Gekleurd dekbed
maandag 5 december 2011 om 00:07
Zoals het topic al zegt ik zoek een dekbed met een kleurtje die je kan gebruiken zonder een overtrek. Ben het bed opmaken zo zat!
Wou er twee aanschaffen. Om de twee weken verwisselen
Er zijn er amper te vinden. Ik dacht dat wel meer mensen dit probleem hadden. Wie weet iets? Het betreft een lits jumeax
Wou er twee aanschaffen. Om de twee weken verwisselen
Er zijn er amper te vinden. Ik dacht dat wel meer mensen dit probleem hadden. Wie weet iets? Het betreft een lits jumeax
maandag 5 december 2011 om 00:11
maandag 5 december 2011 om 00:20
quote:helene31 schreef op 05 december 2011 @ 00:08:
Hoe ga je dat schoonhouden dan? Dekbed in zijn geheel in de machine?
Het is juist zo lekker fris, elke week een schone hoes. En 3, 4 keer per jaar de dekbedden reinigen.
dekbedden reinigen, hoe doe je dat? kan dat gewoon in de machine.
Hang ze alleen buiten op. ( nu ben ik vast heel smerig)
Hoe ga je dat schoonhouden dan? Dekbed in zijn geheel in de machine?
Het is juist zo lekker fris, elke week een schone hoes. En 3, 4 keer per jaar de dekbedden reinigen.
dekbedden reinigen, hoe doe je dat? kan dat gewoon in de machine.
Hang ze alleen buiten op. ( nu ben ik vast heel smerig)
maandag 5 december 2011 om 06:27
Alleen beetje jammer dat de plaatjes het niet doen. www.leenbakker.nl kijk onder Slapen/ Bedtextiel.
maandag 5 december 2011 om 08:28
Volgens mij hebben ze bij de ikea ook een roze....en er staat me ook iets bij van een blauwe, maar dat weet ik niet zeker.
Ik zou er overigens toch wel een laken onder doen hoor.
Overigens past mijn dekbed ook wel gewoon in de wasmachine. De zomerdekbedden passen er samen in (1-persoons) en de winterdekbedden apart.
Elke 2 weken wassen, lijkt me echter niet heel erg goed voor het dekbed, die dingen zijn over het algemeen niet gemaakt om frequent te worden gewassen.
Ik zou er overigens toch wel een laken onder doen hoor.
Overigens past mijn dekbed ook wel gewoon in de wasmachine. De zomerdekbedden passen er samen in (1-persoons) en de winterdekbedden apart.
Elke 2 weken wassen, lijkt me echter niet heel erg goed voor het dekbed, die dingen zijn over het algemeen niet gemaakt om frequent te worden gewassen.