Meisje is te beschikbaar..

08-12-2011 21:08 408 berichten
Alle reacties Link kopieren
bericht verwijderd
anoniem_142890 wijzigde dit bericht op 07-10-2017 01:38
Reden: prive
98.49% gewijzigd
Hoe oud zijn jullie?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Je loopt al een half jaar te rotzooien en dan gaat het je nog te snel?

Dan vindt je haar gewoon niet leuk genoeg hoor...das wat anders!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Het gaat erom wat jij als afknapper ervaart, niet wij. Het is tenslotte jouw vriendin.

Ondanks dat ik je ergens wel begrijp vind ik je toch best als een eikel overkomen. De manier waarop je over je vriendin praat getuigd er nou niet van dat je haar erg de moeite waard vindt.

Ik zou zeggen, kappen dan haar voor de gek te houden en ga lekker jagen, want dat is nu precies wat je mist met een beschikbaar meisje.
Het zou voor mij een no go zijn. Ik ben erg gesteld op mijn eigen ding. Ik en mijn partner hebben naast elkaar onze eigen vrienden/vriendinnen en hobby's. Daarnaast doen we ook dingen samen hoor
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
ik heb het ook heel druk, koken, wassen.

Even een vraag: hoe lang ben je daar op uurbasis mee bezig zo de hele week?

Want als ik echt mijn best doe kom ik aan, en dan neem ik het ruim hoor, aan 8 uur maximaal...

Of draai jij elke dag een 6 gangen diner in elkaar?
En je vindt haar niet leuk genoeg om haar zoveel om je heen te hebben?

Is ze beledigd of verdrietig als je haar niet mee vraagt, als je liever iets met je vrienden gaat doen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
je klint als een puber, tsjonge jonge, grow up
Het zijn ook pubers! (Er is weer een blik vol open getrokken vandaag met nieuwe TO's)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hoe oud is ze? Werkt ze? Zit ze op school?

Heb je een idee hoe het komt dat ze zo weinig vrienden heeft; is ze pas verhuisd oid?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Je vindt haar niet leuk genoeg voor een relatie. Je bent gewoon niet verliefd en/of houdt niet genoeg van haar. Er spreekt werkelijke geen sprankje liefde voor haar uit je post.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Dames even uit interesse, hoeveel uur per week zijn jullie gemiddeld bezig met koken, en huishoudelijke taken?

Want TO, student, doet het overkomen alsof het een vreselijk tijdrovende bezigheid is, en ik ga een beetje aan mijn eigen huishoud en kookkwaliteiten twijfelen
Ik begrijp je ergens wel, en ik vind je niet overkomen als een eikel. Kan me voorstellen dat het niet aantrekkelijk is.

Heb je het wel eens (voorzichtig) aangekaart?

Tja, als ze nu al zo is, dan zal het waarschijnlijk niet zo 123 anders gaan worden als je een echte relatie hebt.
Je bent er achter gekomen dat ze maar één vriendin heeft en die kent ze nog maar 2 jaar....

Je doet net alsof dat iets heel ergs is. Daar is echter helemaal niets mis mee hoor. Mijn vriend heeft een druk sociaal leven, veel hobbies. En ik ben wat minder gesteld op veel vriendschappen.

Maarrr ik meng me verder niet al te veel in dat drukke sociale leven van mijn vriend. Dus ik kan wel begrijpen als jou het benauwd dat ze nu wel overal met jou naar toe wil. Kan het niet gewoon zijn dat ze gewoon heel graag bij jou is?

Hoe dan ook, klink je inderdaad niet echt heel verliefd en enthousiast. Dussss....
Here I am - now what are your other two wishes...
Praat er eens over met haar?

Maar zo te zien vindt je haar eigenlijk toch niet zo leuk. Anders had het je echt niet uitgemaakt dat ze maar één goede vriendin heeft en erg graag bij je is.
Tja, het is nu eenmaal niet zo dat iedereen beschikt over een grote vriendengroep. Niet iedereen is sociaal zo capabel om veel vrienden op te bouwen en te onderhouden.

Zoals eerder geopperd: praat met d'r. Je laat het feit of je haar leuk vindt of niet toch niet afhangen van haar sociale achterban?
Ja, ik snap het wel. Had eens fuckering met een vent die zich helemaal ophing aan mij. Zijn wereldje was erg klein. Vreselijk onaantrekkelijk!
Zammm je ava!
quote:zammm schreef op 08 december 2011 @ 21:25:

Ja, ik snap het wel. Had eens fuckering met een vent die zich helemaal ophing aan mij. Zijn wereldje was erg klein. Vreselijk onaantrekkelijk! fuckering.......mooooiiii!
Tja, dit klinkt als exit "relatie".
Moet even een paar dingetjes duidelijker maken:

- Ze is niet mijn vriendin. Er zijn 2 maanden geleden en verder terug een paar weken geweest dat ze wel eens bij me sliep.

- over de vraag, waarom ik denk dat ze weinig vrienden heeft: Ze heeft een relatie gehad van 3 jaar, met een jongen uit frankrijk. In die relatie heeft ze destijds al haar vrije tijd gestoken, elke vakantie de hele vakantie daarheen...

- Ik ben niet alleen druk met koken etc, maar ook met mijn opleiding, werk en studentenvereniging.

- Verder geef ik heus wel om haar, dat is misschien mijn norse manier van typen maar de laatste tijd twijfel ik inderdaad of ik hier wel mee verder wil gaan...

Ondanks dat het een lief meisje is, vind ik haar niet meer echt uitdagend. Dit klinkt heel lullig, maar ze lijkt niet echt karakter te hebben oid. Ze is het altijd met me eens, en ik heb het idee dat als ik haar flink uitscheld, dat ze dit nog pikt ook ( niet dat ik dit doe natuurlijk !!!)

Aan het begin zag ik dit nog niet zo, was nieuw, spannend, en ze ziet er ook goed uit, dat viel me toen nog niet echt op...
Oh en zij is 21, ik ben 22...

Ik vind het wel leuk (vond misschien? ) om haar om me heen te hebben, maar het feit dat zij altijd beschikbaar is, zelf niet echt met dingen bezig is, en eenmaal bij elkaar nooit echt leuke verhalen heeft behalve over dat haar broertje nieuwe vriendjes heeft gemaakt in de brugklas, dan begin ik het soms een beetje vermoeiend te vinden..

en dan voel ik me daarna weer schuldig, want het is zo' n lief meisje, maar toch...
Dus nu is de boterham afgelikt en de rest bevalt je niet zo. Had volkoren moeten zijn. Of luxe wit.
Heb jij zelf wel de ruggengraat om met zo'n leuk lief meisje om te gaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven