Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Duur en weinig eten komt ook niet in mijn rijtje voor, dus dat kan kloppen dat ik hem dan niet ken
Oh, meneer Amalia sjiek uit eten met de collegae?! Gaan ze na afloop met z'n allen langs de febo, wedden

Star, 1.60, mooie lengte hoor . Zijn je zorgen van de baan nu?

Daar heb je mooi overheen gekletst he Bam, dat ze op jouw tweede zwangerschap zitten te wachten, haha! Mag ik vragen.... (als 't niet mag ook goed natuurlijk he!)

Jin, leuk dat 't zo'n succes was gisteren!

Compu, ha ha, ja we slapen straks in een echte slaapkamer op de eerste verdieping. Even wennen....

O ja, Amalia, toch maar met makelaar. Benieuwd wat ze voor foto's maken.

Hier ligt ook iemand al een uurtje in bed te mieren. Kringen onder 'dr ogen maar slapen ho maar. Wat is dat toch met die kabouters. Ik bedoel, maakt mij niet uit of ze slaapt of niet, maar ze krijgt tegenwoordig echt van die driftbuien als ze te moe is, en daar heb ik dus geen zin in.

Mmm. Denk dat ze 'dr hoofd heeft gestoten of zo. Hoofd auw, hoofd auw, mama.... Zucht.
Hel, hier geen driftbuien, meneer trekt het gewoon als ie niet slaapt. Da's helemaal erg toch? Maar ík krijg er wel driftbuien van

Ik zat net een koekje te eten wat Berend bijna uit mijn handen trok. Omdat hij morgen een half jaar is en ik zooooo ongeduldig ben, heb ik hem een stukje rijstwafel gegeven (ik had voorgenomen dat hij zaterdag met lief erbij een worteltje kreeg... oeps). Nou, hij vond het niet echt lekker, maar wel interessant dat hij iets in zijn mond kon doen wat ook nog lekker was. Straks aan tafel nog maar eens proberen. Nu ligt hij even uit te rusten.

Irritant dat getennis op tv, daar moeten al die kinderprogramma's altijd voor wijken. Nouja, Nijntje staat aan op de dvd en Laurens speelt met de Lego, dus is niet echt geïnteresseerd.

Oh, ik moet nu ook met de Lego...

Wat is het al lekker lang licht hè? Iemand nog de maansverduistering gezien vannacht? Berend werd 10 over half 5 wakker voor een slok, dus ik keek meteen , wakker als ik was, het raam uit in een bewolkte lucht Helaas, hier dus niets te zien. Het was om half 5 toch, de verduistering? Het was wel heel donker buiten
'Kind in restaurant niet Madeleine McCann'

Uitgegeven: 20 februari 2008 23:42

Laatst gewijzigd: 21 februari 2008 09:05

AMSTERDAM - Een meisje dat vorige week door een Nederlandse toeriste werd gesignaleerd in een wegrestaurant in het zuiden van Frankrijk was niet de vermiste Madeleine McCann.

Dat heeft een zegsman bij de Franse politie woensdag gezegd. De Nederlandse, de 18-jarige Melissa Firing, was naar de politie gestapt omdat ze ervan overtuigd was dat ze Madeleine McCann in een restaurant in de buurt van Montpellier had gezien.

Rechercheurs bekeken door een bewakingscamera in het restaurant gemaakte opnamen en zagen een man en een meisje dat op Madeleine McCann leek.

Grondig onderzoek wees echter uit dat het om een ander kind ging, aldus de zegsman.

Verdwijning

Het Britse meisje Madeleine McCann verdween op 3 mei vorig jaar uit een Portugees vakantieappartement. Toen ze verdween was ze 4 jaar.

Gelukkig... anders was ze nu voorgoed verdwenen. Of mss toch niet gelukkig dat ze het niet was, want dit zou betekenen dat ze nog in leven is.
Hier nog een dikke middagslaap voor oudste zoon. Heeft ie ook echt nodig! Helaas heeft jongste zoon dan een pruttelbehoefte dus ik slaap niet. Hij is nu opgegeven voor Kindergarten vanaf augustus. Hopelijk snel de bevestiging.

Amalia, wat een nare zaak toch. Hopelijk snel opgelost. Leuk gespeeld met de lego? Ik hoor Jinnyman met de blokken beneden haha.

Hel, ben jij 160cm?
Wat lijken ze op elkaar Jinny! Duidelijk broers.

Even pizza serveren hier.
Heb je gespiekt compu? Lijken heel veel op elkaar als baby. Oudste zoon is later wel wat veranderd en ik ben benieuwd wat deze doet.

Mmm pizza.
Star, veel succes morgen. Ik duim!
Wij hadden uiteindelijk kip in satesaus rijst en komkommer...

Pizza, die dingen ben ik echt tegen gegeten alhoewel zo,n echte van een echte pizzaboer fiets er nog wel in.

Je kan echt zien dat het broers zijn, ook nu Thomas ouder is. Ik vind die foto tweeling erg cute!!

ohh Compu, vergeet ik steeds te zeggen. Die foto van Cg achter het fornuisje met dr kokmuts en schort aan die vind ik echt helemaal geweldig!

wat een eigenwijzerd zeg, hahaha (cute!)
Star succes morgen!
Wat een leuke knuffel!!! Het is dat beide zoons hier al omkomen van de knuffels, maar anders had ik 'm gekocht!

En Laurens pikt alle knuffels van Berend in, dat is erg! Nu heb ik er een stop op gezet. Hij moet echt leren dat er dingen van Berend zijn en dat er spullen van hem zijn.

Ik wilde hier nog wat vertellen maar weet niet meer wat... nouja, niet belangrijk denk ik dan maar. Ga een film kijken, sliding doors ofzo, op RTL 8. Doei!
Wat heeft Star morgen?

Oja, Laurens weegt 13.4 kilo op mijn huisweegschaal. Lengte weet ik niet, ik koop maat 92 en als het duur is 98 (ha ha, cheap hè?), dan past het nog een tijdje...En als het echt goed houdt kan het natuurlijk weer door naar Berend. Handig hoor Bridges, als je 2 van hetzelfde geslacht hebt

Nee hoor, jij kan lekker alles nieuw kopen, heerlijk!!!! Roze roze roze, super!
Suffe film zeg. De mol vind ik ook niets meer aan. Regina zit er nog wel in, dus mss heb ik wel gelijk vanaf aflevering 1....
Pfff houd je een kleine bruiloft moet je nog 100.000 dingen regelen... Maar wel leuk allemaal hoor.

Hoe waren jullie ambtenaar praatjes? Ik heb echt geen flauw benul over wat ze moet vertellen, hoe we elkaar hebben leren kennen weet iedereen al... Maar ja dat zien we morgen wel morgen gaan we dus weer even naar T

Cin, wat zielig dat je mannetje onder het mes moet... En zijn mooie krullebos eraf . Ik geloof ook dat ik dan heel boos zou zijn geworden.

CD, kom op je doet het goed hoor en laat je vent maar zeuren je hebt alle recht op bankzitten en helemaal als het voor de voeding is.

Jinny, ik heb heel even naar de foto's gespikt en wat een leuke mannetjes hebben jullie toch! En het feestje was dus een succes. Kennen ze in DE het begrip met de blauwe muisjes?

Compu, wat leuk dat zo veel mensen die gebarentaal willen leren. En CG gaat dus ook goed vooruit, erg lekker dus. Ik ga zo even foto's spieken

Kokos, dus je examen is weer aangevraagd. Ik wist niet dat dat zo officieel was/is. Dat maakt het dan wel extra spannend. Wil Lianne nog geen sax spelen?

Mamax, wat een leuk vliegtuigje, ik zie steeds van die leuke dingen voorbij komen. Maar hier nog even geen nieuw bed....

Zaterdag waren we bij vrienden en hun dochtertje (maand ouder) en Thijmen waren de hele dag lekker samen aan het spelen en 's avonds sliep Thijmen in haar bed, zij heeft dus al een gewoon bed en zij in het bed van haar ouders. Maar dat was even moeilijk...

Zij riep steeds "Bij Thijmie slape" en Thijmen riep steeds "Senna zoeke, Senna ligge" En toen we dachten dat ze sliepen wij naar beneden en ineens schuifel schuifel was Thijmen met slaapzak en al aan de wandel richting Senna. Dus hier nog even "Lang leve het ledikant!"

Noosje, nu ben jij aan de buurt hè?! Ben je al een beetje begonnen met inpakken nu je nog een beetje meer kan als waggelen?

Juud, Ik heb gezien dat jij hele leuke dingen kan doen met kleine kamertjes dus dat zal met de babykamer ook wel lukken denk ik. Leuk zeg binnenkort weer even spieken. Hoe is het nu met de KDV soap?

Mal, gefeliciteerd!!! jullie zijn echt snel, in turbo tempo huis, hypotheek en keuken. Heerlijk voor jullie, kunnen jullie even je zinnen op wat anders zetten en als er iets gesloopt moet worden moet je je maar bep. personen/situaties indenken, lucht erg op

Naatie, alles goed? Wordt de vermoeidheid al wat minder?

Suze, mag je al een feestje vieren? Is je laatste dag al geweest? Thijmen is helemaal blij met Julia haar kunst maar nog blijer met de sticker, die plakt hij stylish verantwoord op zijn trui, op de bank en overal en nergens

Hel, nog even en dan is de rust weer wedergekeerd en helemaal als jullie in E zitten. Hoe vindt Mare het nu op het KDV bij de nieuwe groep, is ze al gewend?

Bam, Ik moest erg lachen van Julian zijn opmerking, echt geweldig! En jij weer helemaal beter en druk aan het sporten Mijn sportvoornamen is nog steeds buiten werking...ik kan het aan-knopje niet vinden

Rissie: Haaai, fijn om te lezen dat het zo lekker gaat en binnenkort dus ook even speiken, leuk leuk leuk!

Amalia, is Berend al een beetje aan zijn spreidbroekje gewend? En leuk zeg nu beginnen met vast voedsel, houd je de camera paraat?

Star, veel succes morgen! Altijd weer spannend. Weten ze op je werk dat je aan het zoeken bent naar iets? En is jullie Jinny-stad trip al geboekt?

ff posten
Boehoe, Char is zoooo zielig...:-(

Hoi Enka. ja hoor Berend is helemaal gewend. Ik ook hoor, ik zie het niet eens meer. Ach ja, zonder is natuurlijk leuker en makkelijker, maar dat komt straks wel weer.

Pff een bruiloft is niet niets hè? Nee, wij hadden een hele stomme ambtenaar. Daar kan ik je geen tips over geven, sorry.
quote:amalia schreef op 21 februari 2008 @ 20:50:

Suffe film zeg. De mol vind ik ook niets meer aan. Regina zit er nog wel in, dus mss heb ik wel gelijk vanaf aflevering 1....Roep ik dus ook al vanaf aflevring 1
Die van ons was nog stommer, vreselijk gewoon
Oh ja ik had ook nog nieuwe foto's op de groep gegooid, vorige week ofzo.

Gisteren nog een ouderavond op het KDV gehad, hadden wij als OC georganiseerd. EHBO bij kinderen voorlichting en nu waren zoveel mensen enthousiast dat we waarschijnlijk een complete cursus willen gaan organiseren, is best goedkoop. 3 dagdelen voor 550 euro voor een groep van 10-15 man. Is niet duur toch?
Oh die van ons is volgens mij wel leuk, vriendin heeft haar aanbevolen en ze heeft met ons in de kroeg afgesproken
Cin, ik had even een vraag aan jou, ik weet niet of jij het antwoord weet hoor. Ik heb denk ik door al het slechte slapen en de spanningen behoorlijk last van nare klachten. Ik krijg nu al de derde kuur achter elkaar tegen candida en het gaat maar niet over. Nu schreef jij over dat gentiaanbloem, is dat alleen als je BV geeft tegen spruw of helpt dat sowieso tegen schimmels? En wie is jouw dealer?

Verder lees ik wel gezellig mee met jullie maar heb even geen puf om veel te reageren, ben een beetje op. Ik wou nog wel Julia bedanken voor de prachtige tekening en de mooie autostickers.

We zijn vanaf dinsdag weer omlaag gegaan met de depakine, dus vannacht er ook weer 3 keer uit met een ontroostbare Jonathan. Arm menneke. Vanaf half 6 wel heel lief en rustig tegen mij aan geslapen in het grote bed tot 8 uur. Nou ja, hierna nog maar 2 keer en dan zijn we er helemaal vanaf.
Stressed is just desserts spelled backwards
ach nu jullie schrijven over ambtenaren heb ik wel een leuk verhaal. Wij hadden wel een hele leuke vrouw. Nu was ik 10 weken zwanger op de bruiloft en we hadden net de dag ervoor de echo. Dus hadden we met haar afgesproken dat we het bekend wilden maken als de echo goed was, op de bruiloft. En toen kwam ze met een heel lief en kort gedichtje van toon hermans, was zo schattig! Dat had dus echt een verrassingsmoment moeten zijn, alleen was M zo dronken op zijn vrijgezellenfeest dat iedereen het zo'n beetje al wist, haha. Er waren er maar een paar die zelf ook zo dronken (het zijn allemaal Brabanders he dan weet je het wel) waren dat ze het niet meer wisten en die reageerden dan gelukkig nog wel een beetje verrast.
Stressed is just desserts spelled backwards
lachen Mal. Dat is wel een leuke aankondiging!

Nou, hier is ook niet veel te beleven verder.

Ik vind het niet duur Enka. Hier is een cursus voor 5 avonden 200 euro ofzo, vind ik erg prijzig.

Ben weer weg, Berend (is vandaag een half jaar!!!!!!) wil aandacht.
Jippie Amalia. Wat vliegt het toch voorbij!

Ik zit er ook over te denken over een kinder ehbo cursus altijd handig. Maar dat is best duur 200 euro. Ik vind dat van die groepscursus ook niet duur Enka, doen!!
Goedemiddag meiden,

Ben bij vriendin in Houten geweest, was gezellig!

Over eten gesproken: gisteren hadden we Knorr TerriYaki en net heb ik bij de buurtsuper 2 pizza's gehaald. Vorige keer had ik een nieuwe meegenomen, met kip en spinazie, hij was héérlijk, van dr. Oetker.

Star, hoe ging je sollicitatiegesprek?

Amalia, nou, ik ken die Ron Blaauw ook niet hoor. Ben ook niet enthousiast als ik ga koken, dus daar zal het wel aan liggen. Maar eh... heeft je man het gezellig gehad?

En tadáááááááá vandaag mag Berend éindelijk meer eten. Hiep, hiep hoera, alweer een half jaar oud!

Jin, lekker geslapen?

Bam, lieve knuffel.

Enka, onze ambtenaar was geweldig. Hele lieve vrouw, die bij ons thuis er de tijd voor nam om ons een beetje te leren kennen.

Ze had over ons genoeg gespreksstof, omdat wij elkaar in Thailand hebben leren kennen. En ze deed het echt leuk, en persoonlijk, met wat humor erbij.

Vrienden van ons trouwden in Lelystad, bij het Aviodrome. Nou, die toespraak was helemaal niet persoonlijk. Het leek net of ze het Aviodrome aan het promoten was. Zonde, het is toch een bijzondere dag.

Hoe ging het? Oja, het was in de kroeg, dat had je al eerder geschreven.

Wat lief van Thijmen, hij wilde misschien wel bij haar op de kamer slapen.

Ha, ha, Lianne heeft een speelgoed piano, zo vals als wat, maar ze vindt het prachtig.

Mal, inderdaad heel lief van die ambtenaar bij jullie huwelijk.

Knuffel voor jou en Jonathan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven