Mooi jurkje, welke maat?
dinsdag 6 december 2011 om 16:04
Op de site van H&M heb ik een heel mooi jurkje gezien.
Ik twijfel alleen een beetje over de maat.
Ik heb maat 48 en de maten daar zijn L XL of 3XL.Het is in de BiB-lijn. Zijn die maten anders dan de gewone lijn?
In de maattabel staat dat XL gelijk staat aan 48/50 en 3XL aan 56/58.Dat zou dus betekenen dat maat XL goed zou passen. Maar ik heb ook wel eens kleding gepast bij H&M die absoluut niet paste in maat XL.
Wat is jullie ervaring met de maatvoering?
Ik twijfel alleen een beetje over de maat.
Ik heb maat 48 en de maten daar zijn L XL of 3XL.Het is in de BiB-lijn. Zijn die maten anders dan de gewone lijn?
In de maattabel staat dat XL gelijk staat aan 48/50 en 3XL aan 56/58.Dat zou dus betekenen dat maat XL goed zou passen. Maar ik heb ook wel eens kleding gepast bij H&M die absoluut niet paste in maat XL.
Wat is jullie ervaring met de maatvoering?
dinsdag 6 december 2011 om 16:07
dinsdag 6 december 2011 om 16:09
Mooi jurkje ! Ik zou even een mailtje sturen naar de klantenservice of ze even de maten willen opmeten van dit jurkje want het kan inderdaad nog al eens afwijken... ik bestel ook regelmatig online en bij de meeste winkels wordt er aangegeven of bepaalde kleding als de maat valt of anders. En als het er niet bijstaat en ik twijfel stuur ik ook altijd een mailtje.
Succes !
Succes !

dinsdag 6 december 2011 om 16:36
quote:Merelin schreef op 06 december 2011 @ 16:24:
O echt starshine?
Nou laat dan maar, want het was ook mijn bedoeling om dit jurkje met kerst aan te doen. Ik weet dat H&M een lange levertijd heeft, maar een maand en dan dus na de kerst? Jammer.
Pomedom, jammer dat M er niet is voor jou.Ja dat slaat natuurlijk nergens op, het is BiB, de mensen die maat M van BiB zouden hebben (als dat bestond, niet dus), zouden dan dus gewoon de reguliere collectie van H&M kunnen dragen... (met oneindig veel meer keus en leukere spullen dan de BiB!).
O echt starshine?
Nou laat dan maar, want het was ook mijn bedoeling om dit jurkje met kerst aan te doen. Ik weet dat H&M een lange levertijd heeft, maar een maand en dan dus na de kerst? Jammer.
Pomedom, jammer dat M er niet is voor jou.Ja dat slaat natuurlijk nergens op, het is BiB, de mensen die maat M van BiB zouden hebben (als dat bestond, niet dus), zouden dan dus gewoon de reguliere collectie van H&M kunnen dragen... (met oneindig veel meer keus en leukere spullen dan de BiB!).
dinsdag 6 december 2011 om 19:04
quote:pompedom schreef op 06 december 2011 @ 18:42:
SG, ik snap ook wel dat het een M niet de bedoeling is van BiB. Maar een L zit ook in de gewone collectie toch of zie ik dat verkeerd?
Ik maak gewoon zelf zo#n jurkje in mijn maat en de kleur die ik wil, is de kwaliteit ook beter.
De L van de BIB is groter dan een gewone L hoor.
En sowieso is ook de pasvorm anders.meer aangepast aan vollere lichamen.
SG, ik snap ook wel dat het een M niet de bedoeling is van BiB. Maar een L zit ook in de gewone collectie toch of zie ik dat verkeerd?
Ik maak gewoon zelf zo#n jurkje in mijn maat en de kleur die ik wil, is de kwaliteit ook beter.
De L van de BIB is groter dan een gewone L hoor.
En sowieso is ook de pasvorm anders.meer aangepast aan vollere lichamen.