Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
woensdag 7 december 2011 om 08:06
Ik heb echt geslapen als een os. Heel diep en heel vast. Ik ben er helemaal duf van. Dat is lang geleden. Inderdaad Coe, denk dat ik me onbewust toch drukker heb gemaakt dan ik dacht.
Ik moet nog één snoer lampjes en dan is het ergste gedaan. Leuk hoor zo'n joekel van een boom, maar wat een werk weer. Pfft. Wel fijn als ie al staat. Volgende week weer werken en fysio, dus dan weer druk. En zondag de meet van Bo's vaste schrijvers. Heb er heel veel zin in.
Ik moet nog één snoer lampjes en dan is het ergste gedaan. Leuk hoor zo'n joekel van een boom, maar wat een werk weer. Pfft. Wel fijn als ie al staat. Volgende week weer werken en fysio, dus dan weer druk. En zondag de meet van Bo's vaste schrijvers. Heb er heel veel zin in.
woensdag 7 december 2011 om 12:03
Lijst(je) vandaag:
werken *vanavond maar denk ik
aanhanger halen
kerstboom halen
ramen zemen
kerstboom optuigen en alle rest van de zooi
boodschappen
traktatie's maken op de helft...
koken
toch nog iets voor middelste halen(morgen jarig en zijn kado had ie maandag al,maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen dat ie dan morgen niks krijgt)
Maar goed dat ik zo vroeg wakker was X-D[/quote]
werken *vanavond maar denk ik
aanhanger halen
kerstboom halen
ramen zemen
kerstboom optuigen en alle rest van de zooi
boodschappen
traktatie's maken op de helft...
koken
toch nog iets voor middelste halen(morgen jarig en zijn kado had ie maandag al,maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen dat ie dan morgen niks krijgt)
Maar goed dat ik zo vroeg wakker was X-D[/quote]
woensdag 7 december 2011 om 14:05
Beetje hyper Coetje?
Nou ja, je hebt dan ook al veel gedaan.
Ik nog niks. Alleen de stad in geweest en ergens koffie gedronken (en appeltaart met slagroom gegeten) en geen kerstverlichting gevonden. Wel een broek en een bloes wat niet de bedoeling was.
Nu dus een verlichting eruit halen die meer achter zit en die opzij erin doen. (was sneller geweest en goedkoper als ik dat meteen had gedaan). Haha.
Nou ja, je hebt dan ook al veel gedaan.
Ik nog niks. Alleen de stad in geweest en ergens koffie gedronken (en appeltaart met slagroom gegeten) en geen kerstverlichting gevonden. Wel een broek en een bloes wat niet de bedoeling was.
Nu dus een verlichting eruit halen die meer achter zit en die opzij erin doen. (was sneller geweest en goedkoper als ik dat meteen had gedaan). Haha.
woensdag 7 december 2011 om 14:33
Haja een spijkerbroek in de kerstboom. Wel uniek. Maar nee, ik heb de boom gedraaid en de beginkabels een tikkie opgeschoven naar achteren en nu staat ie goed. Geen nieuwe verlichting meer nodig.
Nu de ballen (erin). Maar ik heb geen bal zin meer in die boom. Zou het wat zijn om er alleen maar lampjes in te hebben.
Schop mezelf maar eens.
Nu de ballen (erin). Maar ik heb geen bal zin meer in die boom. Zou het wat zijn om er alleen maar lampjes in te hebben.
Schop mezelf maar eens.
woensdag 7 december 2011 om 14:58
Mogguh
Wat heb jij je hysterische lijstje vroeg af, Coe. Lekker achteroverleunen
Zoeb, dat was dus een heerlijk ochtendje stadten. Leuk toch, met een vriendin. Niet zo zunnig doen over de schade hoor. Staan ze je mooi?
Ik had vanochtend de schoonmaakster op bezoek die de kinderkamer onder handen heeft genomen (voor zover ik zie prima). En nog een lapje over de keuken, wc en kamer. Zelf heb ik het grofvuil van de buren weer verzameld na een forse windvlaag (nou ja, de schade viel mee), er mijn eigen grofvuil bijgezet en mijn tuin voor een groot gedeelte maisvrij gemaakt. Die muis zit nog steeds in mijn huis en ik vrees dat 'ie er kwam door de mais. Kinderen eraan herinneren dat er hier in de tuin niet meer met mais gegooid wordt.
Een zorgteamoverleg gehad op school over Muis, en nu lig ik in bed te studeren (ahum) en zit Middelste voor de vierde of vijfde keer in twee dagen lang onder de douche. Hij is rillerig en zo. Weet nog niet of 'ie gewoon ziekjes is of helemaal van de rel na een dagje karten, een dagje oma, een dagje Sinterklaas en een dagje Wii.
Wat heb jij je hysterische lijstje vroeg af, Coe. Lekker achteroverleunen
Zoeb, dat was dus een heerlijk ochtendje stadten. Leuk toch, met een vriendin. Niet zo zunnig doen over de schade hoor. Staan ze je mooi?
Ik had vanochtend de schoonmaakster op bezoek die de kinderkamer onder handen heeft genomen (voor zover ik zie prima). En nog een lapje over de keuken, wc en kamer. Zelf heb ik het grofvuil van de buren weer verzameld na een forse windvlaag (nou ja, de schade viel mee), er mijn eigen grofvuil bijgezet en mijn tuin voor een groot gedeelte maisvrij gemaakt. Die muis zit nog steeds in mijn huis en ik vrees dat 'ie er kwam door de mais. Kinderen eraan herinneren dat er hier in de tuin niet meer met mais gegooid wordt.
Een zorgteamoverleg gehad op school over Muis, en nu lig ik in bed te studeren (ahum) en zit Middelste voor de vierde of vijfde keer in twee dagen lang onder de douche. Hij is rillerig en zo. Weet nog niet of 'ie gewoon ziekjes is of helemaal van de rel na een dagje karten, een dagje oma, een dagje Sinterklaas en een dagje Wii.
woensdag 7 december 2011 om 15:17
Nu heb ik kerstboomstress
De boom die vriend heeft meegebracht is zo lelijk als de nacht en komt er dus niet in.Aan 1 kant zitten halve takken...lijkt wel catweazle..die ligt weer in de tuin dus.
Vriend is niet blij met me,maar ach,dat ben ik ook weleens niet met hem.
Morgen ga ik zelf wel kijken voor een boom.
Mamz,het gaat best tekeer in onze contreien he?
Misschien bij middelste een paracetamolletje erin en een middag verplicht in bed?
Hier zijn de kinderen ook druk en niet zo aardig voor elkaar.
Hoop dat je snel van je muis verlost bent!
De boom die vriend heeft meegebracht is zo lelijk als de nacht en komt er dus niet in.Aan 1 kant zitten halve takken...lijkt wel catweazle..die ligt weer in de tuin dus.
Vriend is niet blij met me,maar ach,dat ben ik ook weleens niet met hem.
Morgen ga ik zelf wel kijken voor een boom.
Mamz,het gaat best tekeer in onze contreien he?
Misschien bij middelste een paracetamolletje erin en een middag verplicht in bed?
Hier zijn de kinderen ook druk en niet zo aardig voor elkaar.
Hoop dat je snel van je muis verlost bent!
woensdag 7 december 2011 om 16:40
Zo, hier ben ik weer. De behangkus zit er op en het is best mooi geworden vinden we. Nicht is blij, dus ik ook.
Kan best dat je middelste wat onder de leden heeft hoor Mamzie.
Coe, ik kies altijd bewust kneuzen-bomen maar ik moet van mijn Oudste dit jaar een 'goeie' uitzoeken. Daarom wil ze perse mee. Ik denk dat we er morgen even een gaan halen.
Fijn hoor Zoeb, een goeie uitslag voor Zoebman!!!
Nu moet ik in de renovatie want ik werd door een bedrijf gebeld of ik op sollicitatiegesprek wilde komen.
Niet echt heel veel zin in, maar ik ga maar.
Kan best dat je middelste wat onder de leden heeft hoor Mamzie.
Coe, ik kies altijd bewust kneuzen-bomen maar ik moet van mijn Oudste dit jaar een 'goeie' uitzoeken. Daarom wil ze perse mee. Ik denk dat we er morgen even een gaan halen.
Fijn hoor Zoeb, een goeie uitslag voor Zoebman!!!
Nu moet ik in de renovatie want ik werd door een bedrijf gebeld of ik op sollicitatiegesprek wilde komen.
Niet echt heel veel zin in, maar ik ga maar.
woensdag 7 december 2011 om 17:55
Het lijkt wel of een kerstboom zetten niet goed is voor je relatie.
Ik had al bijna ruzie met Jan omdat hij er teveel af wilde halen en jongste lijkt altijd ruzie te hebben met het binnenzetten. Haha.
Mamz hier waait ook alles door de lucht. Ik heb een of andere hoes van mijn buurman al drie keer zien gaan. De eerste keer heb ik hem terug gebracht. De tweede keer kwam buurjongen van drie deuren verder vragen of ie van ons was en de derde keer zag ik buurman zelf rennen. Zou hij hem nu binnen in de garage hebben gelegd? Ik lach me er wel rot om.
Coe ik hoop dat je morgen een hele mooie boom vind.
Wat zijn we allemaal vroeg dit jaar. Sint heeft zijn hielen nog niet gelicht, of de kerst is er alweer. Gisteren ook al de hele dag kerstliedjes op de radio.
Gold wat spannend weer een sollicitatie. Succes, ik duim. (Of je moet niet willen natuurlijk).
Meiden niet lachen hé, maar ik heb een gros zilveren ballen gekocht en nu vind ik de boom zonder ballen veel mooier.
Nog hier en daar een wit iets erin en ik vind het heel best. Daar ga ik met de ballen.
Ik had al bijna ruzie met Jan omdat hij er teveel af wilde halen en jongste lijkt altijd ruzie te hebben met het binnenzetten. Haha.
Mamz hier waait ook alles door de lucht. Ik heb een of andere hoes van mijn buurman al drie keer zien gaan. De eerste keer heb ik hem terug gebracht. De tweede keer kwam buurjongen van drie deuren verder vragen of ie van ons was en de derde keer zag ik buurman zelf rennen. Zou hij hem nu binnen in de garage hebben gelegd? Ik lach me er wel rot om.
Coe ik hoop dat je morgen een hele mooie boom vind.
Wat zijn we allemaal vroeg dit jaar. Sint heeft zijn hielen nog niet gelicht, of de kerst is er alweer. Gisteren ook al de hele dag kerstliedjes op de radio.
Gold wat spannend weer een sollicitatie. Succes, ik duim. (Of je moet niet willen natuurlijk).
Meiden niet lachen hé, maar ik heb een gros zilveren ballen gekocht en nu vind ik de boom zonder ballen veel mooier.
Nog hier en daar een wit iets erin en ik vind het heel best. Daar ga ik met de ballen.
woensdag 7 december 2011 om 18:11
Mòòie boom Zoeb. Jammer dat je de top eruit heb moeten knippen.
Ik wil nog wel een foto als ie helemaal klaar is.
En Goldman weet het nog niet (en hij is niet zo voor vernieuwingen in ons interieur), maar ik wil dit jaar ipv een bont versierde boom eigenlijk wel een met alleen wit en zilver. Dat zou betekenen dat ik om nieuwe ballen en zo moet .
Het sollicitatiegesprek ging leuk,en het is op zich ook wel een leuke baan, maar ik weet niet of ik het wel wil. Ik vertel op de BH vanavond wel hoe en wat precies.
Ik wil nog wel een foto als ie helemaal klaar is.
En Goldman weet het nog niet (en hij is niet zo voor vernieuwingen in ons interieur), maar ik wil dit jaar ipv een bont versierde boom eigenlijk wel een met alleen wit en zilver. Dat zou betekenen dat ik om nieuwe ballen en zo moet .
Het sollicitatiegesprek ging leuk,en het is op zich ook wel een leuke baan, maar ik weet niet of ik het wel wil. Ik vertel op de BH vanavond wel hoe en wat precies.
woensdag 7 december 2011 om 18:34
Ach het gaat niet om de kosten hoor, wat kost een doos ballen nou nog bij de Action. Maar Manlief houdt gewoon niet van dat soort veranderingen. Wat goed en mooi is is goed en mooi en waarom zou je dat dan veranderen, echt de mannen-denkwijze.
Ja MissM, jij moet deze keer ook echt komen meeten hoor!
Hoe vond Mmetje de sint?
Ja MissM, jij moet deze keer ook echt komen meeten hoor!
Hoe vond Mmetje de sint?
woensdag 7 december 2011 om 21:03
Mmetje weet alles te vertellen: dat Sinterklaas met de boot uit Spanje komt en kado's komt brengen voor de kindjes. En dat zwarte piet op het dak zit.
Hij kan ook een paar Sinterklaasliedjes, maar zingt liever "lang zal hij leven", of het liedje van Bob de Bouwer. Of alles door elkaar
Hij had Sinterklaas ook een handje gegeven, maar wilde niet op schoot zitten.
Eigenlijk vond hij de Pietendans en zingen met de andere kindjes leuker dan Sint en Piet
Hij kan ook een paar Sinterklaasliedjes, maar zingt liever "lang zal hij leven", of het liedje van Bob de Bouwer. Of alles door elkaar
Hij had Sinterklaas ook een handje gegeven, maar wilde niet op schoot zitten.
Eigenlijk vond hij de Pietendans en zingen met de andere kindjes leuker dan Sint en Piet
woensdag 7 december 2011 om 21:03
Ik heb net van alles zitten printen wat ik ook nog moet lezen voor zaterdag. Ai ai, ik krijg zo'n zin in een boom als ik jullie hoor (en geen kans op ruzie hier, nog een bonte boom ook) maar moet me beheersen en studerenstuderenstuderenstuderenstuderen...
Zoeb, ik denk dat zilver de boom echt wel mooi oplicht nog. Een gros... dat zijn wel heel veel ballen
Coe, hoop dat vriend je vergeeft als je een mooi boompje hebt uitgekozen.
MissM, nog heeeel veel sintvieringen voor de boeg bij jou! Leuke tijd maar ook best wel stressen. Ik ben zo blij dat 'ie weer naar Spanje is (al zou ik best wel meewillen).
Ik moet subiet nog wat konijnen ophokken en wat rondwaaiend spul in mijn schuur zetten. Klinkt wel gezellig die wind, maar het is hard.
Zoeb, ik denk dat zilver de boom echt wel mooi oplicht nog. Een gros... dat zijn wel heel veel ballen
Coe, hoop dat vriend je vergeeft als je een mooi boompje hebt uitgekozen.
MissM, nog heeeel veel sintvieringen voor de boeg bij jou! Leuke tijd maar ook best wel stressen. Ik ben zo blij dat 'ie weer naar Spanje is (al zou ik best wel meewillen).
Ik moet subiet nog wat konijnen ophokken en wat rondwaaiend spul in mijn schuur zetten. Klinkt wel gezellig die wind, maar het is hard.