook maar eens afneembare verf voor verzinnen. Sowieso staat bovenverdieping en zolder opknappen hier op het zomder 'to-do-lijstje'. O happy happy joy joy..

Morrie, verdrietig van je collega. Beetje zelfde als mijn vriendin die miskraam heeft gehad want vriendin is nu net zwanger en haar collega is net iets korter zwanger dan dat zij zou zijn geweest. Heel confronterend en hopelijk is zij ook snel weer zwanger. (zeg ik ook niet dus)

Lien, hoe was het bij oogarts?

Drop, ik word helemaal blij van je vakantieplannen! Jammer dat we dit jaar niet samen gaan he? Wij gaan met vrienden een lang weekend in mei naar de Ardennen en zitten eraan te denken in Juni 3 weken naar geboorteland te gaan als het qua ticketprijs meevalt. Ouders hebben huis daar, dus dat is geen probleem.
Fijn dat je weer een beetje op begint te knappen Vrolijk!

Ik gok juist op meiden. Kweenie, ik heb dat de hele tijd al in mijn hoofd. Het zullen dus wel jongens worden.

Inderdaad rot van de miskraam, Morrie! Triest. Een vriendin van mij die net na mij zwanger werd, heeft ook een miskraam gekregen toen ik een week of 15 was, zij was toen 10 weken zwanger.

Oeh, naar je geboorteland, Vrolijk? Klinkt wel erg lekker! Ik baal als een stekker dat we nu aan de schoolvakanties gebonden zijn. Meivakantie duurt nu twee weken kwam ik achter, als ik het op werk kan regelen wil ik tien dagen gaan. Ik vind het niet zo'n probleem om ca. 900 km te rijden voor een week of tien dagen. Het is even doorbijten, maar je bent het ook zo weer vergeten. Als ik maar niets verkeerds eet vantevoren.

Ik kan er niets aan doen, maar er zit een kindje in de klas van Suske waartegen ik spontaan een aversie heb gekregen. Het is een meisje kwam ik uiteindelijk achter, maar het heeft echt een paar maanden geduurd voordat ik erachter kwam dat achter dat androgyne uiterlijk een meid school. Kindje gedraagt zich altijd erg chagrijnig naar andere kinderen toe en wil nooit meedoen met gymmen. Het lijkt me erg lastig als juf om goed om te gaan met zo'n kindje.
Even zwemspullen pakken. Vriendje waarmee Suske had willen spelen is niet thuis, en nu is gestemd voor zwemmen.........
Nu heb ik niet zoveel vrienden met kinderen, maar ik vind zelfs de kinderen van vrienden/familie ook niet allemaal leuk!

En, oh hoe slecht, ik ontmoedig ook sommige afspraakjes met vriendjes. Gelukkig is GP heel erg trouw aan 3 vriendjes die ik ook wel heel erg goed kan hebben (en hun ouders ook, dat scheelt ook een berg hoor!) en spreekt hij dus verder niet zoveel met andere kindjes af. Eentje is wel een pieperd ook, die begint elke zin op pieptoon met "GP z'n moeder? weet je?" Waarop ik dan ieder keer heel hard wil roepen "Scheetje!".

GP had een vriendinnetje waar ik helemaal gek op was, maar die zit nu in groep 3 dus de liefde is over, heel erg jammer.

Klein Pebbeltje heeft nu 1 vriendje waar hij mee afspreekt en die is ook heel erg oke.

Jullie rijden natuurlijk ook samen denk ik, Drop. Hier rijdt Pebblo alleen maar....
Moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk eerst de moeder al niet leuk vond en daarna er pas achter was welk grut erbij hoorde. Inmiddels is grut weg en was ze op zich eigenlijk wel lief, maar zo totaal anders dan kindjes die ik leuk vindt... Is ook echt een jaar jonger dan dochter, dus het scheelt ook echt wel in handigheid ofzo.

Oogarts hoeven we pas over een jaar terug te komen. Heerlijk, scheelt hoop tijd, want duurt altijd lang voordat je aan de beurt bent enzo.

Ver rijden, houd ik ook niet van ondanks dat we beiden rijden, is gewoon vermoeiend, maar onze kinderen zijn het ook niet echt gewend en vallen niet snel in slaap in de auto.
4-jarig testosteronbommetje ziet vrouw met blote borsten op tv: 'Mamma, jij hebt veel dikkere borsten!' en klemt zijn handen om mijn voorgevel . Nog een geluk dat dat niet vanmiddag in het zwembad gebeurde!

Werd trouwens krap een kwartier na thuiskomst ongesteld, ik had er al zo'n idee van. Blij dat mijn lichaam in ieder geval zo aardig was om te wachten tot ik thuis was.
Ongesteld zijn is stom! Maar wel fijn dat het inderdaad na het zwemmen gebeurde, beter dan rode vlek in het water veroorzaken.

Uitspraak van loeder:

Mama, zullen we samen Ariel zijn? Doen we ook lippenstift op.

Ik zeg dus daarop 'nee schat, kan niet in het water want dat gaat eraf'.

nee hoor, de lippenstift is zeeproof!
Ik ben ook ongesteld, heel erg veel buikpijn, maar ben er toch blij mee.

Want ik was dus al 2,5 week te laat. En ondanks dat ik bijna zeker wist dat zwangerschap onmogelijk was, kneep ik hem toch een beetje.

Vrolijk, geweldig die uitspraak van Loeder

En vakantie naar geboorteland? Super zeg!

Vakantie Dropje klinkt ook goed. Lekker hoor.

Wij gaan van de week boeken, eerst even kijken hoe we aan een creditcard gaan komen.

Morrie, verdrietig van collega zeg. En ik snap je helemaal als je graag wilt dat ze weer zwanger is. Natuurlijk voor haar, maar ook om gewoon samen blij te zijn!

Trouwens, bedankt voor alle felicitaties voor Zootje.

Veel te gek, al die uitgebreide behangetjes enzo

Maar Zootje is vandaag dus 5 jaar geworden en we hebben een heerlijk dagje gehad. Lekker rustig, dus alle aandacht voor iedereen.

Leuke kadootjes en gezellige visite. En Zootje genoot, dus ik helemaal

.:-$

Was dat wat, Elyane? Ships zeg, ik dacht er gisteravond nog aan, lullig zeg! Maar ze heeft vast een geweldige dag gehad als ik het zo lees, gelukkig maar!
En natuurlijk gefeliciteerd!
Ik las trouwens vandaag in een wijkkrantje dat een pony in de buurt waar ik altijd al met de kinderen langs wandelde toen ze net geboren waren, eind januari is afgemaakt. Was ziek, had al een paar TIA's gehad en kwam niet meer goed. Beestje was al 38, hoogbejaard dus, in mensenjaren is dat over de 100, maar toch, we gingen haar vaak een appeltje brengen. In januari nog. En nu is ze dus dood. Gek, het is 'maar' een dier en niet eens van mij of zo, maar ik zat wel ineens heftig te slikken.
hihi, dank je.

Hoop dat wel duidelijk was, dat het een grapje was?

Soms wel lastig grapjes, op een scherm namelijk.

Nou, ik ga zo eerst eens lekker onder de zonnebank!

Welterusten alvast voor iedereen
Ah,dat is sneu zeg. En inderdaad wel bejaard, maar als je 'persoonlijk' iets met een dier hebt, is het toch jammer.

En nu ga ik echt!
Ja hoor, snapte ik wel, Elyane! Maar tegelijkertijd realiseerde ik me dat ik er gisteravond wél aan gedacht had! En ik vind het zelf stiekem toch wel heel leuk als mijn kinderen zo via mijn scherm gefeliciteerd worden, dus misschien dat jullie dat ook leuk vinden als jullie kinderen worden gefeliciteerd. Dacht ik zo.
quote:dropje schreef op 20 februari 2008 @ 22:04:

.:-$

Goed gejat is het halve werk! Nog van harte meid!
Wat erg Ely! Zeer onattent van ons, maar wel van harte met terugwerkende kracht meid. Nog op de valreep nog een stukje taart voor de grote meid!

Kan iemand dat enge beest even van die taart meppen?
Moest laatst nog aan Zootje denken want bij de Xenos hadden ze kinderbordjes en bekers met slakken erop. Is dat wat?

O ja, Loeder is vandaag naar ABN AMRO tennistoernooi geweest als uitstapje NSO. Doe mij ook eens zulke uitstapjes?????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven