Zwarte Poezebeesten

05-12-2011 13:19 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naast het Rode Poezebeesten-topic vind ik eigenlijk dat er ook een Zwarte Poezebeestentopic moet komen

Want rooie zijn natuurlijk wel heel erg mooi, zwarten zijn vooral heel erg lief.

Wie heeft er hier nog meer een Felix-katje of dat wat er op lijkt?

En wil daarvan foto's plaatsen. Ik ga kijken of het mij lukt, maar dat wordt wel vanavond.

Zelf heb ik dus twee zusjes van 4. Katcha en Rosa. Rosa is een felix-katje, Katcha heeft een zwart koppie en heeft een klein wit vlekje (en is daarmeen een omgekeerd Kitlerkatje).
Aah lief ericoss

lughnasadh ik noem mijn grijs witte poes liefkozend "mongooltje" want zij heeft vaak haar tong buiten haar mond hangen.

Als ze bovenop de schutting zit en ze wil eraf dan springt ze niet net als de andere katten er gewoon af nee ze gaat een plank lager, draait zich om en gaat aan de planken hangen en laat zich langzaam naar beneden zakken
Ze hebben af en toe een witte haar. En poezebeest 1 heeft een grijs buikje. Poezebeest 2 heeft bruin/rood borsthaar.

Poezebeest 1

Poezebeest 2

WIj hebben ook zwart/witte katten! en een hele zwarte maar geen foto!

Jimmi

Lotje (soms noemen we dr adolf)

Mijn dochter noemt hem "mobieltje"

Ik maak haar ook maar niet wijzer, de benaming kan nog wel eens verkeerd vallen, ook al is ie liefkozend bedoelt.

Ze "praten" allebei ook veel. Tegen elkaar, maar ook tegen ons, hele gesprekken hebben we soms. "brrr", "mraw"...

En als ze elkaar even kwijt zijn is het echt MAUUUUWWWW.
quote:mika65 schreef op 05 december 2011 @ 14:10:

[...]

Ik had een zwarte kater die zelf de deur open kon doen. Hij sprong zeg maar op de klink en bleef eraan hangen en dan met zijn pootje de deur open. Slim beest he

Dat kan mijn zwarte kater ook!

En toch verdenk ik hem er regelmatig van niet helemaal in orde te zijn, hij spint namelijk áltijd (en nog hard ook) en loopt bijna altijd met zijn tongetje uit zijn bek.
Wat een schatjes komen er voorbij zeg! *smelt*
Ja, dat is waarom wij personeel worden uiteindelijk, omdat katten zich prima weten verkopen. Wie ooit een kitten meeneemt, vergeet dat onder dat schattige snoetje een keiharde onderhandelaar zit.

Mijn kater Scooter kreeg toen hij een kitten was een toeval, hij heeft het overleefd maar is scheel en ook minder slim geworden. Waterbakken zijn echt een ramp, hij kan het water niet inschatten (hoe diep het is) dus gooit hij een waterbak om, zodat hij er van kan gaan drinken. En volgens hem is zijn bakje nooit helemaal vol,echt niet!
Als kater gaat drinken schudt hij altijd zijn pootjes uit, alsof hij er midden in staat.

Mijn ouders hebben een kat gehad, Schizo heette het beestje, die een aanrijding met een auto overleefd heeft. Maar zijn kop stond sindsdien scheef. Hij had er geen last van, alleen als hij sprong ging dat niet zo jofel.
Lieve foto's.

Dan mag ik hier ook meedoen. Ik heb naast een rode en een cyper een zwartwitte (en er 1 gehad) *wacht nu nog op een topic met cyperse katten *.

Mijn zwartwitte maakte als kitten ook altijd de deuren open. De keukenkastjes ook trouwens. Inmiddels is meneer bejaard (16+) en heeft hij er geen zin meer in.

Hij is niet zo fotogeniek, dus ik heb maar weinig mooie foto's van hem.

