Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
quote:xxroosjexx schreef op 05 december 2011 @ 12:41:

Nelleke: das wel een goede tip om pas die betalende maand in te laten gaan als je iets leuks hebt gevonden. Voor mij niet meer nodig maar anderen hebben er misschien wel wat aan.Haha, het blijft zo leuk om jouw enthousiaste verhaal te lezen. Helemaal fijn zoals het bij jullie gaat!
Hihi thanks nelleke ... Vind t ook wel grappig om terug te lezen. Op de eerste pagina schreef ik dat ik al zo lang met hem mailde...en afgelopen nacht lag ik nog lekker tegen hem aan in bed

Gek hoe dingen kunnen lopen, maar o zo leuk!
@Adeline, ik had twee keer met hem gedate en daarna ging hij voor anderhalve week op vakantie en maakte hij afspraakjes met dames ter plaatse, terwijl hij mij aan t lijntje hield. Toen hij terug kwam belde hij me niet meteen op, dus toen maakte ik het uit en een paar dagen later begon hij mij te bellen... Hij zei dat hij ziek was terug gekomen van vakantie, maar als dat zo was, waarom zat hij toen wel op Badoo? Dan kan je mij toch ook bellen/smsen? Hij zegt dat hij mij mist, elke dag aan mij denkt en een kadootje gekocht heeft. Ook zegt hij dat hij mijn mooie ogen gemist heeft en het feit dat ik zo lief ben. Hij zij ook dat het voor hem nooit uit is geweest en dat ik dat toch ook wel weet.. Pfff.. En dan kusjes door de telefoon om t goed te maken.. Ik heb hem gezegd dat hij mij beledigt had en dat hij maar moet wachten met wat ik beslis, want ik ben niet goedkoop. Laat maar lekker wachten nu!

@Tierney, hij vroeg inderdaad of hij een nachtje bij mij kon blijven slapen, omdat hij me zo lang niet gezien heeft. Nou, ik heb nog nooit met hem geslapen en na twee dates en deze hele toestand denk ik er zeker niet aan. Ik ben niet gek! Dus.. ja kan gelijk hebben, maar ik kan het niet geloven dat hij alleen dat van mij wil. Ik woon heel ver van hem vandaan, dus waarom zou hij die moeite doen? Hij mist misschien ook de romantiek van de dates die we gehad hebben. Elkaar kussen, omhelzen, lekker kletsen en wandelen door de stad. Het was zo gaaf! Nou, wat het ook is geweest, ik kom er vroeg of laat toch wel achter, want ik hou mijn poot stijf en ik laat hem kruipen. Als hij mij alleen voor de sex wil zal hij van een koude kermis thuiskomen en opgeven mij te contacten, want dat krijgt hij NIET!

Mijn schatje die ik nu heb is heel bescheiden en volwassen, ook al heeft hij het helemaal voor elkaar. Het is heel pril, maar hij heeft mij nu al voorgesteld aan zijn vrienden! We hebben serieuze gesprekken en missen elkaar. Hij zei dat hij mij een tijdje had geobserveert en dat hij het gevoel kent mij al jaren te kennen. En dat gevoel heb ik niet vanaf het begin, maar ik smelt van al zijn warmte, liefde en spontaniteit. ZO lief! Hij pakt heel zacht en teder mijn hand in de zijne en zegt dat mijn hand zo zacht en warm is, terwijl ik dat andersom ook vind. Hij geeft lieve complimenten, is zeer betrokken bij me en draagt me op handen. Dus ja... ik voel me echt gezegend tot en met. Mmmmmm... heerlijk gevoel! Ik ben er echt helemaal klaar voor en hoop dat het wat wordt!

@Roosje, bedankt lieverd, ik blijf schrijven, ik kies voor mijn real life date, hihi! I am in loveeeeeeeeeeeee....
.
@LLL: Heeft hij alleen een hartje gestuurd of een berichtje? Geen email adres? Balen...zul je altijd zien dat het zo loopt.

Gelukkig kun je morgen vroeg meteen een hartje sturen, haha.

@Hiawata: Je doet er volgens mij goed aan om bij je real life date te blijven. Die andere gozer klinkt wel beetje erg wanhopig zo op deze manier.

Bij mij wil het allemaal nog niet helemaal vlotten.

Ben er ook nog niet uit welke site ik nu fijn vind.

Dus ik fladder er gewoon een beetje op los en zie wel wat ik tegenkom. Ik ben ook zooo ongeduldig, ben slecht in wachten op antwoord, haha.
Ohhh we gaan komend weekend even weg met z'n tweetjes, nu nog even een leuk hotelletje zoeken in België zin in!!!
Roos, maak ons niet zo jaloers!!
Weer thuis. Het was weer heerlijk, het gaat zo snel, om eng van te worden.

We zijn niet naar de film gegaan, hij had een zware dag gehad en ik ben weer snotverkouden, dus ik ben naar hem toe gegegaan en we hebben lekker op de bank geknuffeld en film gekeken. Even gepraat ook over dat ik het toch allemaal een beetje eng vind en of hij me daarin een beetje ruimte wil geven. Maar hij vindt het ook allemaal heel fijn en bijzonder. Wil hem zo graag nog een keer zien
Tierney: wat klinkt t toch super goed! Hihi en dan te bedenken dat je eigenlijk even wou stoppen met het hele internetdaten...weet je nog?

Dus andere meiden: hou moed!

En Rasa ik gun jou ook een N.
@Tierney: Wow, wat super leuk voor je! Wanneer zie je hem weer? Hoevaak hebben jullie al afgesproken?

@Roosje: Lekker een weekend weg zeg...wil ik ook wel :p haha.
.
Leuk allemaal, meiden. Hier helemaal niks spannends te melden. Maar ik geniet even mee met jullie verhalen
hmm we gaan naar Gent (hij mocht kiezen) dus ik op zoek naar een hotelletje, is het echt overal al vol....

Dus hihi nu gaan we op een wat avontuurlijkere manier slapen, namelijk een bed&breakfast op een boot. Een keer wat anders dan een hotel (en er is een wii op de kamer voor als we ons vervelen , haha kunnen we in ieder geval lachen....)
Ik vind Gent echt een superleuke stad! Gaan jullie dit weekend al Roosje?
quote:vivalaalcohol schreef op 06 december 2011 @ 11:03:

Ik vind Gent echt een superleuke stad! Gaan jullie dit weekend al Roosje?

Nog tips om heen te gaan qua zien/eten/doen?

Ik heb er ook echt zin in! Wacht nu nog even op bevestiging van de b&b (had gisteravond wel een mailtje gekregen dat ze nog een kamer hadden, dus komt vast wel goed).

En ja we gaan komend weekend! :-)
Je kunt er prima winkelen en biertjes drinken en eten. Geen specifieke tips, gewoon lekker door de stad dwalen zou ik zeggen. Vond de burcht daar ook wel leuk om eens te bezoeken.
dat is idd ook wat we vooral gaan doen.

Ben er een paar jaar terug een x met een ex geweest, maar toen lag er sneeuw (en vrij veel ook) en was alles spekglad....gaf heel mooie foto's, maar heel ver kwamen we niet

Ooooo heb er zo'n zin in, ben er ook erg aan toe om even weg te zijn. Zou graag wat langer gaan (we gaan nu maar 1 nachtje, anders werd het en een beetje prijzig, en moet zelf vrijdag tot 18.30 uur werken). Dus langer weg wordt een volgende x!
@Tierney, klinkt gewoon goed bij jou. Hoop, dat je de angst dat het te snel gaat, kan laten varen, en er gewoon van genieten. Je geeft zelf al aan, dat je hem weer snel wil zien.

@ Roosje, superleuk om er even uit te zijn.
Hey meiden,

Hier wat twijfel nu al... Hij vroeg vandaag of ik tussen kerst en oud en nieuw wat te doen had, ivm een paar dagen weg, en ik weet niet of dat als grapje bedoeld was... :S

Ik vind het zeker helemaal leuk, maar ik voel verder nog weinig en ben er nog lang niet over uit of ik wel een relatie met hem wil. Dat gevoel van het gaat te snel en dat ik ruimte nodig heb is daarvan erger geworden. Hij begint inmiddels ook best wel veel opmerkingen over seks te maken, terwijl ik juist aangaf rustig aan te willen doen.

Normaal maak ik me helemaal niet zo'n zorgen om dit soort dingen, maar samen met het zeer vele contact dat hij zoekt.... Ik begin het een beetje raar te vinden.

Wat denken jullie? Hij is verder wel gewoon erg lief en grappig en knuffelig enzo en we praten zooo goed. Maar dit zit me gewoon dwars vandaag.
lieve tierney, niet meteen gaan afkappen/ twijfelen hoor! Misschien nog wel een x aangeven dat je het rustig aan wil doen...hebben jullie alweer een vervolgdate?
Ha tierney, gewoon aangeven waar jij je prettig bij voelt. En probeer het eens als een compliment te zien ipv een excuus om weg te rennen... Dat hij het je vraagt betekent nog niet dat je dan ook meteen moet hè?!
Tsja...zo zie je maar weer Tierney..

Als een man je echt leuk vindt maakt hij dit soort plannen dus..:-).

Het is ook nooit goed he....maar ik zou dat benauwde gevoel ook hebben denk ik. Aan de ene kant wil je dit juist heel graag, aan de andere kant is het dan net even té.

Gewoon duidelijk aangeven lijkt mij...succes!
quote:tierney schreef op 04 december 2011 @ 20:34:

Rasa, wat mij wel eens hielp bij afwachtende types is hints strooien en dan niet te subtiel..

Ik zei dan gewoon iets in de richting van dat het mailen zo leuk is en dat ik echt nieuwsgierig ben geworden naar.... (vul dingen in die je je afvraagt die je alleen in het echt zou kunnen zien). Als hij je wil zien, dan volgt de uitnodiging snel en heeft hij nog steeds het idee dat ie jaagt

Nou, de Krullenbol heeft jouw tip opgevolgd hoor...

We zijn nog steeds gezellig aan het mailen. En nu sluit ie af met: 'Ben trouwens nog steeds benieuwd naar je!'... Maar dat had volgens jou ongeveer mijn tekst moeten zijn, toch? Zal ík hem dan maar inkoppen? Ik ben ook de beroerdste niet.
O, en @tierney, meteen maar even een adviesje terug: geen chickenshit nu he?! Inderdaad, je gewoon uitspreken, maar nu niet wegrennen hoor. Daar is ie veuls te leuk voor!
Haha, Rasa (en de rest), ja ik ben wel goed in chickenshit

Ik heb net met vriendinnen gesproken en zij zeggen ook, kijk het gewoon aan, geef je grens aan en gun het een kans.

Maar dit ben ik te voeten uit. Ik ga van gevoel óf debiel doen óf wegrennen. Hoe krijg je dan ooit die leuke relatie met de man van je dromen??

Ik ga mezelf op een derde date sturen.

Overigens de rest van de dag keurig radiostilte dus hij heeft wel geluisterd naar me. Wel een fijn gevoel.

Enne, ik zou inderdaad gewoon hem uitdagen tot een date als hij zo nieuwsgierig is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven