Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
dinsdag 6 december 2011 om 08:52
Mogguh maisjes...
Gelfje, heb jij de uitnodiging voor de meet al?
Fuss, MissM en Shadow hebben ook nog niet gereageerd.
Straks gaan we ruil-meeten met z'n viertjes.
Ook iedereen die niks te ruilen heeft mag komen hoor!!
Ik ga vertrekken naar tennis en aansluitend koffieleuten. Vanmiddag ga ik behangen in mijn nichtje haar huisje. Ik hoef me dus weer niet te vervelen vandaag.
Spannend van die aanhouding Mamzie.
Hopelijk hebben ze de goeie te pakken en kun je dit hoofdstuk ook weer afsluiten.
Gelfje, heb jij de uitnodiging voor de meet al?
Fuss, MissM en Shadow hebben ook nog niet gereageerd.
Straks gaan we ruil-meeten met z'n viertjes.
Ook iedereen die niks te ruilen heeft mag komen hoor!!
Ik ga vertrekken naar tennis en aansluitend koffieleuten. Vanmiddag ga ik behangen in mijn nichtje haar huisje. Ik hoef me dus weer niet te vervelen vandaag.
Spannend van die aanhouding Mamzie.
Hopelijk hebben ze de goeie te pakken en kun je dit hoofdstuk ook weer afsluiten.
dinsdag 6 december 2011 om 10:31
Gelf heeft de uitnodiging ook als het goed is. Moest even zoeken naar haar mailadres.
Coe hoe was je Sint? Ben je een beetje verwend?
Ik ga een kerstboom halen. Anders zijn de mooie er weer uit.
Ik zet hem nog niet hoor. Dat doe ik volgende week wel ergens een keer.
Gold wat een drukke dag. Vandaag krijgen we de uitslagen van Jan en die van mij. Dus ik hoop dat wij een rustige kerst hebben.
Coe hoe was je Sint? Ben je een beetje verwend?
Ik ga een kerstboom halen. Anders zijn de mooie er weer uit.
Ik zet hem nog niet hoor. Dat doe ik volgende week wel ergens een keer.
Gold wat een drukke dag. Vandaag krijgen we de uitslagen van Jan en die van mij. Dus ik hoop dat wij een rustige kerst hebben.
dinsdag 6 december 2011 om 11:40
Moggu...
De kinderen zijn goed verwend,ikke niet hoor.Ik ben bijna jarig en wil graag een nieuwe eethoek in januari dus ik spaar nog even door.
Vanochtend al terug de stad in geweest want Uk zijn cd-speler deed het niet.
Mamz,ik hoop dat ie snel bekent en zijn straf kan uitzitten.
Vonden jouw kinders het leuk?Het kado bedoel ik dan he.
Gelfje,fijn dat je weer wat opgeknapt bent.
En wel komen naar de meet he
Zoeb,ik steek even wat kaarsen aan en draai mijn duimen blauw!
Nu even snel de vaatwasser uitruimen en dan is het alweer tijd om Uk te halen.
Oja,goed nieuws!!Ex schoonouders zijn terug,zij betalen de schuld van ex en ex betaalt dat aan hun terug.Ik hoef dus lekker niks te betalen!!
De kinderen zijn goed verwend,ikke niet hoor.Ik ben bijna jarig en wil graag een nieuwe eethoek in januari dus ik spaar nog even door.
Vanochtend al terug de stad in geweest want Uk zijn cd-speler deed het niet.
Mamz,ik hoop dat ie snel bekent en zijn straf kan uitzitten.
Vonden jouw kinders het leuk?Het kado bedoel ik dan he.
Gelfje,fijn dat je weer wat opgeknapt bent.
En wel komen naar de meet he
Zoeb,ik steek even wat kaarsen aan en draai mijn duimen blauw!
Nu even snel de vaatwasser uitruimen en dan is het alweer tijd om Uk te halen.
Oja,goed nieuws!!Ex schoonouders zijn terug,zij betalen de schuld van ex en ex betaalt dat aan hun terug.Ik hoef dus lekker niks te betalen!!
dinsdag 6 december 2011 om 11:50
Coe wat een goed nieuws. Het zou ook van de zotte zijn dat jij daarvoor op zou moeten draaien. En bovendien ook nog eens zooooo oneerlijk. Wat een goed nieuws.
Die Uk zal wel teleurgesteld zijn geweest dat zijn cd-speler het niet deed.
Ik heb de boom. Een Nordmann van 2½ meter. Zal Jan weer blij mee zijn.
Nu snel koffie zetten. Hij is zo thuis. Moet om half drie bij de oncoloog zijn. Wel weer een beetje spannend.
Die Uk zal wel teleurgesteld zijn geweest dat zijn cd-speler het niet deed.
Ik heb de boom. Een Nordmann van 2½ meter. Zal Jan weer blij mee zijn.
Nu snel koffie zetten. Hij is zo thuis. Moet om half drie bij de oncoloog zijn. Wel weer een beetje spannend.
dinsdag 6 december 2011 om 12:07
Spannend Zoeb, ik duim mee.
Heeeel goed nieuws voor jou Coetje! Fijn hoor, weer een zorg minder.
Oudste en ik gaan deze week ook om een boom. Ik moest beloven dat zij dit jaar mee mocht om er een uit te kiezen omdat ik altijd de ergste kneus-boom kies.
Ja, dat vind ik nou eenmaal zielig, zo'n boom die niemand wil die neem ik dan mee. Maar dit jaar dus geen kneus-boom voor ons.
Ik zie op tegen de behang-klus.
Het is behang met een patroon en dat heb ik nog nooit gedaan. En het moet echt netjes, het wordt nicht haar eerste eigen stekkie dus ik wil ook dat ze er straks mooi bij zit.
Nu eerst een boterham en dan er toch maar tegenaan.
Heeeel goed nieuws voor jou Coetje! Fijn hoor, weer een zorg minder.
Oudste en ik gaan deze week ook om een boom. Ik moest beloven dat zij dit jaar mee mocht om er een uit te kiezen omdat ik altijd de ergste kneus-boom kies.
Ja, dat vind ik nou eenmaal zielig, zo'n boom die niemand wil die neem ik dan mee. Maar dit jaar dus geen kneus-boom voor ons.
Ik zie op tegen de behang-klus.
Het is behang met een patroon en dat heb ik nog nooit gedaan. En het moet echt netjes, het wordt nicht haar eerste eigen stekkie dus ik wil ook dat ze er straks mooi bij zit.
Nu eerst een boterham en dan er toch maar tegenaan.
dinsdag 6 december 2011 om 12:37
Mogguh
Dit moet dé verdachte zijn, die is aangehouden. Nadat de Wii gisteren was neergelegd kwamen de kinderen toch nog met vragen en vanochtend ook dus ze zijn wel opgelucht, denk ik.
Nu zitten er twee al uuuuuren aan de Wii en Oudste zit op school te denken aan wanneer hij er weer op kan Ze hebben er lol aan en ik heb uitgeslapen omdat de schoonmaakster afzegde.
Wat dan wel weer betekent dat ik een probleem heb met de vuilnisbak, die heel vol is.
En ik moet nog studeren, en ik moet naar de wasserette, en aan de droger kom ik nog niet eens toe. Genoeg te doen dus.
Dit moet dé verdachte zijn, die is aangehouden. Nadat de Wii gisteren was neergelegd kwamen de kinderen toch nog met vragen en vanochtend ook dus ze zijn wel opgelucht, denk ik.
Nu zitten er twee al uuuuuren aan de Wii en Oudste zit op school te denken aan wanneer hij er weer op kan Ze hebben er lol aan en ik heb uitgeslapen omdat de schoonmaakster afzegde.
Wat dan wel weer betekent dat ik een probleem heb met de vuilnisbak, die heel vol is.
En ik moet nog studeren, en ik moet naar de wasserette, en aan de droger kom ik nog niet eens toe. Genoeg te doen dus.
dinsdag 6 december 2011 om 12:41
Zoeb, ik duim voor jullie. Mooie boom.
Coe, fijn dat schoonouders meewerken. Dat met die cdspeler had ik vorig jaar ook, maar de geruilde doet het nog steeds keurig.
Goldie, ik vind je een knoepert hoor, met dat behangen. Voor behang was onze moeder eigenlijk het talent in de wijde omgeving, ik ben zelf op geschilderde muren overgegaan omdat ik dat simpelweg mooier vind. Heb het dus nog nooit gedaan *schaam*
Gelf, weer net op tijd beter voor een zware werkweek. Meidje toch.
Coe, fijn dat schoonouders meewerken. Dat met die cdspeler had ik vorig jaar ook, maar de geruilde doet het nog steeds keurig.
Goldie, ik vind je een knoepert hoor, met dat behangen. Voor behang was onze moeder eigenlijk het talent in de wijde omgeving, ik ben zelf op geschilderde muren overgegaan omdat ik dat simpelweg mooier vind. Heb het dus nog nooit gedaan *schaam*
Gelf, weer net op tijd beter voor een zware werkweek. Meidje toch.
dinsdag 6 december 2011 om 20:13
Wat goed dat het toch gelukt is met behangen Goldie.
Vanmiddag een vriendin met haar kinderen op bezoek,die spontaan ook maar bleven eten.
Net alles opgeruimd en meteen gestofzuigd.
Morgenmiddag gaan we de kerstboom zetten,volgens Uk liggen daar dan morgenavond kadootjes onder en ligt er sneeuw buiten
Ook nog traktaties in elkaar knutselen met middelste want die is donderdag jarig.
Vanmiddag een vriendin met haar kinderen op bezoek,die spontaan ook maar bleven eten.
Net alles opgeruimd en meteen gestofzuigd.
Morgenmiddag gaan we de kerstboom zetten,volgens Uk liggen daar dan morgenavond kadootjes onder en ligt er sneeuw buiten
Ook nog traktaties in elkaar knutselen met middelste want die is donderdag jarig.
dinsdag 6 december 2011 om 21:59
woensdag 7 december 2011 om 07:35
En hangen de lampjes al Zoebie?
Je zult wel heerlijk geslapen hebben met de goede uitslagen.
Lijst(je) vandaag:
werken
aanhanger halen
kerstboom halen
ramen zemen
kerstboom optuigen en alle rest van de zooi
boodschappen
traktatie's maken
koken
toch nog iets voor middelste halen(morgen jarig en zijn kado had ie maandag al,maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen dat ie dan morgen niks krijgt)
Maar goed dat ik zo vroeg wakker was
Je zult wel heerlijk geslapen hebben met de goede uitslagen.
Lijst(je) vandaag:
werken
aanhanger halen
kerstboom halen
ramen zemen
kerstboom optuigen en alle rest van de zooi
boodschappen
traktatie's maken
koken
toch nog iets voor middelste halen(morgen jarig en zijn kado had ie maandag al,maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen dat ie dan morgen niks krijgt)
Maar goed dat ik zo vroeg wakker was