En de kater die alweer 5 jaar dood is (overleden van ouderdom, is 18+ geworden). Die had alleen een wit befje en witte voetjes.

Ik vind zwarte katten altijd wel leuk, maar rode ook...net als witte, cyperse, lapjes...Ach, eigenlijk alle katten
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Ik ben thuis, ik ga spammen!

Dit is Medusa. Die naam past goed bij haar.

[img]\http://94.100.124.135/1024050001-102410 ... _xaDA.jpeg[/img]

Poezebeest is nu 18 of 19, ze heeft al járen last van een overactieve schildklier. Daarom is ze zo mager. Haar vacht is nu niet meer zo mooi glad, ze heeft heel veel klitten. Die knip ik er af en toe uit, als het mag van madame.
Zwarte katten!!! I love them!

M'n eerste kat was (natuurlijk) een zwarte, m'n tweede ook bijna, maar ivm doorelkaarheenhalen-gevaar en onze zwarte vloerbedekking, toch maar voor een z/w gegaan, en het zit hem niet in de kleur hoe leuk ze zijn, toch blijf ik voor zwartjes vallen!

En gelukkig maar, zwartjes zijn het minst geliefd om geadopteerd te worden!
Ik heb Medusa uit het asiel gehaald op vrijdag de 13e...

Ik wilde eigenlijk de kat uit het hokje onder Medusa. Maar die begon gelijk te blazen tegen me dus zij mocht een andere baas opzoeken. Toen Medusa geaaid en haar koppie ging gelijk naar rechts zodat ik er goed bij kon. Dus poes maar meegenomen. Nooit spijt van gehad. Ook nu niet. Nu piest ze vaak op de bank die op de slaapkamer staat. Dan maar een handdoek er op. Elke avond komt ze op me liggen, ze begroet me op de trap als ik thuis kom. Elke ochtend bleren om haar eten, luidkeels! Ze zal geen jaren meer bij me zijn, ze is al oud. Maar ze heeft een wereldleven gehad bij me!
Leuk topic :D !

Dit is Bikkel, heb hem sinds juli. Hij is nu 9.

Vorige week gewogen, 5,9 kilo schoon aan de haak
In zijn favo slaaphouding :

En op de krabpaal. Was de eerste en meteen laatste keer in dat mandje, want hij komt er zelf niet op eigen kracht uit

snoopy80 wijzigde dit bericht op 05-12-2011 19:22
Reden: foto's waren niet goed
% gewijzigd
Snoopy, die van jou is prachtig!
Dankjewel !
.

Bij deze, mijn kat!
Onze lieve zwarte poezendame. Helaas een jaar geleden plotseling overleden op 7 jarige leeftijd. Heb haar cyperse broer nog en heb een cypers witte erbij genomen.

Broer en zus toen ze nog mini waren:

Mijn geweldige kater Milou:

De naam had ie al. Ik heb het maar zo gelaten want de kattennaam die ik in mijn hoofd had (Karel) past echt niet bij hem. Het is een beetje een watje
O wat een lieffies allemaal.

Het lukt me nog niet om een foto van Katcha en Rosa te plaatsen. Ik moet ze eerst ergens online zien te krijgen.

Mijn Rosa lijkt trouwens wel heel erg op Milou!
Er is nu ook een Tijger/ Cyperse topic.

Dus heb je een zwarte en een tijgervriendje. Show hem dan hier

mijn overheerlijke katje Mexx!

Hij is nu 2.5, lief, lui, speels, en lekker maf!

Je kan echt niet anders dan verliefd worden op hem, dat heeft hij al keer op keer bewezen, en volgens omgeving is het de allerleukste kat die ze ooit hebben gekend!

Onze stoere Storm en Floyd.

Mijn ouders hebben altijd katten gehad. En toen ik samen ging wonen met mijn vriend wilde ik persé ook katten hebben. Ik miste echt twee pluizenballetjes om me heen, haha.

Ze worden in februari alweer twee jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven